Je onversklipt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Highest bid:
800 000 ¤ by PePiZe
Niets meer aan de hand dus.![]()
indicatie van de middenveld sterktequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef One_conundrum het volgende:
Waar zijn die loddarstats nou goed voor?
http://wiki.hattrick.org/LoddarStatsquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef One_conundrum het volgende:
Waar zijn die loddarstats nou goed voor?
Grrrrr..quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:41 schreef REFUSED het volgende:
Ik weet nu wel uit ervaring wat je te wachten staat.
Sorry, ik moet mijn uitschakeling door gebrek aan aanval (ik weiger 3 mil voor een spits neer te tellen) natuurlijk niet op jouw team gaan projecteren...quote:
Ga counteren man.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:48 schreef AirRaid het volgende:
komende zondag speel ik thuis tegen mijn op papier grootste concurent voor de titel/promotie. zxijn gevevens de afgelopen 2 wedstridjen
hij speelt meestal normaal maar wil soms wel eens van deze strategie afstappen, hoe kan ik hem het beste bestrijden?
ik speel standdaart vleugaanval, deze staat momenteel op formidabel
PsicoTSI is geen echt goede leidraad als een speler twee gelijke hooste stats heeft. Dan moet je meer op het salaris letten. Tenminste, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Duitsers
Beetje in de slotseconde mijn bod gaan overbieden en uiteindelijk gaan er 2 Daytraders tegen elkaar opbieden, stelletje baggeraars.. Had ik verdorie een sympathieke, evenwichtige en eerlijke, Nederlandse 18jr 50d, krachtige, redelijk positiespel (volgens PscychoTSI op punt van poppen), redelijk passen, matig vleugelspel voor 75k kunnen halen![]()
Weet ik.., wordt ook door de tool zelf aangegeven.. Maar van salaris heb ik (nog) geen kaas gegeten, eigen ervaring leert dat PsicoTSI er meestal hooguit 2-3 trainingsweken naast zit.. Dat is voor mij nog wel te overzien. Beetje balen, had ik deze kunnen halen, dan had ik met verkoop van een A-trainee (voor 19k gehaald) zo'n 300k op kunnen strijken dit weekend.., jammerquote:Op woensdag 21 november 2007 10:35 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
PsicoTSI is geen echt goede leidraad als een speler twee gelijke hooste stats heeft. Dan moet je meer op het salaris letten. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Maar da's niet erg, want jij was gestoptquote:Op woensdag 21 november 2007 11:50 schreef Grumpey het volgende:
heej, dat gevoel heb ik nu precies ook JD
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:50 schreef Grumpey het volgende:
heej, dat gevoel heb ik nu precies ook JD
werkt dat proggie ook met firefox 2.0.0.9? ik krijg namelijk die optie niet om het te bekijken bij klik met rechtermuisknop, wel heb ik onderaan de spelerpagina de volgende gegevens nu standaard staan:quote:Op woensdag 21 november 2007 10:35 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
PsicoTSI is geen echt goede leidraad als een speler twee gelijke hooste stats heeft. Dan moet je meer op het salaris letten. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Die gegevens heb je ook nodigquote:Op woensdag 21 november 2007 12:31 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
werkt dat proggie ook met firefox 2.0.0.9? ik krijg namelijk die optie niet om het te bekijken bij klik met rechtermuisknop, wel heb ik onderaan de spelerpagina de volgende gegevens nu standaard staan:
PsicoTSI Tool Terminus Edition
Passen[Vorm=Hoog]=6.11
Passen[Vorm=Gemiddeld]=6.12
Passen[Vorm=Laag]=6.13
Passen[Loon]=6.46
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |