abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 1999 @ 23:56:00 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205723
Tijdens de uitzending zei Sabine dat 1 persoon echt voor het geld ging. Dat was tevens de persoon die zij het minst graag mocht. Nou vraag ik mij af over wie ze het had. Het was niet de persoon die wij allemaal dachten (Karin of Bianca). Sabine zei zelf dat het een heel 'onverwacht' persoon is. zou ze soms Mona bedoelen? met haar ging ze heel close om, en niemand (?) zal verwachten dat ze haar bedoelde.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_205724
Er bestaat al een topic over dit onderwerp lieve Tinkepink... Wie stemde Sabine...

ik persoonlijk denk Willem de Meester!

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_205725
Volgens mij bedoelde ze Bianca de Weirdo, always aware op Camera's

en gemaakt doen...

vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:07:00 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205726
Kan iemand deze topic deleten? Ik heb er helemaal overheen gelezen dat deze vraag al eerder gesteld was in het forum
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_205727
Voor mij is het clear, zie mijn eigen topic hierover (ik was eerst! :-) Rolf schreef Karin op het papiertje maar Sabien bedoelt Willem, niet dat ik hem dat gelijk kwalijk neem of zo (sabien duidelijk wel) hij is de slimste en het gaat toch om een kwart miljoen, hij is redelijk stabiel, en ook belangrijk : hij is de kok, stuur hem weg en er komt geen fatsoenlijke maaltijd meer op tafel, dat maakt hem vrijwel onnomineerbaar
= godverdikkie hee =
pi_205728
quote:
op 10-22-1999 om 12:11 AM schreef Kirk Olson het volgende:

hij is de kok, stuur hem weg en er komt geen fatsoenlijke maaltijd meer op tafel, dat maakt hem vrijwel onnomineerbaar

Dan eten ze Mona gewoon op

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_205729
Volgens mij is het ook Willem....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')