dar kreeg ik het in mijn tiener jaren ook altijd wel warm van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is enthousisast van het zuurstokken roze spul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ze was er zelf bij!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
Amanda zit het doucheincident weer te verdraaien.
oooohhhh waarom maken wij die heisa danquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef mootie het volgende:
't Was allemaal niks, ze struikelde gewoon.
Natuurlijk, dat is ook duidelijk te zienquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef mootie het volgende:
't Was allemaal niks, ze struikelde gewoon.
Volgens mij doen ze een dansjequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is ook duidelijk te zien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is ook duidelijk te zien
[ afbeelding ]
Hij leidt een sweat shop?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Naad: Het atelier van Jan zag er wel vreemd uit. Allemaal meisjes op een rij achter een naaimachine.
Dat was idd mijn eerste gedachte.quote:
Zelf zingen is er iig ook niet bij:quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef Dreamboy het volgende:
Brian uit De Gouden Kooi boeken (boekingen) en informatie of contact?
http://www.lyonpartners.nl/brian_uit_de_gouden_kooi.html
quote:TIJDELIJK TE BOEKEN
Voor de periode t/m 31 december 2007 zijn de bewoners Huub en Brian samen te boeken voor een optreden. Beide heren hebben een single uitgebracht en het ziet er naar uit dat deze een groot succes gaan worden. Huub en Brian geven samen een tapeoptreden van 20 minuten. De opbrengsten van de optredens worden geschonken aan een goed doel.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda tegen Brian. hoe komt dat verhaal nou weer in de wereld dat jij mijn zwaarbehandeld hebt.
En toen greep hij haar natuurlijk per ongeluk bij de keelquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
Amandel zit het hele douche incident te bagataliseren. Er was niets aan de hand, ze gleed uit en Brian greep haar zodat ze niet zou vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |