Ik had telefoon.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:11 schreef U het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat wel kan, maar tbv de snelheid werkt dit beter (antwoord was alweer 20 minuten gegeven). Plus je bent in 't verleden ook wel eens spoorloos verdwenen.
Hoe weet je dit?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Augustus, Claudius, Tiberius, Caligula en Nero
Ik heb in 6 jaar tijd gymnasium gedaan, dat helpt. En daarnaast heeft SaskiaR deze vraag volgens mij al eens gesteld, toen kon ik niet op Tiberius komen. Nu welquote:
Die keizers worden zo'n beetje iedere dag wel gevraagdquote:
Indeedly-doodly!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
Dat "plakt" je porien dicht volgens mij.
Van aspartaam, zonlicht, melk en barbecue ookquote:Op donderdag 15 november 2007 15:24 schreef starla het volgende:
Zou je kanker van kunnen krijgen.
Drogredenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van aspartaam, zonlicht, melk en barbecue ook
Van drogredenen is niet bewezen dat je er kanker van krijgtquote:
Maar ze zijn wel dodelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van drogredenen is niet bewezen dat je er kanker van krijgt
Alleen als de jury dyslectisch en analfabeet isquote:Op donderdag 15 november 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
Was even weg. Moest ff een Kerstverhaal schrijven.
Adempauze.
Denken jullie dat ik kans maak ?
Vergeet koffie, ketjap, rood vlees, wijn en tabak nietquote:Op donderdag 15 november 2007 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van aspartaam, zonlicht, melk en barbecue ook
Zie mijn commentaar aldaar...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
Was even weg. Moest ff een Kerstverhaal schrijven.
Adempauze.
Denken jullie dat ik kans maak ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |