Room Eleven!!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gasten en gasteres (ervan uitgaande dat Frau nog steeds op haar werk zit, Drib_ vreselijk klaar is met haar kat en het postaantal van Frau aan het opkrikken is),... dit is niet goed voor mijn charisma
Thanks a bunch Witch!Laat ik geen naamtopic tegenkomen...
OT: Iemand van zangles heeft gevraagd of ik dit wil begeleiden volgende week... Vandaar dat ik die Eb7 eerder had aangehaald
http://nl.youtube.com/watch?v=mZ_cTxrOC0E
Wel een catchy tune![]()
Cool! Wat heb je gespeeld?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Yeah, net weer ff wat stukjes Iced Earth gespeeld! [ afbeelding ]
De snelheid wil vandaag ook wel![]()
Cool!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Room Eleven!!!!![]()
![]()
![]()
Somedays, ze zijn zooooooooooooooooo gaaf!
Dat is wel erg oude opname trouwens.
Heb ze paar weken terug nog in Effenaar gezien
Dotkapje dan maar doen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Doodkapje is een dotje
Ik niet verzonnen!
http://www.tabsrus.nl/Download/15637 ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool!
Kan iemand even bevestigen of dit de goede akkoorden zijn? Ik kon namelijk geen goede vinden...
Intro + refrein:
B - Eb7 - E - F#
Couplet:
B - A
(eindigt op B - A - G)
Brug:
Bm - G (x3)
F#
Op het eind gaat het refrein 1 volle noot omhoog, dus:
C# - F#b7 - F# - G#
Kapje verzacht het een beetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dotkapje dan maar doen?
Dood is ook maar een akelig woord.
Die had ik ook al gevonden, alleen klopt de helft er niet van... vandaar dat ik het even aangepast had...quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
http://www.tabsrus.nl/Download/15637 ?
Ahh okquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef Doodkapje het volgende:
Die had ik ook al gevonden, alleen klopt de helft er niet van... vandaar dat ik het even aangepast had...
Ik was bezig met de cover van Iron Maiden van Transylvania net. Maar ook Slave to the Dark en Question of Heavenquote:
7/8... ik kan me daar niks bij voorstellen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:18 schreef Cynic het volgende:
Ben nu ook een cover aan het instuderen, we gaan Them Bones van Alice in Chains spelen. Die is stiekem best lastig om te spelen en zingen want in 7/8...![]()
Vrijdag maar eens proberen wat er van terecht komt.
Jammer dat sommige mensen maar tot 4 kunnen tellenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
7/8... ik kan me daar niks bij voorstellen...
Die vind ik echt een heel lastig ritme hebben... Maar soms gaat de snelheid me toch wat boven m'n pet, maar ik oefen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef Witchfynder het volgende:
Cool!
Ik vind zelf Travel in Stygian zo'n heerlijke. Alleen nooit echt gepoogd te spelen. Wel dat soort ritmes in mijn eigen nummers..
http://www.youtube.com/watch?v=d_qRTMKDqXAquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
mja... met 4/4+3/4 kom je er ook...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:37 schreef SNArky het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen maar tot 4 kunnen tellen.
Klinkt wel cool... toch heb ik het idee dat er nog ff een extra noot achter de maat geplakt wordt... geeft wel een gaar effectquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d_qRTMKDqXA
deze dus. en het leuke is dat het niet klinkt alsof het in een rare maatsoort zit.
Gewoon tellen. 1-en, 2-en, 3-en, 4, 1-en, 2-en, 3-en, 4.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
ik vind ze wel iets minder erg dan deansquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik citeer: "lelijk, zelfde idee als dean, van die lelijke metal gitaren"
*Schupt*quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je had het over BC Rich toch?.
Voor een drummer is deze gast best geniaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
tja, mijn vriendin heeft nu mijn warlock bas thuisquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Grapje! Ik zou zelf wel op een Mockingbirdbas spelen eigenlijk..
Dat contrast is schitterend, alsof hij een volgende versnelling ingaat. Muzikaaltechnisch is het inderdaad maar matigjes van Gilmour.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon tellen. 1-en, 2-en, 3-en, 4, 1-en, 2-en, 3-en, 4.
Pink Floyd's Money is in 7/4 maat, min of meer hetzelfde verhaal. Behalve dan een klein stukje in 4/4 omdat die rat van een Gilmour niet wilde soleren over 7/4, maar wel de inhuur saxofonist (in 7/4) wilde pesten.
Altijd beter dan een Truckdriver's Gear Change. Alhoewel die vogel wel geniaal is natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat contrast is schitterend, alsof hij een volgende versnelling ingaat.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd beter dan een Truckdriver's Gear Change. Alhoewel die vogel wel geniaal is natuurlijk.
Vergeet vooral Liveonrelease - I'm afraid of Britney Spears niet te luisteren. Ik ben nu officieel zeeziekquote:
Alice in chains coveren is altijd goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:18 schreef Cynic het volgende:
Ben nu ook een cover aan het instuderen, we gaan Them Bones van Alice in Chains spelen. Die is stiekem best lastig om te spelen en zingen want in 7/8...![]()
Vrijdag maar eens proberen wat er van terecht komt.
OMGquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeet vooral Liveonrelease - I'm afraid of Britney Spears niet te luisteren. Ik ben nu officieel zeeziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |