Was je er zelf wel bij?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:50 schreef Marcian0 het volgende:
het condoom geknapt
weg gegleden/gescheurd
verschoven
Geen idee, maar ze kan zwanger zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:10 schreef Marcian0 het volgende:
Hoe gaat dat bij de apotheker dan? Kijk ik werk fulltime haha, en staat beetje knullig bij me baas hahamaar Het waren van die Durex dingen.. met van die ribbels erop?
Maar is de kans groot na de 1e dag menstruatie?
Volgende keer maar even topsafes halen, knap zaadje die daar voorbij komtquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:10 schreef Marcian0 het volgende:
Hoe gaat dat bij de apotheker dan? Kijk ik werk fulltime haha, en staat beetje knullig bij me baas hahamaar Het waren van die Durex dingen.. met van die ribbels erop?
Maar is de kans groot na de 1e dag menstruatie?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:20 schreef Marcian0 het volgende:
Sommige mongolen kunnen bljkbaar niet lezen
Que?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:50 schreef Marcian0 het volgende:
ik vondt
Dat mag je de huisarts wel gaan vertellen. Zaad dat ruikt?quote:en ik vondt het 'sap' wat erboven zat verdomd erg naar sperma ruiken...
Ja.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:41 schreef Marcian0 het volgende:
Ja weetje, ik ben er ook ziek van, ma veel zeggen maak je geen zorgen, maar kan je zwanger worden na je 1e dag?
Hoe vaak wil je het nog horenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef Marcian0 het volgende:
Naja ik ging me net even voor de geest halen hoe ik hem erui haalde,, naja ik halde het condoom uit haar vagina,, en toen hield ik hem niet vast en ik zag dat hij half om me penis zat... maar kan sperma er makeklijk langsheen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |