quote:

Op een leuke manier of??quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:42 schreef Ynske het volgende:
oef, ga je me wakker houden?
Heb meteen zn 2 shows gedownloadquote:
Die visite is voor Jan hehquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"kijk mij eens een leven hebben" [afbeelding]
maakt niet, waar jij zin in hebtquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Op een leuke manier of??
Ah ja, mevroi pendelt met de gevulde eitjes en de augurkjes-met-ham hmm?quote:
Yep, ookal vind ik ze niet allemaal grappig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb meteen zn 2 shows gedownload
Echt goed en grappig is die gast![]()
Waar ik zin in heb? Weet je dat wel zeker?quote:
Mwoa, het leven is geven en nemen hoor. Likken en gelikt wordenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat doe ik niet hoor.
is t de moeite waard?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, ookal vind ik ze niet allemaal grappig.
[..]
Waar ik zin in heb? Weet je dat wel zeker?![]()
Ojee, dus mijn leven is over?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, het leven is geven en nemen hoor. Likken en gelikt worden
Ligt eraan. Wat denk je als je dat in combi met mij leest?quote:
Zal ik je even lik...ehh reanimeren anders?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ojee, dus mijn leven is over?[ afbeelding ]
ben jij donderdag of woensdag avond thuis?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, dus mijn leven is over?[ afbeelding ]
[..]
Ligt eraan. Wat denk je als je dat in combi met mij leest?
Volgens mij woensdag, donderdag werken en naar de info avond voor puppycursus.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij donderdag of woensdag avond thuis?
Het is over, reanimatie heeft dan ook geen nut meer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik je even lik...ehh reanimeren anders?
owquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij woensdag, donderdag werken en naar de info avond voor puppycursus.
[..]
Het is over, reanimatie heeft dan ook geen nut meer.
Eens kijken of we wat kunnen afspreken, weet niet of de kids of P nog wat hebben die dag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
ben nl woe avond en do hele dag ff in t zuiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |