Nou...quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:44 schreef peenhoofd het volgende:
en WAT THE F*CK heeft FUHREN met duitsland te maken??
Wat is er mis om aan Hitler te moeten denken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, maar bij ausFUHREN moest ik gelijk aan hitler denken, ik kan er niks aan doen!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou...
Euh... Het is een Duits woord?
En Duits is wat ze spreken in Duitsland?
Verder: [ afbeelding ]
Zolang er geen erectie bij komt kijken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat is er mis om aan Hitler te moeten denken?
Dat maakt je comment niet veel beter.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef peenhoofd het volgende:
[..]
Oeps ik wou er eigenlijk Hitler neer zetten.. ff wijzigen![]()
Ik denk ook direct aan Hitler bij dat woord, sorry hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:44 schreef peenhoofd het volgende:
Okey dit slaat totaal nergens op... Duits is een prima taaltje en WAT THE F*CK heeft FUHREN met hitler te maken??
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:51 schreef hamkaastosti het volgende:
ik denk sowieso elke 5 minuten wel een keer aan hitler
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:51 schreef hamkaastosti het volgende:
ik denk sowieso elke 5 minuten wel een keer aan hitler
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zolang er geen erectie bij komt kijken.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, maar bij ausFUHREN moest ik gelijk aan hitler denken, ik kan er niks aan doen!
Dus elke keer als jij in duitsland rijd en je moet bij kontrolle je rijbewijs laten zien dan denk je ook gelijk aan hitler?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat maakt je comment niet veel beter.
Of begrijp jij niet dat een woord als "fuhren" doet denken aan iemand die Der Fuhrer werd genoemd?
En zeker als agenten van die hoge petten op hun hoofd hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:06 schreef peenhoofd het volgende:
[..]
Dus elke keer als jij in duitsland rijd en je moet bij kontrolle je rijbewijs laten zien dan denk je ook gelijk aan hitler?
Ik stem voor een PERMABAN!!!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:44 schreef peenhoofd het volgende:
Duits is een prima taaltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |