'De groenen' van Kemkers doen nog niet mee aan de ploegenachtervolging.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:22 schreef Wombcat het volgende:
Ben benieuwd wat dat oplevert. Waarschijnlijk iets minder WRs als Salt Lake. Tenslotte kan het niet iedere week feest zijn.
Ploegenachtervolging is wel leuk
Ik verwacht de 1000 meter ook. Calgary is in het voorseizoen al erg snel gebleken.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef Leatherface het volgende:
Ik verheug me er weer op.
Weliswaar verwacht ik minder wereldrecords. Op de 5 km voor mannen zie ik het dan wel gebeuren.
Hopelijk krijgen we een loting Fabris-Kramer.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
'De groenen' van Kemkers doen nog niet mee aan de ploegenachtervolging.
Zal toch wel een boel schelen.
Sven zal toch wel enigszins gebrand zijn op het terugpakken van zijn WR op de 5k.
en kramer die fabris het WR weer afsnoeptquote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we een loting Fabris-Kramer.
Beiden kunnen een erg sterke laatste ronde rijden. Een spannende race is dan bijna verzekerd.
Ben wel benieuwd naar Kuipers in de achtervolging, die reed vorig jaar nog 6.21 op de 5k en 3.42 op de 3000. Kuipers lijkt me toch meer geschikt om met Wennemars en Kramer in combinatie te rijden dan Verheijen, waar je in de eerste anderhalve ronde zo een seconde mee laat liggen op basissnelheid. Zie het overigens niet snel gebeuren dat de TVM-ploeg uit elkaar gehaald wordt, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
'De groenen' van Kemkers doen nog niet mee aan de ploegenachtervolging.
Zal toch wel een boel schelen.
Ik vond het wel een beetje erg overdreven elkaar veren in de reet steken.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk dubbelinterview met Erben en Shani nu bij Studio Sport.
uiteraard komt de koelkast van Shani ook aan bod
Njah, de heren Davis en Wennemars zullen wel de nodige mediatraining gehad hebbenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje erg overdreven elkaar veren in de reet steken.
Is nog niet bekend, 3 man uit: Kuipers, Prinsen, Tuitert en De Vries dacht ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:39 schreef Alleskids het volgende:
wie rijd nu de ploegenachtervolging? Kuiper samen met..?
Ze mogen in principe alle 4 startenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is nog niet bekend, 3 man uit: Kuipers, Prinsen, Tuitert en De Vries dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |