Ga naar school manquote:Op woensdag 14 november 2007 17:59 schreef Hanstin het volgende:
Ik zat vandaag lekker te gamen enzo jezweetz en toen ineens *plop* geen intardwebz.
Dus ik zo van OMGWTFBBQ!!!!!![]()
![]()
![]()
Kom ik derachter dat mijn zusje een "vriend van school" heeft toegelaten op ons netwerk.
Blijkt het dus geen vriend van haar te zijn en is het een hacker die haar hele pc onder controlle Dus mijn paplief had intarwebz uitgegooid voor de zekerheid.
klacht: 14 jarige kut zusjes die geen verstand hebben van pjoeters
p.s. indien er pedo's lezen ja je mag der overheen maar vermoord haar dan ook gelijk
p.s.2 ja mijn zins opbouw is fucked up
het was vast zo bedoeldquote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Ga naar school manAls je hebt leren schrijven zien we je vanzelf wel weer
![]()
Weer 1 van MASD's puike uitspraken.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:09 schreef MASD het volgende:
verneder jouw zusje anaal en post een filmpje.
edwin is het eens met je!!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
foto's OF slotje..
keus is aan de TS.
van haar poeperquote:Op woensdag 14 november 2007 18:09 schreef MASD het volgende:
verneder jouw zusje anaal en post een filmpje.
Heb je die kloon nou speciaal voor dit topic aangemaakt?quote:
Jouw zusje boft maar met zo'n lieve broer.............quote:Op woensdag 14 november 2007 17:59 schreef Hanstin het volgende:
p.s. indien er pedo's lezen ja je mag der overheen maar vermoord haar dan ook gelijk
Je noemt je lul Pingquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef afcajos het volgende:
Ik had altijd last van mn breezahzusje als ze ging "cammen" Ik zo lekker met mohaa oline een clanwarretje ownengaat mn zusje webcammen waardoor mn ping omhoog schiet en ik met "lag" speel. Wat heb ik haar toen vaak uitgescholden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pong!quote:
Neequote:Op woensdag 14 november 2007 21:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Heb je die kloon nou speciaal voor dit topic aangemaakt?
quote:
Ik had het niet tegen jou, tenzij het jouw kloon is natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 22:00 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Nee![]()
btw ik heb nooit gezegt dat ik een picca zou plaatsen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |