quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Vanavond ben ik van plan voor het eerst dit jaar te gaan vieren
Ik ben uiteindelijk niet meer geweestquote:
Dat zit bij mij ook in de planning.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:28 schreef Spookje81 het volgende:
Ik ga pas woensdag weer wagentjes kijken
Oef! Dan blijft er weinig over voor je. Prijs je dan maar gelukkig met die paar keer dat je wel kon.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:21 schreef teknomist het volgende:
Het was weer tof.
Helaas kan ik komend weekend alleen de maandag.
Vanavond weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Oef! Dan blijft er weinig over voor je. Prijs je dan maar gelukkig met die paar keer dat je wel kon.
Wagetjes kijken, in de bouwkotten.quote:
Heb je nog bullen nodig? Je werkt hier in de buurt toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Wagetjes kijken, in de bouwkotten.
De rest zien we in de stad vrees ik. Die kunnen het tijdstip van 20u niet halen.
Ik zat al thuis op dat moment. Ik fok! niet op het werk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heb je nog bullen nodig? Je werkt hier in de buurt toch?
http://www.vastenavend.nl/06/grotemart.php?hd=2&co=200&ft=2quote:Op maandag 12 november 2007 22:02 schreef Tommeke het volgende:
Binnenkort ook maar weer carnaval vieren daar, t blijft een van de leukste steden waar ik ben wezen feestenAlleen jammer dak geen fuck van die muziek versta
Die regen ben ik net misgelopen. Ik ga vanavond pas de stad in. De intocht vind ik niet zo interessant meer. Geef mij maar het betere kroegwerkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
gezeligheid alom gisteren, denk wel dat het koud gaat worden vanmiddag om te kijken.
vanacht was het ook al zo koud en dan die klote regen erbij..
maar vanmiddag zijn we desalniettemin weer van de partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |