quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zal een kut in mijn avatar plakken nou goed!?!?!?!
![]()
Kijk naar je eigen ugly avatar die heeft schijt in zijn haar!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zhe is geen normaal woord, teef met schijt in je haar.
Wel die van jezelf aub.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zal een kut in mijn avatar plakken nou goed!?!?!?!
![]()
Nee dat is uitgekotste schijt.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen ugly avatar die heeft schijt in zijn haar!
Welkom in KLBquote:Op woensdag 14 november 2007 14:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij basht ook in elk topic of niet?
Krijg je daar een harde van jongen![]()
Zie 1 post voor je.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:42 schreef Artificial_M het volgende:
Jezus gaat wel hard zo lekker flamen...
Njah dit topic was eigenlijk meer met een knipoog bedoeld, dat je dan lekker terug gaat schelden op brabant kan ik alleen maar 10 putnen geven
Vind het alleen beetje jammer dat ik dan shit te horen krijg zoals "tegen de muur met jou.. afknallen"
I know... maar pleur dan tenminste een smiley erachter ofzo...quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:42 schreef Artificial_M het volgende:
Jezus gaat wel hard zo lekker flamen...
Njah dit topic was eigenlijk meer met een knipoog bedoeld, dat je dan lekker terug gaat schelden op brabant kan ik alleen maar 10 putnen geven
Vind het alleen beetje jammer dat ik dan shit te horen krijg zoals "tegen de muur met jou.. afknallen"
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Bushmaster het volgende:
De Brabantse gezelligheid blijkt een fabeltje te zijn en dat is vaak genoeg belicht in onderzoekjes. En om nou die klodder mayo bovenop je frietjes als norm te verheffen is kort door de bocht. Tijdens de afscheiding van België is men gewoon een stukje vergeten. Brabant is hooguit gastvrij voor andere brabo's, mensen uit andere provincies hebben er niets te zoeken. Wat dat aangaat doet Brabant niet onder voor Volendam. Uitje erbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+miljoen.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
terug schelden op brabant? hoe kom je erbij.. we schelden naar jou... en ja dat tegen de muur was zonder smily bedoelt
losert
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Bushmaster het volgende:
De Brabantse gezelligheid blijkt een fabeltje te zijn en dat is vaak genoeg belicht in onderzoekjes. En om nou die klodder mayo bovenop je frietjes als norm te verheffen is kort door de bocht. Tijdens de afscheiding van België is men gewoon een stukje vergeten. Brabant is hooguit gastvrij voor andere brabo's, mensen uit andere provincies hebben er niets te zoeken. Wat dat aangaat doet Brabant niet onder voor Volendam. Uitje erbij?
maar je hebt een plaatje van amsterdam.. wat voor een losert ben je dan.... dit bewijst maar weer wat voor een kneusjes het zijn daaroquote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben rijp, lief en......... brabander
Friet sate.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef dubidub het volgende:
Het is een patat pinda(saus) trouwens, alliteraties zijn goed. Saté is een manier van vleesbereiding, geen saus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |