Merkt het bedrijf er trouwens iets van als je deze nummers belt? Of schakelt het 0900 nummer in feite door naar deze nummers?quote:Op woensdag 14 november 2007 03:18 schreef NielsTriple het volgende:
vond ik dus ook!
Nooit meer dikke euro's betalen omdat je iets wil weten... gewoon ff het netnummer draaien, alleen het normale tarief betalen
Die schakelt door.quote:Op woensdag 14 november 2007 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Merkt het bedrijf er trouwens iets van als je deze nummers belt? Of schakelt het 0900 nummer in feite door naar deze nummers?
Handig, nu nog een probleem waarmee ik een helpdesk kan bellen, ik wil wel eens kijken of het werkt.quote:
Wees eens creatiefquote:Op woensdag 14 november 2007 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Handig, nu nog een probleem waarmee ik een helpdesk kan bellen, ik wil wel eens kijken of het werkt.![]()
Alle 0800/0900/etc-nummers hebben ook een normaal eindbestemmingsnummer. Het is in feite gewoon een alias.quote:Op woensdag 14 november 2007 03:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een gratis 0800 nummer van de overheid welke ook te bereiken is via een 045 nummer![]()
Ze merken het wel. Of in ieder geval: ze zouden het relatief makkelijk kunnen merken als ze dat zouden willen.quote:Op woensdag 14 november 2007 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Merkt het bedrijf er trouwens iets van als je deze nummers belt? Of schakelt het 0900 nummer in feite door naar deze nummers?
BIj eentje zag ik staan dat je er bij moet vertellen dat je vanuit het buitenland belt. Dan moet je wel de nummerherkenning onderdrukken, anders zien ze het direct.quote:Op woensdag 14 november 2007 04:48 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ze merken het wel. Of in ieder geval: ze zouden het relatief makkelijk kunnen merken als ze dat zouden willen.
boeiend? dan maar liegenquote:Op woensdag 14 november 2007 05:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
BIj eentje zag ik staan dat je er bij moet vertellen dat je vanuit het buitenland belt. Dan moet je wel de nummerherkenning onderdrukken, anders zien ze het direct.
Met #31# telefoonnummer bel je anoniem via je mobiele telefoon, vaste telefoon werkt dat niet mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:35 schreef karr-1 het volgende:
Normaal gesproken merkt een bedrijf dat niet, maar als je het zeker wil weten moet je gewoon de nummerherkenning uitzetten met *31 als ik me niet vergis.
Volgens de KPN wel hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 10:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Met #31# telefoonnummer bel je anoniem via je mobiele telefoon, vaste telefoon werkt dat niet mee.
Bron : http://www.kpn.com/web/show/id=99693quote:Je kunt NummerWeergave eenvoudig blokkeren, zowel per gesprek als permanent. Je nummer is dan niet zichtbaar bij anderen. Het nummer blijft wél altijd zichtbaar voor het alarmnummer 112.
Als je voor één gesprek NummerWeergave wilt blokkeren, toets je *31* voor het te kiezen nummer. Je kunt het permanent blokkeren online regelen via uw gratis Mijn KPN-account.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |