"Ze wordt niet geexecuteerd", aldus willem
Of heeft ze gewoon niemand meer om over te kankeren?
quote:
op 10-22-1999 om 12:00 AM schreef Mars het volgende:
Daar ga ik dus van over mijn nek!!!
Is dat ook een echte emotie?
Maar je niet zo druk Mars, 't is maar een spelletje!
Ben het overigens wel een beetje met je eens. Los van de persoon Bianca, is het afzeiken om die reden wel erg makkelijk. Is Bart ook een eikel omdat 'ie een traantje liet?
quote:
op 10-22-1999 om 12:04 AM schreef Roger Wilco het volgende:
Voor 't zelfde geld zit Bianca de hele boel te besodemieteren.
Door het te laten lijken of ze het vreselijk vondt dat Bientje weg moet probeert ze de kijkers weer voor zich te winnen.Of heeft ze gewoon niemand meer om over te kankeren?
Nou, dit denk ik dus ECHT NIET! Volgens mij kwamen er bij Bianca alle emoties van de afgelopen 35 dagen uit! Net als bij de rest trouwens, het merendeel was erg emotioneel.
quote:
op 10-22-1999 om 12:11 AM schreef Pedro het volgende:
Mooiste was nog wat Karin zachtjes tegen Bianca zegde "waarom huil je nu?"!!! Wat denk je zelf, jij jankt om andere redenen. Karin heeft er duidelijk geen moeite mee met het vertrek van Sabientje, was als laatste om haar te troosten en S mocht het doen met 3 lullige zoentjes op de wang. Wat een takkentrol, vanaf heden Karin go home en ga je huwelijk redden!!1
O ja, en als Karin Sabine huilend om haar nek was gevallen, had ze een schijnheilige trut geweest zeker! Wat wil je nou?
quote:
op 10-22-1999 om 12:21 AM schreef Cyberpunk het volgende:
Bianca beleefde vanavond haar tweede rebirthing.
Was ze de afgelopen tijd te zien als de semi-intellectuele, geitenwollensokken dragende, murmelende huis- tuin- en keukenpsychologe van de koude grond, vanavond keerde zij
bijna weer terug in de feutus houding en wist alleen nog maar oergeluiden (en gezichten) te produceren.
Kortom, we hebben ons oude neurootje weer terug en God (= Big Brother) mag weten wat er gebeurt als zij de volgende ronde wordt genomineerd en eruit vliegt
-->> gevalletje a la Zweden denk ik.
quote:
op 10-22-1999 om 12:27 AM schreef Mars het volgende:
Dat we hier in Nederland niet tegen kunnen is weer een ander verhaal.
Bingo! Tell em Mars! Stelletje nuchtere Hollanders. Wedden dat veel kijkers een brokje hadden?
Shit, gaat die kachel alweer uit. Ik oet ook alles tien keer zeggen hiero....
quote:
op 10-22-1999 om 12:27 AM schreef Mars het volgende:
Ik vond het gedrag van Bianca juist heel puur en zonder bijbedoelingen. Je kunt toch niet serieus menen dat ze dit aan het faken is? De uitbarsting van vanavond heeft me alleen maar gesterkt in de mening dat ze volkomen zichzelf is en niet bang is haar twijfels/gevoelens openlijk op tafel te leggen. Dat we hier in Nederland niet tegen kunnen is weer een ander verhaal.
Dat Bianca nu haar ware gezicht laat zien en haar emo-uitbarsting niet fake is, is mijns inziens wel duidelijk. Nu komt pas de ware aard van het (gestoorde) beestje boven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |