abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:17:26 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54584254
Hoi!

Ik heb het volgend probleem ;

Mijn vader en ik hebben beide een abonnement bij HI mobile. Hij had een hi 25 maar deze moest afgekocht worden. Ik heb een HI 40, en deze loopt 16-12 a.s af.

Nu heb ik besloten mijn abonnement op te zeggen per afloop datum. Dat is dus per 16-12. Mijn vader heeft besloten om zijn abonnement af te kopen.

Ik heb een brief geschreven waarin ik aangeef dat ik mijn abonnement per 16-12 a.s conform de afloop datum wil laten vervallen. Mijn vader heeft een brief geschreven dat hij zijn abonnement per direct wilde afkopen. Hij/wij hebben in juli onze brieven op de post gedaan en dus rekening gehouden met de 3 maanden opzeg termijn. Dat betekend dat mijn vaders abonnement pas in Oktober kon worden afgekocht. Geen probleem allemaal.

Wat hebben die prutsers nou gedaan? Ze hebben eerst mijn brief compleet door de war gehaald. Ze hebben mij van het 1 op het andere moment afgesloten met de mededeling dat ik per direct wou opzeggen . In mijn brief staat toch ECHT per 16-12 Mijn vader hebben ze vervolgens een factuur van 100 euro belooft in oktober. Want oktober, november, december en januari = 4x25 = 100 euro afkoopsom.

Deze factuur heeft hij nooit gekregen. Wel heeft HI in oktober gewoon 25 euro afgetrokken terwijl mijn vader per 1 oktober de lucht uit zou gaan.

Afijn, ik naar de telecom winkel gegaan om me weer aan te laten sluiten. Ja sorry ze hadden me per ongeluk afgesloten. Naja, shit happens. Toen maar eens achter mn vaders factuur aangebelt. Ja foutje ze zouden hem per direct (inmiddels was dat al eind oktober) afsluiten. Nou, dat is gebeurt.

Krijg ik opeens afgelopen week een rekening van 102.90 ( online bekeken op de hi website. Dus ik had nog geen factuur thuis). Of ik die even wil dokken want ik heb mijn abonnement vroegtijdig opgezegd ja doei, per 16-12 sukkels. Dus ik weer bellen, ja ze zouden het in orde maken. Ja,mooi niet dus. Dus ik nog maar weer eens bellen. Nu kreeg ik iemand van abonnementen aan de lijn die alles wel even ging uitzoeken. Dus zij ging alles uitzoeken, zegt ze ja je hebt je contract vroegtijdig afgekocht vandaar die 102 euro. Dus ik nogmaals (inmiddels voor de 5de keer) uitleggen dat ik niks heb afgekocht, maar gewoon per afloop datum heb opgezegd.

Ja ze zou het helemaal in orde maken want ze snapte het nu echt ( wonderbaarlijk. Na 3 medewerkers te hebben gehad die het allemaal NIET wilden snappen, snapt deze het? hulde) en omdat ik iets terug in het telefoon gesprek had gezegd dat als het allemaal op deze manier ging, ik er nog eens hard over na zou denken of ik hierna wel een SIM only abonnement wilde afsluiten bij hi. Want dat was de bedoeling. Mn HI 40 opzeggen en dan een SIM only abonnement aflsuiten.

Ja en als goedmakertje voor alles zou ze dan wel willen helpen met dat sim only abo, en dan kreeg ik ook nog een presentje. Nou, vooruit, als jij alles regelt met die factuur wil ik best bij jou een abo afsluiten voor een sim only hoor... en dan kon ik zelfs mn nr behouden (wist ik veel dat dat kon). Ze moest me dan alleen wel even contract overname papieren sturen aangezien ik 16 was toen ik dit contract afsloot en het dus op naam van mn moeder staat.

Ik heb haar nog 3x duidelijk gevraagd "Als ik die papieren niet teken en opstuur, dan blijft mijn opzegging van 16-12 toch staan?" JA! die bleef 100% staan.

Krijg ik afgelopen Maandag de factuur 102.90 en ook Online 102.90 en dat terwijl ze had gezegd dat op beide facturen (online en papier) het juiste bedrag (40 euro) vermeldt zou worden.

Dus ik was er maar een beetje flauw van en heb maar WEER gebelt. Niemand had wat in orde gemaakt en niemand had die factuur uitgezocht/aangepast. Wat er wel was gedaan was dat ze mijn opzegging uit het systeem hebben verwijdert en mijn contract dus stilzwijgend wordt verlengt.

Ik heb hier verdomme helemaal geen toestemming voor gegeven Ik heb een brief gestuurd en daarin de situatie uitgelegd ook heb ik om een schriftelijke reactie terug gevraagd binnen 10 dagen. En ik heb nadrukkelijk vermeldt dat mijn contract gewoon per 16-12 afloopt.

Nu weet ik hoe het gaat bij HI, dus ik vermoed dat ze de brief een enkeltje prullenbak cadeau doen, en mn contract mooi verlengen en me die 102.90 ook laten betalen

Iemand een idee wat ik hier nog mee kan als die paupers nog meer dwars gaan doen? Ik moet btw de factuur voor de ik geloof 20ste of 15de deze maand voldoen. Als ik mijn 40 euro voldoe en de rest niet aangezien ze daar geen recht op hebben, sta ik toch in mijn recht

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 13-11-2007 20:48:52 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_54584598
tvp
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54584982
Mischien ligt het wel aan jou schrijfwijze ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:46:57 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54585032
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:44 schreef Steve-O het volgende:
Mischien ligt het wel aan jou schrijfwijze ?
moet jij zeggen
pi_54585119
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

moet jij zeggen
Jij begrijpt wat ik bedoel Kpn jou niet .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:55:22 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54585251
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:50 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Jij begrijpt wat ik bedoel Kpn jou niet .
kpn begrijpt het wel, maar wil het niet begrijpen

En al zouden ze het niet begrijpen, misschien moeten ze dan eens mensen aannemen waarvan het hoogst genoten opleiding niet VMBO is
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:58:50 #7
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54585364
Pfff, het lelijke is ook dat je altijd weer iemand anders aan de lijn krijgt aan wie je alles weer uit moet leggen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:03:53 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54585453
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:58 schreef LasTeR het volgende:
Pfff, het lelijke is ook dat je altijd weer iemand anders aan de lijn krijgt aan wie je alles weer uit moet leggen.
Jup. En als je dan vraagt naar X van afdeling abo's dan kennen ze die niet
pi_54586574
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:03 schreef Qwea het volgende:
Jup. En als je dan vraagt naar X van afdeling abo's dan kennen ze die niet
Dat komt omdat er vaak meerdere vestigingen in het land zijn waarover de klantenservice verspreid is.
Volgens mij zijn dit dingen die via de telefoon lastig af te handelen zijn.
Hier moet iemand even de tijd voor nemen, dus je kan beter alles per post afhandelen.
Als jij een klantenservice medewerker aan de lijn krijgt, moet hij zo snel mogelijk alles afhandelen.
Komt hij er niet uit, zal hij snel zeggen: "het komt voorelkaar, alles is geregeld" terwijl dat niet zo is.
Dit omdat de kans dat jij hem ooit weer aan de lijn krijgt vrij klein is.

(Voor hij/hem enzo kan je ook zij/haar invullen natuurlijk ).
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:48:52 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54586714
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:44 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Dat komt omdat er vaak meerdere vestigingen in het land zijn waarover de klantenservice verspreid is.
Volgens mij zijn dit dingen die via de telefoon lastig af te handelen zijn.
Hier moet iemand even de tijd voor nemen, dus je kan beter alles per post afhandelen.
Als jij een klantenservice medewerker aan de lijn krijgt, moet hij zo snel mogelijk alles afhandelen.
Komt hij er niet uit, zal hij snel zeggen: "het komt voorelkaar, alles is geregeld" terwijl dat niet zo is.
Dit omdat de kans dat jij hem ooit weer aan de lijn krijgt vrij klein is.

(Voor hij/hem enzo kan je ook zij/haar invullen natuurlijk ).
Maar dat is toch geen service HI loopt zo te pochen in die HI winkels van hun met Service. Nou, dat zie ik.

Wat ik me afvraag nu net, er is hier sinds vorige week een HI winkel, kan ik daar met dit verhaal langs? Kunnen zij het uberhaupt in orde maken...
pi_54586823
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef Qwea het volgende:
Maar dat is toch geen service HI loopt zo te pochen in die HI winkels van hun met Service. Nou, dat zie ik.

Wat ik me afvraag nu net, er is hier sinds vorige week een HI winkel, kan ik daar met dit verhaal langs? Kunnen zij het uberhaupt in orde maken...
Je kan het wel proberen, maar je moet er in iedergeval van uitgaan dat iemand er even wat langer de tijd voor nodig heeft dan dat het zomaar even aan de telefoon geregeld kan worden.
Ze hebben een fout gemaakt en deze moet recht gezet worden, alleen dat gaat helaas niet even met 1 druk op de knop.
Ze zullen zelf even moeten uitzoeken waar het precies is misgegaan (ookal weet jij dat wel).

In iedergeval succes, want het is wel klote dat het zo gaat!
Ze mogen je wel een maand of wat je abonnement cadeau doen ofzo.. Want echt netjes is het niet.
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:55:29 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54586901
hmm, dan donderdag avond maar eens langswippen. En idd, netjes vind ik het ook niet

Om nog maar te zwijgen wat voor gedoe mn moeder met haar abo heeft van HI
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')