Moeten we dat nog zeggen ook?? Je kent ons inmiddels tochquote:Op maandag 19 november 2007 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
Principessa is een chick btw (principessa zijnde Italiaans en Roemeens voor prinses). Helaas weer zonder foto!.
Ik vind, er moet een regel komen dat vrouwspersonen die zich in dit topic begeven, zich verplicht beeldelijk moeten vertonen, vergezeld door hun zessnaar. Wie stemt in met deze motie?.
Heb je überhaupt al ervaring met muziek?quote:Op maandag 19 november 2007 13:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb geen geld voor les
heb wel stap voor stap video's ergens liggen..
en heel veel bladmuziek
maar weet niet zeker of t voor piano of gitaar is
Les in wat?quote:Op maandag 19 november 2007 13:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja.. Heb 10 jaar lang les gehad![]()
Staat er meestal op. Als je twee balken zien met boven de viool- of g-sleutel (lijkt een beetje op een g ookquote:Op maandag 19 november 2007 13:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb geen geld voor les
heb wel stap voor stap video's ergens liggen..
en heel veel bladmuziek
maar weet niet zeker of t voor piano of gitaar is
Jij wilt mensen meteen afschrikken he?quote:Op maandag 19 november 2007 11:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Powerchord bestaat uit een grondtoon, een kwint en een octaaf (soms ook zonder octaaf). Heb je maar 3 snaren voor nodig.
Bijv: op de E6 pak je de 5de fret, op de A de 7de en op de D ook de 7de. Dan heb je een power chord in A..
Heel simpel. Beetje de standaard in rock en zeker muzikanten die met distortion spelen, want als je volle akkoorden pakt met distortion wordt het modderig.
Hoe vaak je een akkoord moet pakken hangt af van de compositie..
Als de componist verzonnen heeft dat je 2 minuten lang met een Em akkoord moet hakken, dan moet je hem wel meerdere keren aanslaan, ja..
Alleen big band/swing kan ik waarderen. Andere jazz word ik maar onrustig van.quote:Op maandag 19 november 2007 14:14 schreef Aresdreams het volgende:
maar je bent een hardcore student die niets uit zijn lessne wil leren?
Haha, dat zeg ik ook altijd bij Jazz, maar van die lounge-achtige jazz vind ik dan weer wel mooiquote:Op maandag 19 november 2007 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen big band/swing kan ik waarderen. Andere jazz word ik maar onrustig van..
Message in a bottle is wel leuk...quote:Op maandag 19 november 2007 14:31 schreef Dupje het volgende:
Ohh trouwens, vandaag zei mn gitaardocent dat ik al veel wist van basgitaarMaar dat ik alleen nog goed moet leren dempen. En nu raadt ie me aan om reggae te gaan spelen, heeft iemand een idee waar ik mee kan beginnen?
Had als optie Bob Marley.
Hij vond ook The Police een goeie, want zitten leuke basloopjes in... Iemand die daar iets van heeft gespeeld ofzo?
Voor bas ook best makkelijk:quote:Op maandag 19 november 2007 14:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Message in a bottle is wel leuk...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | e Q h e Q h e ]+-----+--------+--------+ |4:---|*-------|---4---*| |4:-4-|*-4-0-2-|-2---4-*| +-----+--------+--------+ CHORUS: e e e e e e e e e e e q e e e 2 e e e e e e e e e e e e e e e e 3 +------------------+----------------+------------------+------------------+ |*-----------------|---------------*|*-4-4-4-4-4-4-4-7-|-0-0-0-0-0-0-0-7-*| |*-0-0-0-0-0-0-0-0-|-5-5-5-7-7-7-7-*|*-----------------|-----------------*| +------------------+----------------+------------------+------------------+ q q Q e e q e q e e 3 w+ w +----------+--------------+---+---+ |*---------|---------R---*|---|---| |*-4-4-4-4-|-0-0-0-------*|---|---| +----------+-------4---4--+-2-+-2-+ |
Deze is voor de bassmastersquote:Op maandag 19 november 2007 14:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
Voor bas ook best makkelijk:
[ code verwijderd ]
Weet iemand wat die letters betekenen?
En wist even niet hoe ik de tabs duidelijk kon krijgen zonder ze in een code tag te zetten...
Daar baal ik ook van. Had je denk ik wel een gastrol kunnen hebben bij ons.quote:Op maandag 19 november 2007 14:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Deze is voor de bassmasters
F*ckerdef*ckf*ckf*ck,... ik baal dat ik geen shamisen heb gekocht toen ik in Japan was![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=w5rs7pfZuPs
Stimmt. Maar wat e, Q en w+ nou zijn. Dacht nog speelvingers ofzo, maar dat slaat ook nergens op. Hmmm.quote:Op maandag 19 november 2007 14:58 schreef Aresdreams het volgende:
ik gok dat een R een rust is
Ik stond al in de winkel met zo'n ding in de hand,... de verkoper zei dat het wel moeilijk was om te leren, maar ik ben vrij autodidactisch ingesteld, dus misschien had ik het gewoon moeten doenquote:Op maandag 19 november 2007 15:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar baal ik ook van. Had je denk ik wel een gastrol kunnen hebben bij ons..
Ik ga nog ff kijken voor die letters, want het zegt me nu echt 0,0.
zoiets als: nooit naar verkopers luisteren?quote:Op maandag 19 november 2007 15:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik stond al in de winkel met zo'n ding in de hand,... de verkoper zei dat het wel moeilijk was om te leren, maar ik ben vrij autodidactisch ingesteld, dus misschien had ik het gewoon moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |