abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 1999 @ 23:08:00 #1
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_205550
Die redt het nooit 100 dagen, wat een labiel type zeg!!!
pi_205551
labiel?????
bianca rules!!!!!!!!!
pi_205552
Zo Bianc dat gaat niet goed. Inderdaad haar ware labiele aard.
"Ik ben helemaall in de war..."

"Ze wordt niet geexecuteerd", aldus willem

fake a dream
pi_205553
hehe bianca snapt hoe geweldig het moet zijn als zelfs je opa je sexuele leven hebben gadegeslagen...en iedere hitsige puber....ook leuk de party story en prive vol met je leven...moet echt dolletjes zijn
pi_205554
dit is nieehhiieet mensuluk <booehooehhooee> <snif> <snif>
Willem: 'Nou, Trut!'

pi_205555
Stemmen we haar er de volgende keer toch uit.
Hoeft ze niet te janken dat er iemand weg gaat.
Maar dat is logisch...

pi_205556
Bianca??......
Begin bij het begin en eindig nooit!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 23:58:00 #8
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_205557
Ze ging echt helemaal stuk. Ik denk dat ze aan der eigen spelletje ten onder gaat....
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:00:00 #9
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205558
Opvallend hoeveel mensen niet tegen ECHTE emoties kunnen. Daar ga ik dus van over mijn nek!!!
pi_205559
Voor 't zelfde geld zit Bianca de hele boel te besodemieteren.
Door het te laten lijken of ze het vreselijk vondt dat Bientje weg moet probeert ze de kijkers weer voor zich te winnen.

Of heeft ze gewoon niemand meer om over te kankeren?

Maar dat is logisch...

pi_205560
quote:
op 10-22-1999 om 12:00 AM schreef Mars het volgende:
Daar ga ik dus van over mijn nek!!!

Is dat ook een echte emotie?
Maar je niet zo druk Mars, 't is maar een spelletje!

Ben het overigens wel een beetje met je eens. Los van de persoon Bianca, is het afzeiken om die reden wel erg makkelijk. Is Bart ook een eikel omdat 'ie een traantje liet?

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_205561
Mooiste was nog wat Karin zachtjes tegen Bianca zegde "waarom huil je nu?"!!! Wat denk je zelf, jij jankt om andere redenen. Karin heeft er duidelijk geen moeite mee met het vertrek van Sabientje, was als laatste om haar te troosten en S mocht het doen met 3 lullige zoentjes op de wang. Wat een takkentrol, vanaf heden Karin go home en ga je huwelijk redden!!1
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:13:00 #13
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205562
Dank je Stippel, gaat wel weer maar ik word af en toe zo moe van dat simplistische gelul. Natuurlijk is het maar een spelletje, maar ik moest dit even kwijt na al die loze kreten zonder goede motivaties.
pi_205563
Bianca was vooral vol emotie omdat ze zag hoe geweldig het buiten was! Allemaal blije mensen die je opvangen en zij moest weer terug dat rothok in! Zij is degene die zich enorm ongelukkig voelt omdat iedereen ongeveer kotst van haar therapeutisch gelul! En dat is trouwens ook een enorme muur die ze voor zichzelf probeert overeind te houden (dat therapeutisch gelul dus)...
Bianca = 100 x
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:14:00 #15
910 Barbie
Graduated Fool
pi_205564
quote:
op 10-22-1999 om 12:04 AM schreef Roger Wilco het volgende:
Voor 't zelfde geld zit Bianca de hele boel te besodemieteren.
Door het te laten lijken of ze het vreselijk vondt dat Bientje weg moet probeert ze de kijkers weer voor zich te winnen.

Of heeft ze gewoon niemand meer om over te kankeren?

Nou, dit denk ik dus ECHT NIET! Volgens mij kwamen er bij Bianca alle emoties van de afgelopen 35 dagen uit! Net als bij de rest trouwens, het merendeel was erg emotioneel.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_205565
quote:
op 10-22-1999 om 12:11 AM schreef Pedro het volgende:
Mooiste was nog wat Karin zachtjes tegen Bianca zegde "waarom huil je nu?"!!! Wat denk je zelf, jij jankt om andere redenen. Karin heeft er duidelijk geen moeite mee met het vertrek van Sabientje, was als laatste om haar te troosten en S mocht het doen met 3 lullige zoentjes op de wang. Wat een takkentrol, vanaf heden Karin go home en ga je huwelijk redden!!1

O ja, en als Karin Sabine huilend om haar nek was gevallen, had ze een schijnheilige trut geweest zeker! Wat wil je nou?

pi_205566
Bianca beleefde vanavond haar tweede rebirthing.
Was ze de afgelopen tijd te zien als de semi-intellectuele, geitenwollensokken dragende, murmelende huis- tuin- en keukenpsychologe van de koude grond, vanavond keerde zij
bijna weer terug in de feutus houding en wist alleen nog maar oergeluiden (en gezichten) te produceren.
Kortom, we hebben ons oude neurootje weer terug en God (= Big Brother) mag weten wat er gebeurt als zij de volgende ronde wordt genomineerd en eruit vliegt
-->> gevalletje a la Zweden denk ik.
Bartje is een schatje!
pi_205567
Je mag toch wel een menselijke en warme reactie verwachten als je weg moet. I.p.v. zo'n koude en achteloze kutopmerking. Even iemand opvangen als die het moeilijk heeft kan geen kwaad en dat heeft niks te maken met schijnheiligheid maar meer met de menselijke kant van iemand. En dat is duidelijk niet best in dit geval!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:27:00 #19
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205568
Ik vond het gedrag van Bianca juist heel puur en zonder bijbedoelingen. Je kunt toch niet serieus menen dat ze dit aan het faken is? De uitbarsting van vanavond heeft me alleen maar gesterkt in de mening dat ze volkomen zichzelf is en niet bang is haar twijfels/gevoelens openlijk op tafel te leggen. Dat we hier in Nederland niet tegen kunnen is weer een ander verhaal.
pi_205569
quote:
op 10-22-1999 om 12:21 AM schreef Cyberpunk het volgende:
Bianca beleefde vanavond haar tweede rebirthing.
Was ze de afgelopen tijd te zien als de semi-intellectuele, geitenwollensokken dragende, murmelende huis- tuin- en keukenpsychologe van de koude grond, vanavond keerde zij
bijna weer terug in de feutus houding en wist alleen nog maar oergeluiden (en gezichten) te produceren.
Kortom, we hebben ons oude neurootje weer terug en God (= Big Brother) mag weten wat er gebeurt als zij de volgende ronde wordt genomineerd en eruit vliegt
-->> gevalletje a la Zweden denk ik.

Helemaal met je eens! Waarom mensen opeens roepen dat Bianca "wijs" is en "mensenkennis" heeft, is me een raadsel! Heeft iemand ooit gehoord dat Bianca met een eigen mening kwam? Volgens mij wacht ze eerst af welke richting iemand op gaat, zet een wijs gezicht op en braakt dan een Wijsheid uit een oude Ryam-schoolagenda...
...als je prutje maar goed zit..
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:36:00 #21
1106 800 X 600
Potverdikkie nou zeg!
pi_205570
quote:
op 10-22-1999 om 12:27 AM schreef Mars het volgende:
Dat we hier in Nederland niet tegen kunnen is weer een ander verhaal.

Bingo! Tell em Mars! Stelletje nuchtere Hollanders. Wedden dat veel kijkers een brokje hadden?

pi_205571
Wat ik mij afvraag, hoe ERVAART zij dit nou? Wij als kijker hebben daar totaal geen notie van. Het is ook best moeilijk om te verplaatsen in de persoonlijkheid van Bianca. Welke gevoelens komen er los? Het is toch een vrij emotioneel en kwetsbaar karakter bla bla bla .

Shit, gaat die kachel alweer uit. Ik oet ook alles tien keer zeggen hiero....

Rekening rijden is jaren geleden al ingevoerd. De rekening wordt alleen steeds hoger...
pi_205572
Ik had een ? in plaats van een . moeten gebruiken.
Ik denk zelf namelijk ook niet dat Bianca dit allemaal kan faken. Maar het is wel een mogelijkheid (theoretisch) en ik wilde graag weten hoe anderen hierover dachten.

Maar dat is logisch...

pi_205573
quote:
op 10-22-1999 om 12:27 AM schreef Mars het volgende:
Ik vond het gedrag van Bianca juist heel puur en zonder bijbedoelingen. Je kunt toch niet serieus menen dat ze dit aan het faken is? De uitbarsting van vanavond heeft me alleen maar gesterkt in de mening dat ze volkomen zichzelf is en niet bang is haar twijfels/gevoelens openlijk op tafel te leggen. Dat we hier in Nederland niet tegen kunnen is weer een ander verhaal.

Dat Bianca nu haar ware gezicht laat zien en haar emo-uitbarsting niet fake is, is mijns inziens wel duidelijk. Nu komt pas de ware aard van het (gestoorde) beestje boven!

pi_205574
Mars, mensen die zich kwetsbaar opstellen zijn prachtig.. maar bij Bianca geloof ik daar niet in. In het begin dacht zij da je lang kon blijven door popi-feestbeest te zijn; nade eerste nominaties is ze na gaan denken en is ze een "emotionelere" rol gaan spelen.. Ze heeft veel weg van een kameleon.Emoties komen zomaar; bij Bianca zie je altijd die nadenk-seconde om de impact te peilen.
Dat huilen zal wel echt geweest zijn, maar niet vanwege het vertrek van Sabine. Heb je die vette smile gezien toen Rolfie bekend maakte WIE er uit moest? DAT was emotie...
...als je prutje maar goed zit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')