Kun je die hoofdstat aanpassen? heb namelijk 10 jeugdspelers met nu nog hoofdstat passen (redelijk) en bijstat positiespel (zwak) maar train dus ook op positiespel en ben dus eigenlijk geinteresseerd wanneer die ong. poppedquote:Op woensdag 21 november 2007 12:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die gegevens heb je ook nodig
Bovenste 3 is een indicatie van hoofdskill aan de hand van TSI bij resp hoog, gemiddeld en laag vorm. Onderste is een (éénmalige, want salaris stijgt 1x per 'jaar') indicatie skill op basis van salaris/loon
Jouw speler zal dus waarschijnlijk laag redelijk zijn op de hoofdstat passen...
Die laatste wedstrijd heeft Freek-Jan Ehrens helemaal niet gespeeldquote:11-11-2007 tsunami - Ladderzatsquad 100%
18-11-2007 Ladderzatsquad - topaanbieding.c 99%
14-11-2007 De Stenen - Ladderzatsquad -1%
1 "t" uit zn nickname weghalen en hij doet zich eer aan. *Meldt misbruik knop* JA.quote:Van Rettardinho
Onderwerp (geen onderwerp)
Hi,
I am collecting used football tickets from all over the world and i wanna ask your help to emprove my collection. So, if you can send me one used ticket from your country please do this to my home adress:
Marius Caragea
Str. Oituz, Nr. 10
Braila , cod 810022
Romania
Hoping my message did not upsed you i wish you all the best in real life and good luck in hattrick!
Greetings from Romania and thanx for understanding!
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:00 schreef Grumpey het volgende:
ach ja, je hebt mensen met teveel geluk ipv skills![]()
Ik sta 1-0 voorquote:Op woensdag 21 november 2007 10:55 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Drie seizoenen achter elkaar 2e, maar nu heb ik een vormdip waar je misselijk van wordt
Achtste
Ik heb geen zin in de beker vanavond, dat zal ook wel een deceptie worden
1-3 achter en géén vol stadion GVDquote:Op woensdag 21 november 2007 14:57 schreef One_conundrum het volgende:
Nog wat last minute changes aan mijn opstelling en hopen dat ik vanmiddag op slinkse wijze kan winnen, we zijn aan elkaar gewaagd...
In ieder geval hopen dat het goed weer en dat mijn stadion vol komt.
Come On
Nummer 3 in een week. Zal ook wel een lange blessure zijn. 2-0 achter. Leuk spel manquote:Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Philipp Gahn van FKPP in de 39e minuut werd neergehaald door een tegenstander. Er kwam een brancard aan te pas om hem van het veld te halen
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:39 schreef Yurzinho het volgende:
2-2, nog 6 minuten. 1 keer raden wat ik niet heb ingesteld...
Daar heb ik wel aan gedacht, maar sta nog 3-2 achter.quote:
en nog steeds 0 - 0.. we gaan op weg naar penalties.. gelukkig heb ik die wel ingesteld.. Et grote euvel is waarschijnlijk dat ik ondanks het vele meer balbezit dat ik heb.. de verdediging van mijn tegenstander vele malen beter is dan mijn aanval...quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef Wurdsje het volgende:
0 - 0 alleen speel ik helaas pressievoetbal er vanuitgaande dat die gast zou gaan counteren, speelt ie ineens vleugelaanval![]()
Kutt 3-2 verloren en niet stadion maar voor 1/3 vol.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Daar heb ik wel aan gedacht, maar sta nog 3-2 achter.
overigens is het met mijn SP ook droevig gesteld. Wk en dan matig matig en de rest slecht
quote:Janco Langeveld (76593484)
24 jaar en 66 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 06-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 141 730
Loon: 61 910 ¤/week
Eigenaar: De vroege vogels
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
nou tis 0 - 0 gebleven.. dus penalties.. gelukkig heb ik ze ingesteld.. alleen zijn mn spelers niet bijster goed daarin.. das wel jammerlijk..quote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
en nog steeds 0 - 0.. we gaan op weg naar penalties.. gelukkig heb ik die wel ingesteld.. Et grote euvel is waarschijnlijk dat ik ondanks het vele meer balbezit dat ik heb.. de verdediging van mijn tegenstander vele malen beter is dan mijn aanval...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |