Nou, als ik kon kiezenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ie meer aan die gitaar zit te friemelen dan aan jou [afbeelding]
doet ie alquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ie meer aan die gitaar zit te friemelen dan aan jou
Ik geef je groot gelijk... die LTD is gewoon totaal geyl jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, als ik kon kiezen [ afbeelding ]
een frysk hynder en ik ben de jouwequote:Op vrijdag 16 november 2007 17:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, als ik kon kiezen [ afbeelding ]
Ik heb geen keusquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doet ie al![]()
en dat terwijl ik zoveel meer gevoelige snaren heb![]()
inkopper enzoquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen keus
anders ging ik wel poolen
Kom langs en wees mijn Fryske hynderquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
een frysk hynder en ik ben de jouwe [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:54 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, de Duitse metalband Rebellion heeft een gitaarchick:
[afbeelding]
*Zucht* ik heb ook al zo'n vriendin. Als ik vier uur lang niks van haar hoor dan weet ik wel waar ze is....quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
een frysk hynder en ik ben de jouwe
zeer mooi man!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Met koffer nu
[ afbeelding ]
én muurhaken
[ afbeelding ]
Geen daglicht dus vage telefoonfotos
ben ik blij dat d emijne bas spelen prefereerd boven paardenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*Zucht* ik heb ook al zo'n vriendin. Als ik vier uur lang niks van haar hoor dan weet ik wel waar ze is....
Stomme beesten..
Ik ga dan altijd maar gitaarspelen!.
A) Bingo aan het spelen met bejaardenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:10 schreef Dupje het volgende:
Whahahahaha zal maar niet vertellen waar ik net was
Bijnaquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
A) Bingo aan het spelen met bejaarden
B) Darten met vadsige Lentenaren
C) Geïrriteerde reizigers bij de AH-2-go helpen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:57 had Dribbel_ het volgende kunnen schrijven:
[..]
*Zucht* ik heb ook al zo'n vriendin. Als ik vier uur lang niks van haar hoor dan weet ik wel waar ze is....
Stomme beesten..
Ik ga dan altijd maar gitaarspelen!.
Bluh, speciaal bierquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
Broeders!.
En nu trappistenbier!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |