Ga naar je kamer, lawaaimaker!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef punkjunk het volgende:
IK HEB AL MET DE DOCHTER VAN ME LERARES NEDERLANDS.
ja ja en neequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je geld een grote piemel en een pony?
en dan bijles krijgen van de dochter van de lerares nederlands zeker?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga naar je kamer, lawaaimaker!.
XX1323quote:
Ben toch een Friese boer, dus natuurlijk hebben we pony's!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar kan je nog steeds wel een pony om hebben![]()
Pas op, Dean! Ze gebruiken jequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben toch een Friese boer, dus natuurlijk hebben we pony's!
deze:quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben toch een Friese boer, dus natuurlijk hebben we pony'shynders!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op Deans speel
deal.quote:
je vergeet de piemel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Pas op, Dean! Ze gebruiken je![]()
Eerst je Pony, dan je Deans... en wie weet wat nog meer...
hmmm, laat me raden, dan gaat dribbel zeker ook klagen over B.C. Rich gitaartjesquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik moet van dribbel zeggen dat het lelijke gitaren zijn voor wannabe metalheads en dat ze lijken op goedkope speelgoedgitaren.
Hoe zit het nou met die piemel en pony? edit: overheen gelezen
Ik citeer: "lelijk, zelfde idee als dean, van die lelijke metal gitaren"quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hmmm, laat me raden, dan gaat dribbel zeker ook klagen over B.C. Rich gitaartjes
Ahh ik vind jullie ook wel best lief hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
XX1323
Enneh @ Dupje en FrauBitch: Het is mooi genoeg geweest met jullie omruilplannen. Wat denken jullie wel niet dat wij zijn? Stukken vlees om je lusten op te botvieren? Het wordt eens tijd dat wij mannen een keertje het respect krijgen wat we verdienen. We zijn geen lustobjecten
Doodkapje is een dotje iig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ahh ik vind jullie ook wel best lief hoor![]()
Wees maar niet bangquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:55 schreef punkjunk het volgende:
Er werd toch ge-suggereerd dat ik wat met jou had?![]()
Hoe moet ik het weten dan?
dat kan ik toch niet ruiken
punkjunk?
of zie ik door de negers het bos niet meer?![]()
Een dotje? Whahahaha right, dat is wel het goeie woordquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doodkapje is een dotje iig..
.
Hey.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Dupje het volgende:
[..]
Een dotje? Whahahaha right, dat is wel het goeie woord![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey.
Er wordt hier niet aan Doodkapje getwijfeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |