Men zegt dat als je met de pil stopt, je libido ook aanzienlijk stijgt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:51 schreef Greys het volgende:
Hé, we hebben bijna een spannend topicnummer
Met dit tempo halen we dat morgen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:51 schreef Greys het volgende:
Hé, we hebben bijna een spannend topicnummer
Och, als we willen krijgen we deze binnen een u volquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef Morretje het volgende:
Wauw, wat gaat het snel... een heel topic vol in 1 dag!
Toevallig ís m'n schoonzusje ook net zwanger van de bank met S.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
1/1.5 jaar max
Aangezien we ook nog kinderen willen, moeten we gaan opschieten ik baar niet na mn 30e !Er schijnt nogal wat tijd (en geld
) in te gaan zitten als je als 2 vrouwen een kind wil
![]()
Dan betaal je er toch alsnog voorquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toevallig ís m'n schoonzusje ook net zwanger van de bank met S.
Maar ik geloof niet dat ze daar nou voor hebben moeten betalen. Kun je je toch voor verzekeren?
Het is je vergeven (hoop ik voor jequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
Nou, het was meer dat ik al die titel onder mijn Ctrl V had zitten omdat ik die titel net postte in de één na laatste post van het vorige topic, en ik wist niet of Non zo snel in de gaten had dat ze hem vol postte.
Sorry
Trusten Ing, en Greys, en Mor, en Non, en en en de rest die ik ben vergetenquote:
Best slecht trouwens, dat dat zo werkt voor veel vrouwen.. Als je jong bent, wil je wat, maar is je libido dus minder, dan wanneer je ervoor kiest nageslacht te produceren.. en dan is het ook gauw weer minder...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Men zegt dat als je met de pil stopt, je libido ook aanzienlijk stijgt.
Nou, dat is bij deze bevestigd![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Qwea!
En Non, hoezo baar je niet na je dertigste? Ik zal wel moeten![]()
Jahaa....quote:
Ervaring?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Best slecht trouwens, dat dat zo werkt voor veel vrouwen.. Als je jong bent, wil je wat, maar is je libido dus minder, dan wanneer je ervoor kiest nageslacht te produceren.. en dan is het ook gauw weer minder...![]()
toevallig ! en gefeliciteerd alvastquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toevallig ís m'n schoonzusje ook net zwanger van de bank met S.
Maar ik geloof niet dat ze daar nou voor hebben moeten betalen. Kun je je toch voor verzekeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |