Als dat het enige is wel inderdaad, heb niet zoveel trek in zo'n onvindbaar probleem.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:53 schreef Deansensitized het volgende:
Och, gewoon even naar kijken, desnoods vervangen.
Dit soort dingen geeft buizen juist hun charme
Ja dat moet geen punt zijn. Uiteindelijk zit er ook niet eens zo heel veel in zo'n versterker.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
Uitdaging man
Of je laat een ander zoeken
Denk je dat je amptech het je zo kan vertellen
een Marshall 9100quote:Op donderdag 15 november 2007 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
Is goed man, ben benieuwd!
Wat voor versterker heb je trouwens?
Die is niet zo duur dacht ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga je die 7 snaar voor dat geld hier krijgen ja ?
nah, ook wat verzendkosten er bij, maar dat zijn de prijzen voor nl jaquote:Op donderdag 15 november 2007 09:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga je die 7 snaar voor dat geld hier krijgen ja ?
ja he?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, dat valt reuze mee voor een 7 snaar.
Lief, die bloemetjes
Klinkt als een goed ideequote:Op donderdag 15 november 2007 10:02 schreef Aresdreams het volgende:
zet hem in de kast en laat hem een tijdje opwarmen, misschien komt het dan weer terug?
Opgelostquote:Op donderdag 15 november 2007 10:00 schreef Cynic het volgende:
okay, nu dus wel geluid en geen blauwe buis. maar misschien zie je dat ook alleen maar als het donker is.
*Mompelt iets over het vooral niet aanraken van condensatoren en trafo's*quote:Op donderdag 15 november 2007 09:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat moet geen punt zijn. Uiteindelijk zit er ook niet eens zo heel veel in zo'n versterker.
Ik zal straks wel even proberen een foto van mijn mooie blauwe buis te maken![]()
Dat was ik ook vooral niet van planquote:Op donderdag 15 november 2007 12:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
*Mompelt iets over het vooral niet aanraken van condensatoren en trafo's*![]()
En dan klagen als je gitaar teveel ruis opvangtquote:Op donderdag 15 november 2007 12:31 schreef Aresdreams het volgende:
dat is toch lekker?
vannochtend kwamen er vonkjes van me kam borstel af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |