quote:
t komt uit studio 7 dus t is sportquote:
Dat is de rare kronkel in het hoofd van iemand daar. Het is geen sportquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
t komt uit studio 7 dus t is sport
Dr kwam hier net nog zo'n kudde langsfietsen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hockey is lekkere kontjes kijken [afbeelding]
Dat kan bij softbal ookquote:
Ben hartstikke druk geweest jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zootje knusse huismusjes jullie zeg
Ik geloof d'r geen donder vanquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef Sjowhan het volgende:
Ben hartstikke druk geweest ja
En zo weer, zo naar de sporthal tot vanavond laat
"kijk mij eens een leven hebben"quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:10 schreef Kuukske het volgende:
Fleske! Ik dacht, ik kom zo eens even langs bij De Lounge. Tussen alle visite door hm.
quote:

Op een leuke manier of??quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:42 schreef Ynske het volgende:
oef, ga je me wakker houden?
Heb meteen zn 2 shows gedownloadquote:
Die visite is voor Jan hehquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"kijk mij eens een leven hebben" [afbeelding]
maakt niet, waar jij zin in hebtquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Op een leuke manier of??
Ah ja, mevroi pendelt met de gevulde eitjes en de augurkjes-met-ham hmm?quote:
Yep, ookal vind ik ze niet allemaal grappig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb meteen zn 2 shows gedownload
Echt goed en grappig is die gast![]()
Waar ik zin in heb? Weet je dat wel zeker?quote:
Mwoa, het leven is geven en nemen hoor. Likken en gelikt wordenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat doe ik niet hoor.
is t de moeite waard?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, ookal vind ik ze niet allemaal grappig.
[..]
Waar ik zin in heb? Weet je dat wel zeker?![]()
Ojee, dus mijn leven is over?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, het leven is geven en nemen hoor. Likken en gelikt worden
Ligt eraan. Wat denk je als je dat in combi met mij leest?quote:
Zal ik je even lik...ehh reanimeren anders?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ojee, dus mijn leven is over?[ afbeelding ]
ben jij donderdag of woensdag avond thuis?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, dus mijn leven is over?[ afbeelding ]
[..]
Ligt eraan. Wat denk je als je dat in combi met mij leest?
Volgens mij woensdag, donderdag werken en naar de info avond voor puppycursus.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij donderdag of woensdag avond thuis?
Het is over, reanimatie heeft dan ook geen nut meer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik je even lik...ehh reanimeren anders?
owquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij woensdag, donderdag werken en naar de info avond voor puppycursus.
[..]
Het is over, reanimatie heeft dan ook geen nut meer.
Eens kijken of we wat kunnen afspreken, weet niet of de kids of P nog wat hebben die dag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
ben nl woe avond en do hele dag ff in t zuiden
Hoi Kuuk-met-sinterklaas-avatarquote:Op zondag 18 november 2007 10:52 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen!
Hijs tof hm.quote:
Ja gezienquote:Op zondag 18 november 2007 11:08 schreef qu63 het volgende:
Fles: Treinreizigers ontsnappen aan botsing
Je hebt niks met de Sint?quote:Op zondag 18 november 2007 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor een paar weekjes kan het wel
Nou, heel lang gehad, wel, maar tegenwoordig vind ik het wel best eigenlijk. Kerst mag me ook gestolen worden overigens. Heel december wel, eigenlijk. Gezeik met familie-verplichtingen, stampende drukte in de stad, bussen en treinen die maar half rijden, winkels die weken dicht zijn vanwege "vakantie", flikker toch opquote:Op zondag 18 november 2007 11:40 schreef qu63 het volgende:
Je hebt niks met de Sint?
Joh, wat een verrassingquote:128 Teletekst zo 18 nov
Demonstratie tegen splitsing België
` In Brussel demonstreren zo'n 25.000
mensen voor de eenheid van België.De
betogers lopen door de hoofdstad met
Belgische vlaggen en eisen dat het land
niet wordt opgesplitst.
Al maanden wordt in België geprobeerd
een kabinet te formeren en daarbij zijn
de tegenstellingen tussen de partijen
in Vlaanderen en Wallonië verscherpt.
Er zijn Vlaamse politici die Vlaanderen
willen afscheiden.Veel Brusselaars en
Walen zijn daar fel tegen.
De demonstratie in Brussel,die door een
Luikse ambtenaar is georganiseerd,
verloopt rustig.Er lopen vooral veel
Franstalige demonstranten mee.
volgende nieuws financieel sport
Mens, ga kokenquote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
Hongerigggg.
ik ookquote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
Hongerigggg.
Allang gedaan.quote:
Ik zit nú te eten. En ben hongerig. Hoewel dat langzaam zakt.quote:
te weinig misschien?quote:
Verwend internetverslaafd rotkindquote:Op zondag 18 november 2007 17:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit nú te eten. En ben hongerig. Hoewel dat langzaam zakt.
Ik ben alleen thuis. Dan mag ik best achter internet eten.quote:
Ow, dan mag het wel jaquote:Op zondag 18 november 2007 17:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis. Dan mag ik best achter internet eten.
Da wou'k zegge.quote:
Das ook nie lief.quote:Op zondag 18 november 2007 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme HOERE PC![]()
ga gewoon spontaan rebooten als ik er een lege DVD in stop, heel gaaf
misschien ligt het aan de gebruikerquote:Op zondag 18 november 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ik word er ook kotsdoodmisselijk van![]()
en "koop een nieuwe" is geen oplossing. Dat heb ik 4 maanden geleden gedaan, en dat nieuwe ding is NU dus alweer naar ze k*nker
Hé!!quote:Op zondag 18 november 2007 19:25 schreef mcDavid het volgende:
Tering, die "nieuwe" computer van mijn ouders is ook zo fucked up. Eén keer terug geweest naar de winkel om er iets mee te doen. Toen 'ie terug kwam deed helemaal niets het meer
Ik ga morgen een telraampje, een kladblokje en een potloodje kopenquote:Op zondag 18 november 2007 19:25 schreef mcDavid het volgende:
Tering, die "nieuwe" computer van mijn ouders is ook zo fucked up. Eén keer terug geweest naar de winkel om er iets mee te doen. Toen 'ie terug kwam deed helemaal niets het meer
Komt t niet allemaal door Vista?quote:Op zondag 18 november 2007 19:25 schreef mcDavid het volgende:
Hoe het verder HAD GEMOETEN:quote:*ring*
Hoi, met Fles
-Ja hoi, met pa. Zeg, ik wil eigenlijk een tweede PC op mijn internetaansluiting, kan dat?
Nou, waarschijnlijk wel, moet je even je provider bellen die dat toen aangelegd heeft, die kunnen je alles precies vertellen![]()
Hoe het verder GAATquote:-Okee bedankt, ik ga ze bellen, mazzel!
Doei!
*klik*
ZUCHTquote:-Ja want dat is heel handig, want dan kunnen je moeder en ik alle spullen gescheiden houden....
Jaaaa....
-Qua bestanden en email en zo
Jaaaa......
-Ja want weet je dat is hartstikke handig als je moeder gewoon met haar zusje en vriendinnen kan emaile, en met haar broer, en met haar werk, en met andere mensen
Jaaaa......
-En dat ik daar dan niet tussen hoef te zitten
Jaaaa......
-Want het is vreselijk onhandig als we dan op elkaar moeten gaan zitten wachten en zo en eigenlijk elkaar eraf moeten schoppen, dat surft ook gewoon niet prettig, weet je
Jaaaa.............
-Maar ik zal ze wel eens bellen! Goed idee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |