Het ligt eraan hoe lang je hem nog zal inzetten. Deze knakker is pas 25 en heeft nog flink wat jaren voor zich. Ik ben met mijn FC inmiddels een stukje verder... 31 jaar, Uitmuntend XP en natuurlijk goed leiderschap. Maar die mln heeft hij tot nu toe meer dan opgebracht. Ik ga er dan ook niet van uit dat ik met een verkoop en de aankoop van een nieuwe coach meer verdien. Of zijn jou ervaringen anders.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ach, het is inderdaad maar 8 ton ofzo wat je weggooit, daar zou ik het ook niet voor doenZeker niet als je daar redelijk leiderschap voor terugkrijgt
quote:
Een FC zonder stats koop je al snel voor 4,5 ton. Dus het verschil met jouw speler qua verkoopopbrengst en 4,5 ton is winst.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe lang je hem nog zal inzetten. Deze knakker is pas 25 en heeft nog flink wat jaren voor zich. Ik ben met mijn FC inmiddels een stukje verder... 31 jaar, Uitmuntend XP en natuurlijk goed leiderschap. Maar die mln heeft hij tot nu toe meer dan opgebracht. Ik ga er dan ook niet van uit dat ik met een verkoop en de aankoop van een nieuwe coach meer verdien. Of zijn jou ervaringen anders.
O ja hij heeft flink wat hoofdstats, lopende tot uitstekend scoren.
Nee, want daar moet ook een vervangende speler voor die positie van worden gekocht.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Een FC zonder stats koop je al snel voor 4,5 ton. Dus het verschil met jouw speler qua verkoopopbrengst en 4,5 ton is winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef Ruudt het volgende:
Kan iemand me helpen? (zie spoiler)voor 7,50 regel ik het voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar die speler kan je daarna ook weer verkopen itt je coach!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, want daar moet ook een vervangende speler voor die positie van worden gekocht.
Klopt, maar daar zal je waarschijnlijk wel verlies op maken, aangezien het geen trainingspositie is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja, maar die speler kan je daarna ook weer verkopen itt je coach!
quote:
gepopt na 1x spelenquote:Wigberg Hagebutte
TSI = 440, 17 jaar en 72 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |