Hoi CUL-bezoekers

Ik wil graag een beroep doen op jullie creativiteit…
Met 'n vriendin ben ik 'n soort "dare" aangegaan: op of iets na 30 november willen we allebei (wel ieder in z'n eigen huis / keuken / eethoek) onze mannen een bijzonder gerecht serveren. Welk gerecht weten we nog niet, maar wel dat het opgediend wordt op ons eigen lichaam.
Na 't gegein van "als jij 't doet, doe ik 't ook" kwamen we er al snel achter dat er wat praktische problemen zijn:
- 't moet wel een beetje handig op te dienen zijn. 'n Bord kan ik nog wel leuk opmaken, maar bij m'n eigen lijf heb je toch te maken met een andere hoek waarin je werkt. En steeds heen en weer lopen van de tafel naar 't aanrecht gaat ook niet werken natuurlijk.
- Lasagna en dergelijke branden zo als ‘t net uit de oven komt… Idem met de jus bij een stamppot met gehaktballen (*bwoehahaha ze zei ballen…* )
- Salade is beter qua temperatuur, maar als er in de sla geprikt gaat worden… (Ja ja, we hebben vast heel onterecht de illusie dat er bestek gebruikt gaat worden… maar een zeker sadisme is beide heren niet vreemd

) is dat ook niet echt plezant...
Dus… zoeken we een gerecht dat bij 't opdienen een wat gematigde temperatuur mag hebben, liefst hapklare brokken (kattevoer hebben we zelf al geschrapt als optie

) en 't moet er ook nog een beetje leuk uit zien…
We zoeken 't niet in de richting van chocolade-saus, bananen en zo, maar echt meer in de richting van een "normale" warme maaltijd.
Haute cuisine gaat niet lukken, zo ver rijken onze kookvaardigheden niet. We kunnen gelukkig allebei wel iets meer als 'n ei bakken en water aan laten branden dus helemaal hopeloos lijkt 't ons niet

Helden van CUL… hit us with your wisdom please!!! En ja, we zullen jullie tot in eeuwigheid (nou ja, in ieder geval dit en komend jaar

) dankbaar zijn voor jullie suggesties, ja een (wellicht gekuist) verslagje van het uiteindelijke diner hoort niet tot de onmogelijkheden en nee, we maken er voor jullie geen foto's van

Wie helpt ons uit de brand?