Hoi!
Ik heb het volgend probleem ;
Mijn vader en ik hebben beide een abonnement bij HI mobile. Hij had een hi 25 maar deze moest afgekocht worden. Ik heb een HI 40, en deze loopt 16-12 a.s af.
Nu heb ik besloten mijn abonnement op te zeggen per afloop datum. Dat is dus per 16-12. Mijn vader heeft besloten om zijn abonnement af te kopen.
Ik heb een brief geschreven waarin ik aangeef dat ik mijn abonnement per 16-12 a.s conform de afloop datum wil laten vervallen. Mijn vader heeft een brief geschreven dat hij zijn abonnement
per direct wilde
afkopen. Hij/wij hebben in juli onze brieven op de post gedaan en dus rekening gehouden met de 3 maanden opzeg termijn. Dat betekend dat mijn vaders abonnement pas in Oktober kon worden afgekocht. Geen probleem allemaal.
Wat hebben die prutsers nou gedaan? Ze hebben eerst mijn brief compleet door de war gehaald. Ze hebben mij van het 1 op het andere moment afgesloten met de mededeling dat ik per direct wou opzeggen

. In mijn brief staat toch ECHT per 16-12

Mijn vader hebben ze vervolgens een factuur van 100 euro belooft in oktober. Want oktober, november, december en januari = 4x25 = 100 euro afkoopsom.
Deze factuur heeft hij nooit gekregen. Wel heeft HI in oktober gewoon 25 euro afgetrokken terwijl mijn vader per 1 oktober de lucht uit zou gaan.
Afijn, ik naar de telecom winkel gegaan om me weer aan te laten sluiten. Ja sorry ze hadden me per ongeluk afgesloten. Naja, shit happens. Toen maar eens achter mn vaders factuur aangebelt. Ja foutje ze zouden hem per direct (inmiddels was dat al eind oktober) afsluiten. Nou, dat is gebeurt.
Krijg ik opeens afgelopen week een rekening van 102.90 ( online bekeken op de hi website. Dus ik had nog geen factuur thuis). Of ik die even wil dokken want ik heb mijn abonnement vroegtijdig opgezegd

ja doei, per 16-12 sukkels. Dus ik weer bellen, ja ze zouden het in orde maken. Ja,mooi niet dus. Dus ik nog maar weer eens bellen. Nu kreeg ik iemand van abonnementen aan de lijn die alles wel even ging uitzoeken. Dus zij ging alles uitzoeken, zegt ze ja je hebt je contract vroegtijdig afgekocht vandaar die 102 euro. Dus ik nogmaals (inmiddels voor de 5de keer) uitleggen dat ik niks heb afgekocht, maar gewoon per afloop datum heb opgezegd.
Ja ze zou het helemaal in orde maken want ze snapte het nu echt ( wonderbaarlijk. Na 3 medewerkers te hebben gehad die het allemaal NIET wilden snappen, snapt deze het?

hulde) en omdat ik iets terug in het telefoon gesprek had gezegd dat als het allemaal op deze manier ging, ik er nog eens hard over na zou denken of ik hierna wel een SIM only abonnement wilde afsluiten bij hi. Want dat was de bedoeling. Mn HI 40 opzeggen en dan een SIM only abonnement aflsuiten.
Ja en als goedmakertje voor alles zou ze dan wel willen helpen met dat sim only abo, en dan kreeg ik ook nog een presentje. Nou, vooruit, als jij alles regelt met die factuur wil ik best bij jou een abo afsluiten voor een sim only hoor... en dan kon ik zelfs mn nr behouden (wist ik veel dat dat kon). Ze moest me dan alleen wel even contract overname papieren sturen aangezien ik 16 was toen ik dit contract afsloot en het dus op naam van mn moeder staat.
Ik heb haar nog 3x duidelijk gevraagd "Als ik die papieren niet teken en opstuur, dan blijft mijn opzegging van 16-12 toch staan?" JA! die bleef 100% staan.
Krijg ik afgelopen Maandag de factuur

102.90

en ook Online 102.90

en dat terwijl ze had gezegd dat op beide facturen (online en papier) het juiste bedrag (40 euro) vermeldt zou worden.
Dus ik was er maar een beetje flauw van en heb maar WEER gebelt. Niemand had wat in orde gemaakt en niemand had die factuur uitgezocht/aangepast. Wat er wel was gedaan was dat ze mijn opzegging uit het systeem hebben verwijdert en mijn contract dus stilzwijgend wordt verlengt.
Ik heb hier verdomme helemaal geen toestemming voor gegeven

Ik heb een brief gestuurd en daarin de situatie uitgelegd ook heb ik om een schriftelijke reactie terug gevraagd binnen 10 dagen. En ik heb nadrukkelijk vermeldt dat mijn contract gewoon per 16-12 afloopt.
Nu weet ik hoe het gaat bij HI, dus ik vermoed dat ze de brief een enkeltje prullenbak cadeau doen, en mn contract mooi verlengen en me die 102.90 ook laten betalen

Iemand een idee wat ik hier nog mee kan als die paupers nog meer dwars gaan doen? Ik moet btw de factuur voor de ik geloof 20ste of 15de deze maand voldoen. Als ik mijn 40 euro voldoe en de rest niet aangezien ze daar geen recht op hebben, sta ik toch in mijn recht
[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 13-11-2007 20:48:52 ]