quote:15/11/2007 - Forrester: over Ajax en Social Media
(Gepost door RvN)
BRON: Molblog
Dennis van Lingen, president Marketing & Strategy bij onderzoeksbureau Forrester opende donderdagochtend het groots opgezette Forrester's Consumer Marketing Forum in Barcelona over Social Media met een case van Ajax.
Volgens hem gaat Ajax volledig voorbij aan de wensen van zijn consumenten; de voetbalfans. De fans zitten daarom niet op Ajax.nl, maar hier op de Ajax.netwerk.to, de community van de fans zelf. Ajax heeft volgens hem nog niet echt door dat de club geen eigenaar meer is van het merk, maar dat de fans dat zelf zijn, de community.
Molblog heeft een uitgebreid artikel over het verhaal van Van Lingen.
wat wil je dan met hem doenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef BonJovi het volgende:
Whaha ff serieus met die gast zou ik echt niet willen vechten.
Dani is Facequote:Op donderdag 15 november 2007 22:41 schreef Nashje het volgende:
ik zou een aflevering van the a-team willen maken met Bogarde
Is het ook maar we hebben wel vaker spelers van rond de 8-9 miljoen gekocht (Ibrahimovic en Huntelaar) en beide pakten zeer goed uit, dus waarom niet eens een verdediger voor dat geld proberen. Je kan een risico lopen maar je weet ook bijna zeker dat je dezee zomer Heitinga voor 10 miljoen zal kunnen verkopen.quote:
Wat is er mis mee dat spelers onderling met elkaar over andere clubs en mogelijk toekomstige clubs praten? Heitinga blijft ook niet zijn hele leven bij Ajax, al zou dat wel mooi zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Noshiba het volgende:
Zitten en bek dicht!
Ja, leuk en aardig maar ik wil echt niet dat johnny weg gaat hoor!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:53 schreef BonJovi het volgende:
wel mooi gebaar van Luque
a lá Maldiniquote:Op donderdag 15 november 2007 22:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat spelers onderling met elkaar over andere clubs en mogelijk toekomstige clubs praten? Heitinga blijft ook niet zijn hele leven bij Ajax, al zou dat wel mooi zijn.
quote:Fitte Litmanen klaar voor comeback bij Finland
Zo hoort het.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Sethje het volgende:
Mooi net F. de Boer.... op de vraag of hij trainer zou willen worden van psv; "Ik ben Ajacied".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |