Tip: Eerst even topics scannen, kijken of er misschien al iets is wat jij bedoelt. ZO niet??? Meteen posten! Anders niet!
Trouwens het valt toch wel op dat bijna alle nieuwe (onnodige) topics door de NewBes worden geopend, aan de andere kant... niet zo verwonderlijk
Doedgemo(e)dereerd; is dat een ander woord voor Don Quichote ?
quote:
op 10-22-1999 om 12:03 AM schreef Kwekkie het volgende:
Juist, alleen jammer dat je hier een nieuwe topic moest voor openenen <grin>Trouwens het valt toch wel op dat bijna alle nieuwe (onnodige) topics door de NewBes worden geopend, aan de andere kant... niet zo verwonderlijk
Als jij nou eens begint met het noteren van dubbele topics, dan dringt het misschien door Je zou een mooi lijstje kunnen samenstellen onder een nieuwe topic
genaamd 'dubbele topics'. Dit kan een zeer lange topic worden of een met vele delen. Ik heb hier zelf geen tijd voor, maar het lijkt me een goed plan aangezien er constant gezeurd word over de dubbele topics.
Ik bedoel dus te zeggen: "U heeft gelijk"
Verkeerde quote, moest er een hoger zijn, die van smallsister......SORRY
------------------
2 Fok or not 2 Fok....??
[Dit bericht is gewijzigd door Ted (Datum 22 Oktober 1999).]
-newbies geen nieuwe topics meer laten aanmaken
-een maximum aan het aantal geopende topics
-off-topic berichten worden verwijderd
Dan stel ik nog niet eens voor strengere controle en verbanning op posts die niks meer zijn dan wat provocerend (of niet eens dat) gescheld.
Ik heb niks tegen newbies, maar toen ik hier net kwam kijken heb ik -wel- eerst de kat uit de boom gekeken. Ik ben rustig begonnen met voorzichtig eens 1 reply-tje (en dan niet met inhoud 'test test'). Niet dat ik mezelf zo geweldig vind, hoewel de kracht waarmee ik een ijdele ondertoon hier probeer te weerleggen op zich een psycholgische ontkrachting is van de ontkenning.
Ik zou het niet fijn vinden als dit forum echt een slachtoffer wordt van verkeerd gebruik. Daar ben ik te idealistisch voor. Wat kan ik er meehelpen? Misschien gewoon nooit meer posten.
Alleen om dubbele topics bij te houden stel ik een geautomatiseerde oplossing voor (ik stel dat we die chips het voor ons laten oplossen). Mensen die een topic plaatsen moeten ook nog één hele korte karakterisering (3 woorden of zo) als beschrijving van de topic opgeven (buiten beeld, alleen voor de forum software). De server kan checken op dubbele of soortgelijke woorden. Hang er een woordenboek aan, als ik een forum opstart over 'efficientie forum' en 'snelle FOK!server??' kan er via "snel" en "efficient" een suggestie worden gedaan voor de moderators. Zij kunnen computerondersteund dubbele topics samenvoegen, off-topic posts verwijderen of herplaatsen (met e-mailtje aan de plaatser of zo).
Je kunt de forum software het ook zelf laten opknappen als twee mensen dezelfde korte karakteriserende beschrijving van hun onderwerp opgaven. Ik denk dat er namelijk wel -iets- moet worden gedaan. Als Danny al denkt/dacht aan opsplitsen, dan zou het dus beter kunnen. (Ik zeg niet dat opsplitsen een juiste oplossing is).
Ik ga trouwens -nu- die topic teruglezen, want dat was al te lang terug, ik heb mijn mening niet kunnen geven vanwege slechte bereikbaarheid van het forum (en nog wat activiteiten van mij buiten Internet). Ik hoop dat ik nog ergens op sla met mijn post.
Beter een goed lopend totalitair systeem dan anarchie die aan zichzelf en haar succes ten onder gaat!!
Tip: meer admins???
Dus, wie weet is mijn reactie van ierboven ietwat overtrokken om het op zijn Sabiens te zechen. Wat betreft het forum dan he. Wat soms lijkt het wel alsof ik nie chenoech van mijn ziel bloot durf te cheven, maar ik ben ech ier juist degene die het meeste der hart op de tong heeft lichen.
Doedgemo(e)dereerd; is dat een ander woord voor Don Quichote ?
het gebeurd ook wel eens door de "zogenaamde"members zelf hoor
maar misschien ben ik wel de enigste die dit ziet(ik ben ook maar een newbie he)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |