quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef MaxPower het volgende:
Ik zei gisteren tegen een vrouwelijke collega 'geef maar hoer, ik roggel het wiel', kon vanmorgen direct bij de baas komen.
klacht: collega's die geen reclames kijken.
Heel strak.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef MaxPower het volgende:
Ik zei gisteren tegen een vrouwelijke collega 'geef maar hoer, ik roggel het wiel', kon vanmorgen direct bij de baas komen.
klacht: collega's die geen reclames kijken.
Nee, maar het bureau dat de reclames maakt zeker welquote:
Ga eens terug naar GS met je +43quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:51 schreef thebeat het volgende:
+4 voor topic
-8 voor die mensen die het zeggen
-299 die het ook in dit topic scanderen.
Ik zie geen +43 in mijn post, verrotte hippiequote:
Word je knetterbek van die sproetjes?quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan iemand een slotje roggelen?
Een sloetje rochelen? De moedjes rochelen het wiel!quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan iemand een slotje roggelen?
Ja idd. En als je vraagt : "jij vond dat goeiesmorgens deze morgen ook tof he?" Antwoorden ze heel trots Jaaaaaaahquote:Op woensdag 5 december 2007 15:50 schreef detulp050 het volgende:
Och, flipper tich op met je klucht. Ik bepiel zelf wol wat ik zig
Overigens was het alleen de eerste twee dagen leuk. Nu zijn het precies de mensen van wie je het verwacht die het zeggen. Die zijn net uit hun 'Goeiesmorgens' periode.
goedemoggelquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:52 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja idd. En als je vraagt : "jij vond dat goeiesmorgens deze morgen ook tof he?" Antwoorden ze heel trots Jaaaaaaah![]()
Loosers. Terechte klacht van TS
Ik hoorde op TV dat de sint het woord in de zak heeft meegenomen naar spanje. Ik geloof niet meer in de sint maar hoop wel dat het gelukt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |