Mooizo. Scheelt mij een pomperquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ben je.
Ik zat gister MPG's Pm's te lezen, en hij vroeg of ik iets gelezen heb over een PM wisseling tussen jullie, over dat ik mod werd.
Maar die kon ik niet vinden, ook zo gauw niet in jouw inbox...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:26 schreef schoonOA het volgende:
[..]
OA is hier. Hij moet bij me op het matje komen omdat hij zijn werk verwaarloost door teveel op Fok! rond te hangen.
quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit dat op me werk te bekijken ja
Daar ik het niet kon vinden, maar toch benieuwd ben naar wat je te melden had over mijn blauwheid, vraag ik het maar even zoquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Moet toch beter die inbox gaan beveiligen...![]()
Maar, zeg het eens, wat kan ik voor je betekenen?
Vriendin van huisgenoot.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Polly!
Wat heb je uitgespookt?
En met wie?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:51 schreef crossover het volgende:
Whahah gister, feestje van huisgenoot, en andere huisgenoot (is een schot) was aan het praten over de vooroordelen van mensen uit Engeland, dat iedereen denkt dat ze alleen maar dronken en agressief zijn. 'We're not all like that!'
Later op de avond in de kroeg, schot ketszat en irritant en agressief
Whehequote:
Ze was in mijn bed blijven slapen, nieuw 2persoonsbed ook meteen weer ingewijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar vertel nou es wat je vannacht hebt uitgespookt![]()
Dat weet ik niet meer...quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ik het niet kon vinden, maar toch benieuwd ben naar wat je te melden had over mijn blauwheid, vraag ik het maar even zo
Geen picsquote:
Heldquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze was in mijn bed blijven slapen, nieuw 2persoonsbed ook meteen weer ingewijd
stuur maar door andersquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer...![]()
Zal in m'n archief zoeken... moment...
Netjes Pollyquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze was in mijn bed blijven slapen, nieuw 2persoonsbed ook meteen weer ingewijd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |