abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:23:00 #26
976 John S.
Oud, maar fit
pi_205697
quote:
op 10-22-1999 om 10:12 AM schreef Gert het volgende:
...
ps Kirk, niet zeikerig bedoeld: maar als je je foto naar je eigen harde schijf laat verwijzen, dan ben jij de enige die 'm ziet. Even ergens op internet neerzetten dus.
...

Misschien is dat rode kruisje wel z'n picture...

Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_205698
achja bianca.... sterke actie weer van haar, hè, toen haar aandeel van de weekopdracht mislukte. 'jullie vragen ook precies de dingen die ik niet weet!!!'.

pi_205699
tering wat een shit allemaal
Bianca is gewoon een grote psygysche hoop stront.
Die elk moment bezwijkt onder de camera's.
En dan heel hard uit het BB huis rend en dan big-brother gaat beschuldigen van het gestoort maken van haar.
Alsof ze het nog niet was!!!!!!
bweh 1:)~
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:36:00 #29
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205700
Gilles mag echt alles. Zelfs zichzelf voor lul zetten!

Wederom met nadruk op my signature:

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_205701
HAhaha
die Maurisico
hoe zit dat eigenlijk met jouw risico???
Ben jij ook een hoop strond net als Bianca,

-----------
!Ik doe wat Maurisico niet lukt!

[Dit bericht is gewijzigd door Gilles Mag Alles (Datum 22 Oktober 1999).]

bweh 1:)~
pi_205702
Ik moest wel even glimlachen, toen ik Bianca zojuist het volgende hoorde zeggen: "Ik weet niet wat ze hier moeten neerzetten zodat ik echt ontdaan ben (...!)".
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:45:00 #32
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_205703
Mjah ..

Stuur gewoon nog iemand weg zou ik zeggen ..

vrijdag 22 oktober 1999 @ 14:46:00 #33
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205704
He Gilles,

Met Maurisico
No risico!!

Wat doe jij dat ik niet kan? onzinnige taal uitkramen? Daar heb je dan wel gelijk in.

------------------
Luister goed naar Gilles, dan hoor je werkelijk niets.

[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 22 Oktober 1999).]

pi_205705
Hoe zit dat eigenlijk met dat team van psychologen? Grijpen die in als ze de situatie niet langer verantwoord vinden? Volgens mij kunnen ze dan alvast wel in beweging komen, want ik zag Bianca vanochtend om kwart over vier door de tuin hoelahoepen in een konijnepak
Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_205706
Maurisico en Gilles, zouden jullie dit aub even prive kunnen uitvechten? alvast bedankt!
pi_205707
Ik kon het even niet goed zien, maar zakte Willem nou echt huilend op de grond in elkaar? Of was het als grapje bedoeld?
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 15:04:00 #37
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205708
quote:
op 10-22-1999 om 02:50 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Maurisico en Gilles, zouden jullie dit aub even prive kunnen uitvechten? alvast bedankt!

Zoals je zegt: Dom is leuk!

pi_205709
op het streams verslag van vandaag :bianc loopt met haar hand voor haar mond weg, alsof ze opeens moet kotsen. mmmmmm.....
pi_205710
heeerlijke discussie, die over bianca. tot nu toe de leukste hier vind ik (die discussie dan he, niet bianca zelf - )
wel vind ik haar een fascinerend verschijnsel, haar hele gedrag en pose en dramatiek en egocentrisme in combinatie met totaal gebrek aan zelfrelativering aiaiai. al zó goed geschetst hier, kan ik op zich niet veel aan toevoegen, maar GA VOORAL ZO DOOR! (m.n. Moor, Gert, twosisters: geweldig, en zeer herkenbaar).

We moeten als kijkers toch WAT met al die gevoelens die BB bij ons oproept, haha heeft Veronica wel aan nazorg voor de verslaafde kijkers gedacht?

pi_205711
quote:
op 10-22-1999 om 03:18 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
op het streams verslag van vandaag :bianc loopt met haar hand voor haar mond weg, alsof ze opeens moet kotsen. mmmmmm.....

zou ze zich dan zo klote voelen?

Vind ik nogal raar. Eerst weet ze precies haar keuze voor Bart en Sabine te motiveren, en nu Sabje dan weg is, stort ze opeens in.

Ik vind het sowieso een raar type en haar gedrag irriteert me mateloos (bijna net zo erg als dat van Maurice en Karin!)

pi_205712
als er nog fans van bianc zijn. Reageer!!
,wat vinden jullie leuk aan haar?
pi_205713
Fout!Fout!Fout!Fout!Fout!Fout!
Bianca en die andere gasten stonden niet te janken omdat Sabie weg ging (denk aan de smile op Bianca's gezicht toen de naam sabine werd genoemd). Ze begon te janken omdat Sabine lekker naar huis ging en zij nog een aantal weken met die andere lichte figuren moest optrekken. Sabine zei nog: laat me los: ik ga. Martin stond buiten. Maar zij niet.

BTW Fijne Analyse van Bianca!

pi_205714
quote:
op 10-22-1999 om 02:41 PM braakte Gilles Mag Alles het volgende:
HAhaha
die Maurisico
hoe zit dat eigenlijk met jouw risico???
Ben jij ook een hoop strond net als Bianca,

-----------
!Ik doe wat Maurisico niet lukt!

Moeilijk huh spel(l)en

pi_205715
moest weg??????????
inderdaad moet weg
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:57:00 #45
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205716
Wat is er zo leuk aan Bianca? Gewoon, dat het een mens is zoals iedereen. Dus, ook met twijfels, onzekerheden en meer van die lastige dingen. Dat je dan getypeert wordt als labiel is wel erg gemakkelijk. Bij Bianca liggen de (volgens mij wel oprechte) gevoelens nou eenmaal behoorlijk aan de oppervlakte. Dat is alles.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:57:00 #46
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205717
Wat is er zo leuk aan Bianca? Gewoon, dat het een mens is zoals iedereen. Dus, ook met twijfels, onzekerheden en meer van die lastige dingen. Dat je dan getypeert wordt als labiel is wel erg gemakkelijk. Bij Bianca liggen de (volgens mij wel oprechte) gevoelens nou eenmaal behoorlijk aan de oppervlakte. Dat is alles.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:58:00 #47
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205718
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:01:00 #48
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205719
Oeps, sorry allemaal, geen bewust spammen, maar digibetisme van mijn kant!
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:08:00 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205720
Ondanks dat veel mensen vinden dat Bianca heel natuurlijke reacties vertoont (of; juist omdat Bianca zeer natuurlijke reacties vertoont) is naar mijn idee voor haar wel aan te raden om met de psycholoog te gaan praten. Ik vermoed dat juist zij het het moeilijkst gaat krijgen i.r.l.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_205721
quote:
op 10-22-1999 om 10:42 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
als er nog fans van bianc zijn. Reageer!!
,wat vinden jullie leuk aan haar?

Het is toch vreemd, heb hekel aan tattoo's, piercings en roken, maar toch is en blijft
Bianca mijn favoriete BB'er, hetgeen ook natuurlijk niet echt pleit voor de rest van de bewoners.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')