Ik wil wel van plek ruilen met Dribbel_quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij deed zich zo mooi voor in het beginen nu is mijn omruilgarantie verlopen
ja, de mijne doet dat nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar wel eentje die zijn vriendin voor zich laat koken en posten, dat heeft hij dan toch ergens handig gedaan![]()
hoe lang duurt dat? een omruilgerantie? misschien moet ik namelijk nog wat actiever worden in dat geval...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij deed zich zo mooi voor in het beginen nu is mijn omruilgarantie verlopen
Wehehehehequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hoe lang duurt dat? een omruilgerantie? misschien moet ik namelijk nog wat actiever worden in dat geval...
Hoe moet ik het weten dan?quote:
heb je geld een grote piemel en een pony?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik wil wel van plek ruilen met Dribbel_
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Als alle wijven eens oprotten, dan kunnen wij normaal over tietengitaren praten.
Nein, Siegfriedquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten dan?
dat kan ik toch niet ruiken
punkjunk?
aaahquote:
Whahaha 1,50, zal die leuk vindenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
aaahnu weet ik niet of ik wil ruilen hoor
![]()
ik bedoel 1.50 m
Euhm?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef punkjunk het volgende:
IK HEB AL MET DE DOCHTER VAN ME LERARES NEDERLANDS.
Waarom denk je dat ik op Deans speelquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:35 schreef fraubitch het volgende:
heb je geld een grote piemel en een pony?
Daar kan je nog steeds wel een pony om hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op Deans speel
*maakt er een vreemde voorstelling van*quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
RightIk doe ook altijd rek en strek oefeningen voordat ik muziek ga maken
![]()
Ga naar je kamer, lawaaimaker!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef punkjunk het volgende:
IK HEB AL MET DE DOCHTER VAN ME LERARES NEDERLANDS.
ja ja en neequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je geld een grote piemel en een pony?
en dan bijles krijgen van de dochter van de lerares nederlands zeker?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga naar je kamer, lawaaimaker!.
XX1323quote:
Ben toch een Friese boer, dus natuurlijk hebben we pony's!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar kan je nog steeds wel een pony om hebben![]()
Pas op, Dean! Ze gebruiken jequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben toch een Friese boer, dus natuurlijk hebben we pony's!
deze:quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben toch een Friese boer, dus natuurlijk hebben we pony'shynders!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op Deans speel
deal.quote:
je vergeet de piemel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Pas op, Dean! Ze gebruiken je![]()
Eerst je Pony, dan je Deans... en wie weet wat nog meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |