errug he!quote:
ik had gister het gevoel alsof me longen bevrorenquote:
Had je url wel eens in je msnnaam zien staan bij Loesquote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu weer wie ík ben?
Zoeen toeval.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Had je url wel eens in je msnnaam zien staan bij Loes
* don-diablo ookquote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Idem, alleen dat gekrab elke ochtend is iets minder, maar ik werd spontaan vrolijker en voelde me fitter door het weer
* Rekkie haat regen
dan ben ik weer vrijquote:Op donderdag 20 december 2007 16:12 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb al 1½ dag vakantie. Ha.
En dan wel werken dit weekend en beide kerstdagen
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:12 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb al 1½ dag vakantie. Ha.
En dan wel werken dit weekend en beide kerstdagen
Ja hoor, morgen eindelijk weer eens op kantoor en dan even kerstpakket halen en dan 2 weken vrij.quote:
En dan laccchhh je mij uit als ik wel moet werken?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja hoor, morgen eindelijk weer eens op kantoor en dan even kerstpakket halen en dan 2 weken vrij.
deze 2 weken en de zomervakantie zijn mij heilig, de rest van het jaar werk ik.
2008 zal iets meer vrij worden denk ik
Nee ik zat gewoon tijdens het lachenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan lag je mij uit als ik wel moet werken?
Ik zou er persoonlijk wel een groot probleem van maken, maar dat komt misschien dat ik andere prioriteiten heb (kidsquote:Op donderdag 20 december 2007 22:38 schreef MaxMark het volgende:
Mijn god, hoe doe ik dat nou met een g
Ik vind het nooit zo'n probleem te werken met kerst, zeg me toch niet veel. Oudjaarsnacht doe ik wel wat moeilijker over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |