abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54602462
Ik sluit me aan bij TS!

Wisten jullie trouwens dat de moderne Nederlandse taal onstaan is in Brabant-Antwerpen regio en door de spaanse bezetting het bezit heeft genomen in Holland en daar het 'Hollands' heeft verdreven?

Bron: wikipedia
pi_54602510
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:26 schreef jpjedi het volgende:
Ik sluit me aan bij TS!

Wisten jullie trouwens dat de moderne Nederlandse taal onstaan is in Brabant-Antwerpen regio en door de spaanse bezetting het bezit heeft genomen in Holland en daar het 'Hollands' heeft verdreven?

Bij elkaar worden de Wikipedia's opgebouwd door vele duizenden mensen uit de hele wereld: wetenschappers, hobbyisten, studenten, experts en mensen met een goede algemene ontwikkeling. Iedereen kan aan Wikipedia bijdragen, ook anoniem. Er is geen limiet aan het bijdragen, sommigen doen dit incidenteel, anderen dagelijks. Alle tekst kan door iedereen bewerkt worden, dus als iemand aan een kort artikel begint kunnen er een aantal anderen aan verder werken tot het een volwaardig encyclopedisch artikel is.

Als je een bron citeert, citeer dan wel een betrouwbare bron dus je uitspraak is een hoax
pi_54602588
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:26 schreef jpjedi het volgende:
Ik sluit me aan bij TS!

Wist je dat Brabant tegenwoordig slechts een achterstallige provincie is en zich daarom graag afzet tegen de randstad, omdat deze economisch, cultureel (etc.) voortvarender is?

wikipedia als bron gebruiken.
pi_54602717
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:31 schreef Doodmetaal het volgende:

[..]

Wist je dat Brabant tegenwoordig slechts een achterstallige provincie is en zich daarom graag afzet tegen de randstad, omdat deze economisch, cultureel (etc.) voortvarender is?

Je verward Limburg met Brabant.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:38:59 #105
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54602773
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef Frollo het volgende:
"friet"
"patat"

Brabant .
pi_54602833
Wij, in Holland, hebben de VOC mentaliteit. Beat that!
pi_54602836
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Mensen die nationalisme als racisme zien.

Dat is echt te dom voor woorden. Die gozer waar je op reageert trouwens ook. Opgefokte puber! Net thuis van het IVMBO zeker!
pi_54602986
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:05 schreef ElectricEye het volgende:
Die lui van onder de riolen voelen zich ook altijd beter dan mensen die wel serieus kunnen doorwerken in maart ipv in een dom pak een met liters bier in je kadaver een geboortegolf te veroorzaken!
En dan het verhevene van je geboortestreek aan willen tonen met gezever achter de komma over gefrituurde aardappelreepjes met één of andere saus! Flikker op met je friet saté. Het is pindasaus, ja. Als je saté wilt, moet je alsnog naar die Chinees die je niet in je frietkot wilt hebben!

Benedenrivierders met hun patat met pils-cultuur!
Carnaval valt komend jaar al in het eerste weekend van februari.
pi_54603081
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Carnaval valt komend jaar al in het eerste weekend van februari.
heel erg bedankt voor de info...

ik zeg: muurtje
pi_54603123
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef maardatwasikwel het volgende:

[..]

heel erg bedankt voor de info...

ik zeg: muurjte
muurjte?
pi_54603238
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:51 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

muurjte?
ja ken je dat niet?? das een muurtje maar dan met een spelfout das het verschil... of er meerdere verschillen zijn weet ik niet
  woensdag 14 november 2007 @ 16:27:48 #112
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54604057
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:31 schreef Doodmetaal het volgende:

[..]

Er is een goede reden waarom Nederland ook wel bekend staat als Holland.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:27:59 #113
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_54604060
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef RickoKun het volgende:
Hey bosaap,

Ja daar bedoel ik TS mee.

TS denkt dat HEEL NEDERLAND uit de randstad bestaat en de lui die met de zachte g praten?!
Er bestaan meer provincies dan die katholieke brabanders en gereformeerde randstadjers. Ook is TS zo kortaf als een vestje wat rond een moslima haar behaarde kut zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')