abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56149183
Vanavond ben ik van plan voor het eerst dit jaar te gaan vieren
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56153898
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Vanavond ben ik van plan voor het eerst dit jaar te gaan vieren
. Ik moet helaas nog twee weken wachten
pi_56197165
Veel gemist van het weekend ?
pi_56205142
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:47 schreef Spekk het volgende:
Veel gemist van het weekend ?
Ik ben uiteindelijk niet meer geweest

Meestal kan ik niet wachten, maar het valt dit jaar zo vroeg. Het voelt echt raar. Volgend weekend gaat wel lukken denk ik
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56218289
Komend weekend ga ik weer all the way.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 26 januari 2008 @ 16:28:53 #81
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_56321002
Ik ga pas woensdag weer wagentjes kijken
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_56325368
Yes! Ik heb m'n bullen aan!

Nu eerst weer alles uitdoen omdat ik moet gaan schijten en dan kan ik richting de stad.
Lelijke @@p!
pi_56325380
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:28 schreef Spookje81 het volgende:
Ik ga pas woensdag weer wagentjes kijken
Dat zit bij mij ook in de planning.
Lelijke @@p!
pi_56369502
Het juiste moment op de juiste plaats.

'Tis Wezeluk Waar in 't Zwijnshoofd op het hoogtepunt van de zondagavond
Lelijke @@p!
pi_56385660
Het was weer tof.

Helaas kan ik komend weekend alleen de maandag.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_56386733
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:21 schreef teknomist het volgende:
Het was weer tof.

Helaas kan ik komend weekend alleen de maandag.
Oef! Dan blijft er weinig over voor je. Prijs je dan maar gelukkig met die paar keer dat je wel kon.
Lelijke @@p!
pi_56412053
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Oef! Dan blijft er weinig over voor je. Prijs je dan maar gelukkig met die paar keer dat je wel kon.
Vanavond weer.
pi_56412226
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef teknomist het volgende:

[..]

Vanavond weer.
Wagetjes kijken, in de bouwkotten.

De rest zien we in de stad vrees ik. Die kunnen het tijdstip van 20u niet halen.
Lelijke @@p!
pi_56412505
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Wagetjes kijken, in de bouwkotten.

De rest zien we in de stad vrees ik. Die kunnen het tijdstip van 20u niet halen.
Heb je nog bullen nodig? Je werkt hier in de buurt toch?
pi_56428612
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:41 schreef teknomist het volgende:

[..]

Heb je nog bullen nodig? Je werkt hier in de buurt toch?
Ik zat al thuis op dat moment. Ik fok! niet op het werk.

Was erg gezellig gisteren. Nog best laat gemaakt
Lelijke @@p!
pi_56429530
Nog 2 dagen! En dan kan ik eindelijk ook
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:37:53 #92
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_56457439
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:02 schreef Tommeke het volgende:
Binnenkort ook maar weer carnaval vieren daar, t blijft een van de leukste steden waar ik ben wezen feesten Alleen jammer dak geen fuck van die muziek versta
http://www.vastenavend.nl/06/grotemart.php?hd=2&co=200&ft=2

ier kulleke, kunde nog effekes gauw oefene
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:16:59 #93
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56461038
vanavond

woehoe
hoedje... Check
gordijne... Check
zakdoek... Check
kieltje... Check

kortom Bullen... check
ZIN... Check

het gaat gezellig worden
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_56475282
Zo, de vrijdagavond hebben we ook weer gehad
Lelijke @@p!
pi_56477071

Ik ga het maandag missen. Het blijft indrukwekkend
Lelijke @@p!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:22:47 #96
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56477127
gezeligheid alom gisteren, denk wel dat het koud gaat worden vanmiddag om te kijken.
vanacht was het ook al zo koud en dan die klote regen erbij..
maar vanmiddag zijn we desalniettemin weer van de partij
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_56477335
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
gezeligheid alom gisteren, denk wel dat het koud gaat worden vanmiddag om te kijken.
vanacht was het ook al zo koud en dan die klote regen erbij..
maar vanmiddag zijn we desalniettemin weer van de partij
Die regen ben ik net misgelopen. Ik ga vanavond pas de stad in. De intocht vind ik niet zo interessant meer. Geef mij maar het betere kroegwerk
Lelijke @@p!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:38:05 #98
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56477386
ja dat volgt altijd op de intocht
en bij de intocht is er ook altijd een kleine versnapering aanwezig
pi_56478701
Inderdaad een goede avond gisteren. Alleen 7 km terugfietsen door de wind en regen was een stuk minder . Ik ga ook pas vanavond, intocht vind ik veels te druk!
pi_56482863
vastenoavend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')