Ligt er even aan wat je ermee van plan bent, maar in principe is het een prima versterker.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:35 schreef MrManiak het volgende:
Hey gasten, is DIT een beetje goede versterker?
Koken Gewoon lekker spelen, beetje blues/jazz en rockquote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt er even aan wat je ermee van plan bent, maar in principe is het een prima versterker.
Niet bijzonder. Voor thuis zou ik eens verder kijken naar een Vox Valvetronix, net iets meer mogelijkheden, en geen eens zoveel duurder!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:35 schreef MrManiak het volgende:
Hey gasten, is DIT een beetje goede versterker?
IK heb ook 5881's in mijn amp (orangje achtige gloed) géén blauw dus er is iets mis. worden ze ook extreem warm of gewoon niet?quote:Op donderdag 15 november 2007 08:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het is een 5881. Okay, dan ga ik straks nog even proberen en als hij nog steeds geen geluid geeft en blauw gloeit bel ik mijn reparateur op.
Thanks!
En als je met alle geweld echt een Marshall sound wilt, koop een betere Marshallquote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Niet bijzonder. Voor thuis zou ik eens verder kijken naar een Vox Valvetronix, net iets meer mogelijkheden, en geen eens zoveel duurder!
Als ik een goedkope echt marshall sound wil, spaar ik even door voor een oude valvestate!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je met alle geweld echt een Marshall sound wilt, koop een betere Marshall.
Dat heb ik nog niet geprobeerd, kan er ook niet bij eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:15 schreef ibaneX het volgende:
[..]
IK heb ook 5881's in mijn amp (orangje achtige gloed) géén blauw dus er is iets mis. worden ze ook extreem warm of gewoon niet?
Coolquote:
Een MG100 bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 november 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je met alle geweld echt een Marshall sound wilt, koop een betere Marshall.
Je kan het overdrijvenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:45 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil er stiekum nog een warp 7 bij...
en nog 2 cabinets
2 fullstacks, stereo sound, podium gelijk vol
Als je het 1 keer hebt meegenomen ben je het zo zat van het slepen dat je en kleine combo kooptquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:45 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil er stiekum nog een warp 7 bij...
en nog 2 cabinets
2 fullstacks, stereo sound, podium gelijk vol
of ik koop een grote bus waar alles in kanquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je het 1 keer hebt meegenomen ben je het zo zat van het slepen dat je en kleine combo koopt![]()
Heeft ie zijn lackeys en gimps voor natuurlijk!quote:
Maatschappelijke zorg waarvan? Waar is dit evenement voor?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:24 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
dus nu allemaal komen kijken!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:14 schreef Witchfynder het volgende:
Ah, het is een benefiet voor depri mensen in een isolement, wat ze willen verbreken m.b.v. o.a. doom metal.
Uuuhm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |