"Wil je me kutje zien? " Dat was de vraag die ik kreeg toen ik zojuist al vrolik op een online spelletjessite dacht te gaan poolen:O
Ahfijn, nachtdier wilde wel eens gek doen en heeft dus de bewuste persoon maar eventjes toegevoegd op zn fake-msnadres om maar even op het webcam-icoontje te klikken voordat ze zich zou bedenken.
Nu is nachtdier wel wat gewend, dus had ie er al op gerekend dat ie teleurgesteld zou worden en er een 12 jarig pubertje met net ingedaalde teelballetjes achterzat. Maar niets daarvan. Een echte kut verscheen in beeld, die al snel met een vinger en dikke kaars werd beroerd.
Tot zover niets aan de hand. Alleen werd ik wel onpasselijk, toen ik dacht geschiedenisles te krijgen. Voor me in beeld verscheen een levensecht veenlijk!!
Klacht: oude vrouwen die naakt achter de webcam gaan zitten.
Klacht 2: Ik heb verdomme nog niet geslapen en nu ik live een natuurramp heb mogen aanschouwen van de ergste soort, gaat dat helemaal niet meer lukken

Klacht 3: Ik word gewoon gepwn'ed door een oude tang!
Fijne dag verder. Wees lief voor elkaar. Ga pas uit de kleren voor een ander als je weet dat je het zelf ook zou waarderen.