-te drukquote:Op zondag 3 februari 2008 15:22 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met de bourgondier?![]()
Mn vriendin schijnt daar vaak te komen.
Dat is best lekker wanneer het nat is buiten. Je kunt je bullen laten drogen door er tegenaan te leunen. Maar als het buiten droog is en plus 7 graden celsius, warmt zo'n mensenmassa het binnen toch vanzelf opquote:Op zondag 3 februari 2008 15:45 schreef Fredo55 het volgende:
ze doen dus express die verwarming te warm aan.
jep van die mooiboys die bang zijn voor hun imago en zich zorgen maken over dat het allemaal niet matched wat ze aanhebbenquote:Het zijn denk ik vooral die pubers die bezwijken onder de peer pressure. De zwakkelingen![]()
Dat is altijd al zo geweest en dat trekt meestal wel bij.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat is al jarenlang zo, dat een deel van de Bergse jeugd slap verkleed gaan. Het is vooral mooi dat die niet verder komen dan de Lievevrouwestraat en een paar andere kroegen waarvan ik de naam niet zal noemen, maar die alom bekend mogen worden beschouwd. Een deel van hen trekt wel bij hoor.
De Kroon is echt lame. Bourgondier vind ik altijd wel leuk, als het tenminste niet zo druk is.quote:Verder ben ik geweest bij:
- Oosterwaal![]()
![]()
- Dobbertje![]()
![]()
![]()
- Bourgondier![]()
- Kroon![]()
Niet gehoord.quote:En wat er met Krijnen gebeurd is weet ik niet, maar daar hoorde ik woensdagavond Hazes uit de kroeg galmen
Er moet een rationele verklaring zijn voor het gegeven dat de ene groep stedelingen trotser op hun stad is dan anderen - aannemende dat je zoiets goed kan meten. Het lijkt me idd meer aan de stad liggen en de cultuur van een stad dan aan de mensen zelf.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar je geboren bent is altijd een toevalligheid waar jezelf geen invloed op kan uitoefenen toch? Bij Bergenaren niet. Dit terwijl het toch echt hetzelfde type mensen is als Roosendalers..
Wat een fantastische brul kwam er van die wagen zeg.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:38 schreef teknomist het volgende:
Ik was er helaas niet bij, maar mijn vader heeft weer de 1e prijs in de categorie A-wagens gewonnen.![]()
[ afbeelding ]
Dat meisje dat door King Kong wordt vastgehouden is mijn nichtje trouwens.
Ja.quote:
Haha, dat ben ik toch echt niet met je eens. Er zit wel duidelijk verschil tussen deze twee types.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar je geboren bent is altijd een toevalligheid waar jezelf geen invloed op kan uitoefenen toch? Bij Bergenaren niet. Dit terwijl het toch echt hetzelfde type mensen is als Roosendalers..
Het is een gevoelige snaar hè, voor de Bergenaar, Roosendaal.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha, dat ben ik toch echt niet met je eens. Er zit wel duidelijk verschil tussen deze twee types.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |