Zou kunnen, geen ideequote:Op woensdag 14 november 2007 18:30 schreef tonks het volgende:
the twilight sad ofzo in het voorprogramma toch?
Ik begin GO na een paar keer luisteren wel steeds beter te vinden. Itt tot TFCC daarbij had ik meteen zoiets vanquote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef MadGuy het volgende:
Als je de nieuwe versie van het Gulag Orkestar koopt zit de Lon Gisland EP daar ook bij.
Ik heb inderdaad ook meer met TFCC, maar ik vind GO eigenlijk ook erg fijn.
Wat heb jij gerookt/geslikt/gespotenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef IdlersDream het volgende:
A Sunday Smile!!!
Ben er morgen ook bai, boh boh boh! hoop dat die balkanboys een bietje kunne speule!! booohh!!!
Boooh bòh bòh!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt/geslikt/gespoten
Die mok is een actie in meerdere winkels. Ik kreeg er zelfs 2 van PP bij Velvet Dordt.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:54 schreef MadGuy het volgende:
Oh trouwens, zonder te willen spammen: bij Plato in Rotterdam (en vast ook bij andere zaken die hem verkopen) is The Flying Club Cup 11,99 en krijg je er een gratis mok bij. Ook de nieuwe versie van Gulag Orkestar is 11,99 en daar zit dus die bonusdisc bij, Lon Gisland EP. Op www.cd-wow.nl kun je beide albums ook voor die prijs vinden en ze worden gratis thuisbezorgd.
Voor wie geïnteresseerd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |