Wat een stumper, hij heeft nog minder vrienden dan jij.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:27 schreef Sanderrrr het volgende:
Nu heeft hij in een kwartier 7 keer gebeld, en toen snapte hij eindeiljk dat hij z'n nummer aan moest zetten. Heb ik hem geSMSt dat ik vanavond wel bel, belt ie weer 4 keer.
Details???quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat werkt in Europa niet ;-) Sterker nog ik kan zelfs letters spoofen als CallerID![]()
Is dat zo? Ik heb altijd gedacht dat ze bij 112 je nummer kunnen achterhalen als je anoniem belt. Daar is zelfs nog zo'n hele reclamecampagne over geweest...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat werkt in Europa niet ;-) Sterker nog ik kan zelfs letters spoofen als CallerID![]()
Zie je toch..quote:Op woensdag 14 november 2007 13:45 schreef Twanstra het volgende:
Je kan niet bellen, maar wel Fokken..............right.
Ja als ze zien dat jij het bent nemen ze niet opquote:Op woensdag 14 november 2007 13:44 schreef VlaDje het volgende:
Ik bel enkel anoniem naar geyle chicks!
Met FOK!en hoef ik geen geluid te maken.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:45 schreef Twanstra het volgende:
Je kan niet bellen, maar wel Fokken..............right.
haal je je simkaart eruit. Heb je geen nummer, maar kan je alsnog 112 bellen...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb altijd gedacht dat ze bij 112 je nummer kunnen achterhalen als je anoniem belt. Daar is zelfs nog zo'n hele reclamecampagne over geweest...
Ze hebben liever niet dat je geluid maakt op je stage? Fijne stageplaats.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:07 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Met FOK!en hoef ik geen geluid te maken.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:05 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Ja als ze zien dat jij het bent nemen ze niet op![]()
Ze hebben liever niet verbieden het me met privé zaken bezig te houden.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze hebben liever niet dat je geluid maakt op je stage? Fijne stageplaats.
goed bezig danquote:Op woensdag 14 november 2007 14:12 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ze hebben liever niet verbieden het me met privé zaken bezig te houden.Internet wordt ook gelogd trouwens maar daar heb ik nog niemand over gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |