mini-hynder dan?quote:
Ze twijfelt ook niet, ze weet het helemaal zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey.
Er wordt hier niet aan Doodkapje getwijfeld..
Euhm ik mis geloof ik wat ik helemaal zeker weetquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze twijfelt ook niet, ze weet het helemaal zeker.
Dat Doodkapje een dotje is natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euhm ik mis geloof ik wat ik helemaal zeker weet
Omg ok dus ik weet helemaal zeker dat Doodkapje een dotje is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat Doodkapje een dotje is natuurlijk.
Gasten en gasteres (ervan uitgaande dat Frau nog steeds op haar werk zit, Drib_ vreselijk klaar is met haar kat en het postaantal van Frau aan het opkrikken is),... dit is niet goed voor mijn charismaquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat Doodkapje een dotje is natuurlijk.
Niet nodigquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:49 schreef brother52 het volgende:
Ik heb zo geen wurdboek Nederlânsk-Frysk bij de hand dus je krijg het voordeel van de twijfel.
Ik mis wat....quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gasten en gasteres (ervan uitgaande dat Frau nog steeds op haar werk zit, Drib_ vreselijk klaar is met haar kat en het postaantal van Frau aan het opkrikken is),... dit is niet goed voor mijn charisma
Thanks a bunch Witch!Laat ik geen naamtopic tegenkomen...
OT: Iemand van zangles heeft gevraagd of ik dit wil begeleiden volgende week... Vandaar dat ik die Eb7 eerder had aangehaald
http://nl.youtube.com/watch?v=mZ_cTxrOC0E
Wel een catchy tune![]()
Gitaristen topic #181: Doodkapje HEERSCHT!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef Doodkapje het volgende:
Doodkapje is een dotjequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaristen topic #181: Doodkapje HEERSCHT!.
Brrr... eng trouwens:quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaristen topic #181: Doodkapje HEERSCHT!.
Mijn avatar is een scan van mijn hanko (naamstempel) en van rechts naar links staat in het Japans ji-mi; mijn echte naam dus. Ji betekent schoonheid en mi liefde... toeval... I don't think soquote:dot (de ~, ~ten)
1 kleine samenhangende hoeveelheid van een donzige, wollige of vezelige stof
2 wat klein, lief en mooi is => honnepon, snoepje, snoes, snoezepoes
Room Eleven!!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gasten en gasteres (ervan uitgaande dat Frau nog steeds op haar werk zit, Drib_ vreselijk klaar is met haar kat en het postaantal van Frau aan het opkrikken is),... dit is niet goed voor mijn charisma
OT: Iemand van zangles heeft gevraagd of ik dit wil begeleiden volgende week... Vandaar dat ik die Eb7 eerder had aangehaald
http://nl.youtube.com/watch?v=mZ_cTxrOC0E
Wel een catchy tune![]()
Cool! Wat heb je gespeeld?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Yeah, net weer ff wat stukjes Iced Earth gespeeld! [ afbeelding ]
De snelheid wil vandaag ook wel![]()
Cool!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Room Eleven!!!!![]()
![]()
![]()
Somedays, ze zijn zooooooooooooooooo gaaf!
Dat is wel erg oude opname trouwens.
Heb ze paar weken terug nog in Effenaar gezien
Dotkapje dan maar doen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Doodkapje is een dotje
Ik niet verzonnen!
http://www.tabsrus.nl/Download/15637 ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool!
Kan iemand even bevestigen of dit de goede akkoorden zijn? Ik kon namelijk geen goede vinden...
Intro + refrein:
B - Eb7 - E - F#
Couplet:
B - A
(eindigt op B - A - G)
Brug:
Bm - G (x3)
F#
Op het eind gaat het refrein 1 volle noot omhoog, dus:
C# - F#b7 - F# - G#
Kapje verzacht het een beetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dotkapje dan maar doen?
Dood is ook maar een akelig woord.
Die had ik ook al gevonden, alleen klopt de helft er niet van... vandaar dat ik het even aangepast had...quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
http://www.tabsrus.nl/Download/15637 ?
Ahh okquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef Doodkapje het volgende:
Die had ik ook al gevonden, alleen klopt de helft er niet van... vandaar dat ik het even aangepast had...
Ik was bezig met de cover van Iron Maiden van Transylvania net. Maar ook Slave to the Dark en Question of Heavenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |