geen streamsquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb geen streams maar ik lig nu al in een deuk om Jaap en Huub. Huub met dat sjaaltje en petje. Geweldig. En die pruik van Jaap
Fokking hell zit ik op VOL te zoek ipv Nowlife....quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:46 schreef Ning het volgende:
[..]
Meld ff als je het hebt, zoek ik even mee
Ik heb (een hele flauwe hoop) dat de aanwezigheid van Janice leidt tot een jalouzie tussen Amanda en Nadia, waarbij ze elkaar tenslotte te lijf gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:28 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Amanda na vandaag Nadia er nooit uit gaat stemmen, wat er ook tegen haar verteld wordt over wel of niet vertrouwen. Amanda heeft zich vandaag de pleuris verveeld zonder Nadia.
Dat vind ik nu juist zo leuk aan Huub, het is af en toe net een klein jochie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:57 schreef Py het volgende:
Waaa, ik dacht eerst dat ze een f-je van Feyenoord op bezoek hadden.
Is t Huub![]()
Da's nog een maand.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:00 schreef noekje het volgende:
15 december is die iig opgerot.
Buiten is het veel leukerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:00 schreef riri het volgende:
Die Nadia en Amanda op die bank ....ik walg van die twee![]()
![]()
![]()
Jazeker dat pleit echt enorm voor hem, misschien maakt het wel alles goed voor hem.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pleit voor Brian dat hij toch, in tegenstelling tot de rest, interesse heeft en meeloopt.
Geweldige gif DB,quote:
Lieke is inderdaad niet zo hysterisch als die andere twee wanna be mode-sletjes...en terecht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:01 schreef Myriam1978 het volgende:
Janice: "Lieke is niet erg enthousiast" over de modeshow
Nadia: "het ligt niet aan jou hoor"
JOH! Ze heeft gewoon niet zoveel met mode, echt niet erg hoor!
En hij is nergens bang voor....echt een Pietje Bellquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist zo leuk aan Huub, het is af en toe net een klein jochie.![]()
Klopt, een van de snollen, Lieke reken ik niet mee dus, mag meelopen in een modeshow, ik meen op 10 december.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef noekje het volgende:
Amanda: mijn moeder had altijd een kledingzaak.
Die liegt zo snel en makkelijk.
Jan melde ook nog even dat hij direct al wist dat het tussen Nadia en Amanda zou gaan. Lieke dus niet en volgens mij had hij het over de modeshow.
Hoe komt die Janice erbij?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:01 schreef Myriam1978 het volgende:
Janice: "Lieke is niet erg enthousiast" over de modeshow
Nadia: "het ligt niet aan jou hoor"
JOH! Ze heeft gewoon niet zoveel met mode, echt niet erg hoor!
hoe kan die bouwvakker dat nou met een strak gezicht beamen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:04 schreef schatje het volgende:
Janice: "Zal ik voor Lieke een vierkante jurk maken?".
Omdat ze volgens hem een mannelijk figuur heeft.
Nadia en Amanda beamen dit natuurlijk.
Een over het paard gesmeten Oldenzaalse dwerg is hetquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef riri het volgende:
[..]
En hij is nergens bang voor....echt een Pietje Bell![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |