Zelf zingen is er iig ook niet bij:quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef Dreamboy het volgende:
Brian uit De Gouden Kooi boeken (boekingen) en informatie of contact?
http://www.lyonpartners.nl/brian_uit_de_gouden_kooi.html
quote:TIJDELIJK TE BOEKEN
Voor de periode t/m 31 december 2007 zijn de bewoners Huub en Brian samen te boeken voor een optreden. Beide heren hebben een single uitgebracht en het ziet er naar uit dat deze een groot succes gaan worden. Huub en Brian geven samen een tapeoptreden van 20 minuten. De opbrengsten van de optredens worden geschonken aan een goed doel.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda tegen Brian. hoe komt dat verhaal nou weer in de wereld dat jij mijn zwaarbehandeld hebt.
En toen greep hij haar natuurlijk per ongeluk bij de keelquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
Amandel zit het hele douche incident te bagataliseren. Er was niets aan de hand, ze gleed uit en Brian greep haar zodat ze niet zou vallen
Bestaat er ook zo'n site voor Huub of is dit een move van Kenneth?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelf zingen is er iig ook niet bij:
[..]
Huub staat eronder,,,uiteraard zonder foto. Het lijkt wel de officiele kooi-site, ook altijd met de foto van Brian.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bestaat er ook zo'n site voor Huub of is dit een move van Kenneth?
ik hoop het!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:33 schreef Larisje het volgende:
Zou Amanda uit de Kooi worden gezet als ze haar stem langdurig kwijt is??![]()
Amanda heeft niet echt het vermogen om iets te onthouden, toen Bwian haar onder de douche frommelde was ze zo lam als een deur. Ze kan het zich dus niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef Larisje het volgende:
Brian ontkent dat Brian haar zwaar heeft mishandeld?? Ze is echt gek!!
Hij zei ook niet 'Ik ben helemaal klaar met je brodda!' maar 'ik laat je heel lekker af koelah!'quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Larisje het volgende:
Oh het was alleen om af te koelen. Wat zijn wij streamers dom he? Dat we dat zo verkeerd zien?
Ik zie het, ik werd in verwarring gebracht door de smile van Brian.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef Larisje het volgende:
[..]
Huub staat eronder,,,uiteraard zonder foto. Het lijkt wel de officiele kooi-site, ook altijd met de foto van Brian.
Maar zouden ze zo'n filmpje niet laten zien dan achter?? Ze zien toch wel meer beelden terug?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Amanda heeft niet echt het vermogen om iets te onthouden, toen Bwian haar onder de douche frommelde was ze zo lam als een deur. Ze kan het zich dus niet meer herinneren
moeten ze dan niet brian,amanda en nadia de vila nu uithalen???quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio moet naar 'achter'. De manager van Lee Towers had geeist dat Japio uit de villa ging tijdens het optreden, omdat ze niet met Terror in aanraking willen komen.
[ afbeelding ]
Ik word zo gek van die rattekop steeds.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het, ik werd in verwarring gebracht door de smile van Brian.![]()
Maar straks zeker wel ouwe jongens krentenbrood met de miskende Brian...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio moet naar 'achter'. De manager van Lee Towers had geeist dat Japio uit de villa ging tijdens het optreden, omdat ze niet met Terror in aanraking willen komen.
[ afbeelding ]
Je weet toch dat Amanda niet in filmpjes geloofdquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef Larisje het volgende:
[..]
Maar zouden ze zo'n filmpje niet laten zien dan achter?? Ze zien toch wel meer beelden terug?
Precies hij was alleen maar bezig met het beschermen van Mannie, want boze Huub en Lieke waren zoooooooooooo vervelendquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zei ook niet 'Ik ben helemaal klaar met je brodda!' maar 'ik laat je heel lekker af koelah!'
Jonguh, ik lag er toch zelluf in!!! Allemaal gemanipuleerd!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef Larisje het volgende:
Maar zouden ze zo'n filmpje niet laten zien dan achter?? Ze zien toch wel meer beelden terug?
Ja ik weet het eigenlijk wel, maar ik kan het gewoon niet geloven. De volgende dag klaagt ze wel over een tand die los zit en extensions die ze kwijt is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Je weet toch dat Amanda niet in filmpjes geloofd
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Punt is dat als jij dronken bent gevaarlijke situatie's bij mij ontstaan. Dus jij mag niet meer drinken"
Jammer dat je de link naar dat bericht er niet bij plaatst nu zoek ik me te pletter.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Van Nowlive:
De waarheid
Op de fandag 28 oktober is mij de waarheid tehoren gekomen.
KNIP
Voor vragen stuur mij een pm.
Groetjes Irma
Oei wat is dat?? Nu word ik helemaal nieuwdgierig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer dat je de link naar dat bericht er niet bij plaatst nu zoek ik me te pletter.
Meld ff als je het hebt, zoek ik even meequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer dat je de link naar dat bericht er niet bij plaatst nu zoek ik me te pletter.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Punt is dat als jij dronken bent gevaarlijke situatie's bij mij ontstaan. Dus jij mag niet meer drinken"
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2195997#2195997quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
Huub kijkt niet echt gelukkig......quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef Desii het volgende:
Ik lig in een deuk... Japie als Lee Towers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |