Dank u vriendelijk, lieve Cc.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:38 schreef Copycat het volgende:
Maribelle/Marietje - Marionette, kleine vedette - Kwakman heeft ons land nog vertegenwoordigd tijdens het Eurovisie Songfestival met het nummer 'Ik hou van jou (alleen van jou, ik kan niet leven in een wereld zonder jou. Waar ik ook ben, ik hoor je stem, ik kan je zo maar niet vergeheten'... waarom wéét ik dit???). Meest opvallende aan dat optreden: de buiten proportionele strik op haar poppenjurk.
Nein, Ruth Jacott was van Vredequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:46 schreef Strychnine het volgende:
Dat liedje ken ik ook nog
Ik dacht dat dat van Ruth Jacott ofzo was, ik houd de nederlandse artiesten nooit zo goed bij
Aanstekers bij de hand?quote:Roxeanne Hazes is met haar versie van Ik hou van jou op de 20e plek binnengekomen in de top100. Het is alweer de vierde keer dat het nummer de hitlijst haalt; de eerste keer met Maribelle in 1984 die met het lied Nederland vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival. Later schopten ook Gordon en Dana Winner het tot de lijst.
Maribelle behaalde in 1984 een 21e plek als hoogste klassering. Gordon kwam in 1992 tot plek 34, terwijl Dana Winner in 1996 de 49e plek haalde. Roxeanne doet het met haar entree op de 20e plek het beste van de vier.
quote:Ik hou van jou
Alleen van jou
Ik kan niet leven in een wereld zonder jou
Waar ik ook ben
Ik hoor je stem
Ik kan je zomaar niet vergeten
refrain:
Neem mij weer in je armen
Laat mij je hart verwarmen
Ik wil je alles geven
'k Hou zo veel van jou
Je hoort bij mij
Alleen bij mij
Dat zijn de woorden die je eens tegen me zei
'k Ben zo alleen
Waar moet ik heen
Waar is die tijd van toen gebleven
refrain
Ik hou van jou
Alleen van jou
Ik kan niet leven in een wereld zonder jou
Ik hou van jou
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Nein, Ruth Jacott was van Vrede![]()
Zelfs de allerduurste auto kan niet zwemmen
En als het nat is heeft 'ie moeite om te remmen
Daarom is er met het asfalt iets gedaan
Waardoor er nooit een druppel water op blijft staan
We weten allemaal dat goochelaars bedriegen
En dat geen mens ook waar ter wereld zelf kan vliegen
De ware reden dat het vliegtuig nu bestaat
Ligt in het feit dat zweven niet vanzelf gaat
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan
En maken schepen om in elke storm te varen
Er wordt gesleuteld aan een lamp die nooit kapot zal gaan
Het wil alleen nog niet zo lukken
Om de vrede te bewaren
Elke nieuwe appelboom die wordt geboren
Heeft van nature niet de oren om te horen
Maar genetisch zullen wij hem nou wel leren
Om smaak en kwaliteit te garanderen
Als geen brug te ver is
Komt straks elke klok gelijk te staan
Als geen weg te lang is
Zal straks geen mens een ander mens meer slaan
Whooo
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan
En maken schepen om in elke storm te varen
Er wordt gesleuteld aan een lamp die nooit kapot zal gaan
Het wil alleen nog niet zo lukken
Om de vrede te bewaren
![]()
![]()
![]()
We werden zesde![]()
O ja, Hemel en Aarde, die was ik ook alweer vergeten! Leuk, al die memorykicks hier, ik ga de hele dag alleen nog maar die liedjes in mijn kop horen denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit nummer, samen met De Eerste Keer en Hemel en Aarde, was een songfestivaltopper!
'T was als de éérste keer!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit nummer, samen met De Eerste Keer en Hemel en Aarde, was een songfestivaltopper!
Ik dacht weer, ja ik wilquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
'T was als de éérste keer!
Het klikte zomaar weer!
De tijd stond even stil...
En verder weet ik het niet zo goed![]()
...quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
'T was als de éérste keer!
Het klikte zomaar weer!
De tijd stond even stil...
En verder weet ik het niet zo goed![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:55 schreef Utrecht het volgende:
Eerste singletje dat ik kocht was van Nicole- een beetje vrede (ik geloof de duitse inzending bij het songfestival)
Een beetje vrede
een beetje liefde
voor onze wereld waarop we wonen
meer weet ik het niet meer
Dat was Marga Bult.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:59 schreef Adelante het volgende:
deed zij ook niet "Rechtop in de wind" met bijbehorend haar?
Blijf zoals je bent?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:29 schreef Utrecht het volgende:
Welk nummer heeft Justine Pamelay ooit gezongen?
Blijf gewoon zoals je bentquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:37 schreef Dragline het volgende:
Het is inderdaad een beetje 'n non-topic,
nou, hij kon er wel lekker bij liggenquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:55 schreef Clank het volgende:
'k Gun Marie iets beters dan die zuipschuit met zijn oplichtingspraktijken.![]()
Ik vond Nicolaas zeer aangenaam om naar te kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:55 schreef Clank het volgende:
'k Gun Marie iets beters dan die zuipschuit met zijn oplichtingspraktijken.![]()
Daar gaat mijn beeld van stoere Nickquote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
Maribelle op het Eurovisie Songfestival.
Maar dat was in 1984. Tegenwoordig is ze ongetwijfeld wat minder strak, dus Nico zal 'm er zelfs dronken wel in weten te zwabberen.![]()
...én het mijne...zal hem nooit meer hetzelfde kunnen zien nu, thanks Gertquote:Op woensdag 14 november 2007 17:40 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Daar gaat mijn beeld van stoere Nick![]()
Aangenaam om naar te kijken?? Ik vond 'm een antisociale persoonlijkheid met stip.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik vond Nicolaas zeer aangenaam om naar te kijkenMaar dacht dat hij stevig in een relatie zat.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |