abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56501191
Wat is er eigenlijk mis met de bourgondier?
Mn vriendin schijnt daar vaak te komen.
Life is Music
pi_56501254
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:22 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met de bourgondier?
Mn vriendin schijnt daar vaak te komen.
-te druk
-verwarming aan, zodat mensen het nog warmer krijgen en daardoor nog meer gaan drinken
-waardeloos om in af te spreken (linker- of rechterhelft?)
-aan de grote markt, oftewel makkelijk te vinden voor Roosendalers en ander gespuis
-veel teveel duw en trekwerk om binnen en buiten te komen (vooral de rechterhelft) en wanneer een dweilband speelt.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56501611
ze doen dus express die verwarming te warm aan.
Life is Music
pi_56501699
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:45 schreef Fredo55 het volgende:
ze doen dus express die verwarming te warm aan.
Dat is best lekker wanneer het nat is buiten. Je kunt je bullen laten drogen door er tegenaan te leunen. Maar als het buiten droog is en plus 7 graden celsius, warmt zo'n mensenmassa het binnen toch vanzelf op
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56503595
Het was gisteren weer erg gezellig; helaas houdt het voor mij nu op.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 3 februari 2008 @ 20:06:17 #131
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56506930
quote:
Het zijn denk ik vooral die pubers die bezwijken onder de peer pressure. De zwakkelingen
jep van die mooiboys die bang zijn voor hun imago en zich zorgen maken over dat het allemaal niet matched wat ze aanhebben
dat zijn btw ook de mensen die als eerste met alcoholvergiftiging op de grond liggen, ik zie wel een verband
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_56507500
quote:
Op zondag 3 februari 2008 11:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Dat is al jarenlang zo, dat een deel van de Bergse jeugd slap verkleed gaan. Het is vooral mooi dat die niet verder komen dan de Lievevrouwestraat en een paar andere kroegen waarvan ik de naam niet zal noemen, maar die alom bekend mogen worden beschouwd. Een deel van hen trekt wel bij hoor.
Dat is altijd al zo geweest en dat trekt meestal wel bij.
quote:
Verder ben ik geweest bij:
- Oosterwaal
- Dobbertje
- Bourgondier
- Kroon
De Kroon is echt lame. Bourgondier vind ik altijd wel leuk, als het tenminste niet zo druk is.
quote:
En wat er met Krijnen gebeurd is weet ik niet, maar daar hoorde ik woensdagavond Hazes uit de kroeg galmen
Niet gehoord.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_56507542
quote:
Op zondag 3 februari 2008 03:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar je geboren bent is altijd een toevalligheid waar jezelf geen invloed op kan uitoefenen toch? Bij Bergenaren niet. Dit terwijl het toch echt hetzelfde type mensen is als Roosendalers. .
Er moet een rationele verklaring zijn voor het gegeven dat de ene groep stedelingen trotser op hun stad is dan anderen - aannemende dat je zoiets goed kan meten. Het lijkt me idd meer aan de stad liggen en de cultuur van een stad dan aan de mensen zelf.
  maandag 4 februari 2008 @ 11:37:37 #134
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56522784
lag het aan mij of was het echt enorm rustig gisteren?
Kroon was leeg terwijl alleen het voorste stuk open was, provoost was ook leeg, zwijnshoofd was ook niet super druk... beetje tamme avond maar wel gewoon gezellig

vanavond: dweilen kijken
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_56524818
Het was inderdaad niet erg druk, maar wel heel gezellig. Kon er eerlijk gezegd niet mee zitten dat we wat ruimer konden dweilen
  dinsdag 5 februari 2008 @ 03:10:36 #136
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56539882
zo ben weer thuis het was een lekker avondje met een goede sfeer, maar vond bij het dweilen kijken op de kaai maar matig... veel minder dan andere jaren...
pi_56551838
Damn, ik zit nu in een hotel in Breukelen vanwege mijn werk... Baal er echt van dat ik er niet bij kan zijn
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:17:07 #138
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56556671
nou da wast weer

nu weer een heel jaar sparen
pi_56580447
Tja, het waren vijf fantastische dagen!
pi_56584009
Ik was er helaas niet bij, maar mijn vader heeft weer de 1e prijs in de categorie A-wagens gewonnen.

Dat meisje dat door King Kong wordt vastgehouden is mijn nichtje trouwens.
pi_56586488
Volgend jaar vier dagen carnavallen in Bergen op Zoom. Mooi werk...
pi_56594276
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:38 schreef teknomist het volgende:
Ik was er helaas niet bij, maar mijn vader heeft weer de 1e prijs in de categorie A-wagens gewonnen.

[ afbeelding ]

Dat meisje dat door King Kong wordt vastgehouden is mijn nichtje trouwens.
Wat een fantastische brul kwam er van die wagen zeg. . Liep er een goed aantal wagens voor, maar het was van een goede afstand te horen. Heb helaas de wagen zelf niet met actie gezien
pi_56629156
Ge hoeft geen bergenaar te zijn om uit bergen te willen komen.

Ik zal er zeker weer 4 avonden bij zijn volgend jaar....

[ Bericht 37% gewijzigd door hiolpi op 10-02-2008 13:47:05 ]
pi_56668230
Heidepol afgebrand?
Life is Music
pi_56671272
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef Fredo55 het volgende:
Heidepol afgebrand?
Ja.
pi_56672577
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja.
Je kon er eigenlijk ook op wachten.
Life is Music
  maandag 11 februari 2008 @ 21:27:47 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56672688
quote:
Op zondag 3 februari 2008 03:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar je geboren bent is altijd een toevalligheid waar jezelf geen invloed op kan uitoefenen toch? Bij Bergenaren niet. Dit terwijl het toch echt hetzelfde type mensen is als Roosendalers. .
Haha, dat ben ik toch echt niet met je eens. Er zit wel duidelijk verschil tussen deze twee types.

Verder ben ik wel met je eens dat Bergenaren vrij gesloten zijn. Ook met de carnaval is het erg "ons kent ons", zelfs met boerekiel en gordijn en een Brabantse tongval. Daarom ga ik zelf liever in Den Bosch vieren. Daar maakt het niet zoveel uit waar je vandaan komt, als je maar goed carnaval vieren kunt. Je maakt met iedereeen een praatje.
The End Times are wild
  maandag 11 februari 2008 @ 22:58:29 #148
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56675028
volgensm ij hangt het gesloten zijn vna de persoon af want ik heb met de vastenavend heel veel gesprekken met onbekenden gehad.. en ik heb niet eens echt een brabantse tongval
  maandag 11 februari 2008 @ 23:12:56 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56675418
Wie weet. Maar in DB praat ik dan weer met iedereen!
The End Times are wild
pi_56676634
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Haha, dat ben ik toch echt niet met je eens. Er zit wel duidelijk verschil tussen deze twee types.
Het is een gevoelige snaar hè, voor de Bergenaar, Roosendaal. .
Jij bent de eerste die dit opmerkt, vreemd is dat.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')