Ow ja hoor, zo is After Forever bijvoorbeeld op mijn oude middelbare school begonnen, heb nog een van de eerste optredens gezien, toen nog met grunt"zang" ipv Floor. Maar in mijn vriendenkring houdt niet echt iemand van metal die een instrument bespeelt, diegenen die ik ken die gitaar spelen, spelen allemaal van die softrock en zo...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Samen spelen is echt het tofste wat er is zelfs met Dribbel_ denk ik.
Zelfs in Limbabwe moeten er mensen zijn die heftige muziek maken..
Powerchordsquote:Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik speel beetje rock en metal, veel powerchords dus [afbeelding] En ben niet zo heel goed, maar ben de laatste weken toch weer hard aan het oefenen en nu beetje serieuzer dan anders en dat begin ik toch te merken aan het spelen [afbeelding]
VW Passatquote:Op woensdag 14 november 2007 22:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die is idd nu oud ijzer geworden ja, ietsje korter geworden met behulp van een VW Passat destijds... [afbeelding]
Alhoewel zijn hart voortleeft in mijn huidige Honda [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Samen spelen is echt het tofste wat er is
VWquote:Op woensdag 14 november 2007 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Powerchords
[..]
VW Passat
Precies dat wat je nodig hebt om samen te spelen dusquote:Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik speel beetje rock en metal, veel powerchords dusEn ben niet zo heel goed, maar ben de laatste weken toch weer hard aan het oefenen en nu beetje serieuzer dan anders en dat begin ik toch te merken aan het spelen
Softrock, dat klinkt niet lief. Mijn blues scheurt harder dan jouw powerkoordjes hoor. Alsmede mijn jazzy snazzy en hardrock.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow ja hoor, zo is After Forever bijvoorbeeld op mijn oude middelbare school begonnen, heb nog een van de eerste optredens gezien, toen nog met grunt"zang" ipv Floor. Maar in mijn vriendenkring houdt niet echt iemand van metal die een instrument bespeelt, diegenen die ik ken die gitaar spelen, spelen allemaal van die softrock en zo...
Komt door je cocainquote:Op woensdag 14 november 2007 22:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Softrock, dat klinkt niet lief. Mijn blues scheurt harder dan jouw powerkoordjes hoor. Alsmede mijn jazzy snazzy en hardrock.
Met zo'n instelling kom je nooit in de Melkweg natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
ik zou het zo laten, blauw is een mooie kleur, en de kans op gehoorbeschadiging is gehalveerd![]()
Hm, ik heb een beetje gezocht en een lichte blauwe gloed schijnt normaal te zijn. Dan is er wat anders mis. Leuk joh, buizen...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
ik zou het zo laten, blauw is een mooie kleur, en de kans op gehoorbeschadiging is gehalveerd![]()
Ik kom daar best wel vaak.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je nooit in de Melkweg natuurlijk..
.
Als het een EL34 is wel ja, maar als de gloed erger is dan normaal zou ik hem toch gaan vervangen.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik heb een beetje gezocht en een lichte blauwe gloed schijnt normaal te zijn. Dan is er wat anders mis. Leuk joh, buizen...![]()
Een Explorer of een Dean.... moeilijk, moeilijk...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef Witchfynder het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WFCamhSNVao
Ah, ik zie wat Doodkapje in Japan uitgevoerd heeft...
ja Dean, we zien het ook
Ik heb onze setlist bekeken... kortste nummer is 1:50 (Satan saw a little bunny)quote:
En gemiddeld?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb onze setlist bekeken... kortste nummer is 1:50 (Satan saw a little bunny)
Maar ik zie hier niksquote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef Witchfynder het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WFCamhSNVao
Ah, ik zie wat Doodkapje in Japan uitgevoerd heeft...
ja Dean, we zien het ook
Het is een 5881. Okay, dan ga ik straks nog even proberen en als hij nog steeds geen geluid geeft en blauw gloeit bel ik mijn reparateur op.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het een EL34 is wel ja, maar als de gloed erger is dan normaal zou ik hem toch gaan vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |