Slaap zacht schone prins.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:16 schreef Dupje het volgende:
Zow nu toch maar naar bed, ben 2,5 uur bezig geweest mn bed in elkaar te zetten...
Truste!
waarom dat dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:16 schreef Dupje het volgende:
Zow nu toch maar naar bed, ben 2,5 uur bezig geweest mn bed in elkaar te zetten...
Truste!
Leuk liedjequote:Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond even iemand geholpen met opnemen. Een eigen nummer van hem.
http://www.blacklisted-ga(...)20In%20Amsterdam.mp3
Mja, nog een beetje beter afmixen, hier en daar overstuurd hij nog een beetje!
Hij klinkt wel hip, misschien kunnen de stemmen als ze samen zingen wat zachter!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Volgens mij kan dat met zo ongeveer alle tuners met uitzondering van die dingen die ze bij de Kijkshop hebben, die hebben namelijk de vaste EADGBE tuning op 440Hz frequentie erin staan. Maar zowel mijn Boss ME-8 multieffect als mijn Line 6 Pocket POD kunnen dat...quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef Xylon het volgende:
Nog even een vraagjeIk ben op zoek naar een tuner voor m'n elektro-akoestisch gitaar die me ook kan helpen bij het tunen van m'n gitaar naar een nonstandard tuning... Aangezien ik wel eens liedjes van Dashboard Confessional wil gaan spelen, maar die zijn gewoon te koppig om de gewone tuning te gebruiken bij hun gitaren
![]()
Mja, na wat gegoogle kwam ik uit bij 'chromatische' stemapparaten, met deze kun je je gitaar dus eigenlijk op alle mogelijk manieren tunen? Zo een als deze dus? Of moet ik dan toch naar iets anders kijken... In ieder geval alvast bedanktEn wat zijn dan eigenlijk goede tuners, die niet al te duur zijn... Sorry voor de vele vragen, maar ik heb er nog niet erg veel ervaring mee en wil niet graag een miskoop doen
![]()
Neu heb nieuwe voor mn verjaardag gekregenquote:Op woensdag 14 november 2007 07:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waarom dat dan?
was ie uit elkaar gevallen?
Gelukkig niet, heb heerlijk geslapenquote:Op woensdag 14 november 2007 08:25 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
En heb je een erwt gevonden?![]()
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Mja, ik heb er expres heel veel oversturing overheen gegooit. Het deuntje zelf is ook niet echt mooi, maar daar had hij ook nog niet echt wat voor!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hij klinkt wel hip, misschien kunnen de stemmen als ze samen zingen wat zachter!
de mondharmonica clipt als een dolle, die zou ik opnieuw opnemen.
![]()
foto van het nieuwe bed?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef Dupje het volgende:
[..]
Neu heb nieuwe voor mn verjaardag gekregen
[..]
Gelukkig niet, heb heerlijk geslapen
[..]
Klinkt lekker!
Mja, klopt. Vanmiddag nog even naar kijken!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:13 schreef Cynic het volgende:
die mondharmonica staat sowieso wel een beetje hard in de mix, of niet?
vind het wel een mooi liedje![]()
Whahaha ok komtquote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
foto van het nieuwe bed?
nieuwe bedden en matrassen
WTFquote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
foto van het nieuwe bed?
nieuwe bedden en matrassen
Wat je het beste kan doen om een mondharmoica goed te laten klinken is flink eq'en. Filter het stuk onder de 300hz en boven de 5-6 khz er redelijk sherp af met een zgn. 'shelf' eq en dan denk ik dat je een wat natuurgetrouwere sound krijgt.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, ik heb er expres heel veel oversturing overheen gegooit. Het deuntje zelf is ook niet echt mooi, maar daar had hij ook nog niet echt wat voor!
ja... ik wordt gewoon ontzettend geil van bedden en matrassenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
WTF
Fetisj van voorjaar 2008?
Over matrassen gesproken... vanochtend een huisgenote geholpen met het ophalen en installeren van haar nieuwe matras... loop je daar 30 minuten door Nijmegen met zo'n gevaarte...
Ieder zijn hobbyquote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja... ik wordt gewoon ontzettend geil van bedden en matrassen![]()
![]()
Je LTDquote:Op woensdag 14 november 2007 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en nu naar de gitaarboer, gitaar ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |