Jonguh, ik lag er toch zelluf in!!! Allemaal gemanipuleerd!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef Larisje het volgende:
Maar zouden ze zo'n filmpje niet laten zien dan achter?? Ze zien toch wel meer beelden terug?
Ja ik weet het eigenlijk wel, maar ik kan het gewoon niet geloven. De volgende dag klaagt ze wel over een tand die los zit en extensions die ze kwijt is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Je weet toch dat Amanda niet in filmpjes geloofd
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Punt is dat als jij dronken bent gevaarlijke situatie's bij mij ontstaan. Dus jij mag niet meer drinken"
Jammer dat je de link naar dat bericht er niet bij plaatst nu zoek ik me te pletter.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Van Nowlive:
De waarheid
Op de fandag 28 oktober is mij de waarheid tehoren gekomen.
KNIP
Voor vragen stuur mij een pm.
Groetjes Irma
Oei wat is dat?? Nu word ik helemaal nieuwdgierig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer dat je de link naar dat bericht er niet bij plaatst nu zoek ik me te pletter.
Meld ff als je het hebt, zoek ik even meequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer dat je de link naar dat bericht er niet bij plaatst nu zoek ik me te pletter.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Punt is dat als jij dronken bent gevaarlijke situatie's bij mij ontstaan. Dus jij mag niet meer drinken"
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2195997#2195997quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
Huub kijkt niet echt gelukkig......quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef Desii het volgende:
Ik lig in een deuk... Japie als Lee Towers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |