Ik programmeer in C++ en ben game designer. Waar ik nu precies mee bezig ben is helaas bedrijfsgeheim. Ik ben nog maar net begonnen, en het is enorm tof om met een klein groepje mensen awsome games te makenquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Van de week moet wel iets toonbaar zijn.
Waar ik nieuwsgierig naar ben is in welke talen iedereen programeert en wat voor werk ze doen.
Ziet er leuk uit alleen qua gebruikersgemak denk ik iets minder. Maar ik zag wel leuke opties dat ik op zich wel kan maken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Kijk eens naar de blogfunctie in TextMate. link naar screencast
Java is mijn 'main language'. Ben me momenteel aan het verdiepen in JSF + A4J & EJB 3 (3e jaars informatica). Zodra ik aan m'n minor Webtechnologie ga beginnen, wil ik een project doen waarbij gebruik wordt gemaakt van het Spring framework.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:45 schreef Mordreth het volgende:
Waar ik nieuwsgierig naar ben is in welke talen iedereen programeert en wat voor werk ze doen.
Bij dit voorbeeld:quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:11 schreef dikkedorus het volgende:
Die urls zijn *zo* irritant, vooral omdat je dan die namen precies goed moet hebben. Het voegt niets toe voor de gebruiker.
1 |
Tegenwoordig bijna alleen maar OO perl en javascript. Ik werk als developer bij een onderzoeksbedrijf dat via internet klanttevredeheidsonderzoek doet, ik bouw in een klein team aan de applicatie hierachter. Daarnaast heb ik mijn eigen webbedrijf en de rest is hobby.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:45 schreef Mordreth het volgende:
Dat is een onderdeel ervan, alleen..quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:56 schreef SharQueDo het volgende:
Is dat niet gewoon een htaccess wrapper?
Ik heb genoeg sites gezien waar deeplinken naar artikelen alleen goed gaat als je de volledige tekst opgeeft, gelukkig mag je bij de meeste de tekst.html wel weghalen, maar niet gedeeltelijk neerzetten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij dit voorbeeld:
[ code verwijderd ]
Maakt het niets uit. Zolang de 3431 maar in takt blijft.
MonMon, to keep track of your cashquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:40 schreef JortK het volgende:
Vandaag ook weer een stukje verder gegaan met mijn geld bijhoudt administratie dingetje
Belangrijkste is nu dat ik de applicatie kan laten omgaan met meerdere talen.
De taal items sla ik op in een tabel, dit heeft toch mijn voorkeur boven een bestand
Ik heb me projectje ook maar een naam gegeven: MoneyMonitor
Werk: PHP & MySQL (+ XHTML, CSS, JS....), op het moment bijna enkel en alleen webdevelopment.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Moet ik zelf natuurlijk ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Werk: PHP & MySQL (+ XHTML, CSS, JS....), op het moment bijna enkel en alleen webdevelopment.
Prive: Java, C, VB.NET, XHTML, CSS, JS, "AJAX".
Goede sloganquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
MonMon, to keep track of your cash
Just like TomTom that keeps track of you
Werk: PHP & MySQL & Oracle & AJAX & Ben aan het starten met C#quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:45 schreef Mordreth het volgende:
Wat verwacht je van Ice7? Wat verwacht je te testen en te kunnen zien?quote:Op maandag 10 december 2007 20:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral dat ice7 klinkt heel erg goed, ik zou daar wel naar willen kijken wanneer je iets testbaars hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |