Het goede van veel Nederlandse films is dan weer dat er veel en plastisch in geneukt wordt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:32 schreef Gellius het volgende:
Dat is een makke van veel Nederlande films: slecht geluid. Of slecht articulerende acteurs. Waarschijnlijk beide.
Ik heb me destijds laten overhalen om die in de bioscoop te zien. De enige reden waarom ik hem heb afgezien, was dat ik het zo lullig vond om mijn gezelschap na de pauze alleen te laten met die filmquote:Op vrijdag 23 november 2007 06:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister geprobeerd Phileine zegt sorry te kijken. Zo. Slecht.
Daar heb ik nog geen mening over. Zou hem gisteren gaan bekijken, maar degene die mee zou gaan, was ziekquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Geen goede film inderdaad. Wat vinden jullie van 'Alles is Liefde'? Daar heb ik nog geen slecht woord over gehoord. Daar word ik altijd wat wantrouwig van.
Die is echt leuk. Ik kan er nog om lachen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Geen goede film inderdaad. Wat vinden jullie van 'Alles is Liefde'? Daar heb ik nog geen slecht woord over gehoord. Daar word ik altijd wat wantrouwig van.
Het ís te regelen. Mevrouw Z vindt het vast ook leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Ik kom nooit meer in de bioscoop sinds de geboorte van mini_z.
Nou, ik ga er niet heen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Ze beginnen pas leuk te worden als ze naar de middelbare school gaan. Dan worden het tenminste echte mensen met vermogen tot reflectie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:09 schreef Lienekien het volgende:
Soms zijn ze best leuk, die kleine kindjes.
Maar dan worden ze groter en groter, steken een kop boven je uit, spelen WOW, hebben een vriendin en gaan volgend jaar al studeren.
Het 14e kippetje heeft Grunberg geschreven, toch? Er staat in Vrij Nederland trouwens een special over hem; wel aardig om te lezen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
De enige Nederlandse film die ik leuk vond, was Het 14e kippetje. Ik geloof dat de critici het erover eens waren dat dat nu juist de slechtste Nederlandse film allertijden was. (Maar toen hadden ze Costa natuurlijk nog niet gezien.)
Oh wacht, De ontdekking van de hemel vond ik ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |