Ik stel voor Cyberpunk, dat je linea recta naar het BB-huis gaat, dan zullen we jou eens 35 dagen lekker filmen. Kunnen wij jou ook eens lekker afzeiken hier, waardeloze scheldkikker die je bent !!!
En dat geldt ook nog voor een paar anderen hier. Ga mekaar verrot slaan in een steegje, misschien lucht dat op.
BAH !
Lekker gevoel hè, om hier je misselijke scheldpartijen weer keurig netjes terug te zien, officieel in een Forum, misschien nog wel met een zelfbedachte Topic !
Daarom zeik ik jullie nu ook ff af, alleen jullie kunnen reageren (wat je ook niet zal laten, laf stelletje) en de bewoners niet. Lekker toch, lekker jezelf sadistisch uitleven toch, op iemand die weerloos is ?
Doe er vooral nog een schepje bovenop: en zet jezelf nog meer te kakken !
Ze heeft zich de afgelopen weken steeds groot gehouden voor de anderen. Het waren de emoties die vanavond loskwamen. Ze heeft zich gewoon niet meer in kunnen houden toen ze zag dat Martin er ook bij was!! Ze was blij om een "ander bekend" gezicht te zien.
Als je 24/7 dezelfde mensen om je heen hebt en weer een oude bekende te zien dan doet dat je iets.
Ik geloof dat Bianca ook min of meer spijt heeft van haar nominatie.....ik weet het niet zeker hoor! Maar Sabien heeft geloof ik met iedereen gepraat en alles verteld wat er nog gezegt moest worden voor de definitieve afscheid. Misschien was die eerlijkheid van Sabien voor Bianca een "openbaring" en heeft ze misschien ingezien dat ze toch voor Mona of zo had moeten stemmen. Ik moet ook zeggen dat Sabien heel anders over kwam vanavond, ik weet niet of dit de ware Sabien was of gewoon gespeeld!
Ze heeft mij aan het twijfelen gebracht, wat betreft de nominatie......Maar als dit vanavond niet was gebeurd had ik haar gewoon weer een Bitch gevonden....denk ik.
( If only I Could Turn Back The Time)
In haar gedachte ging het denk ik van: KUT, ikdacht zeker dat Bart zou gaan!!
Ik bedoel Bianca, Karin en Maurice waren gister al bezig om Bart op de Wall of fame te hangen.
Wederom: Bianca heeft spijt! Net als enkele andere mensen in het huis....
En je ziet dat stevige uitspraken goed zijn voor de discussie! Heerlijk toch?!
quote:
op 10-22-1999 om 01:08 AM schreef Goter het volgende:
Nou, nou, Moor...
Is het niet zo dat de bewoners vooraf hadden kunnen inschatten dat er veel over hun gepraat, geoordeeld, geroddeld en gepost zou worden? Waar is dat Big Brother nou helemaal voor op de televisie denk je? Om er met z'n allen naar te kijken en er dan niks over te zeggen?
De kracht van het programma is namelijk dat je uren lang over mensen kan roddelen (zowel online als offline) zonder je daar schuldig over te voelen!En je ziet dat stevige uitspraken goed zijn voor de discussie! Heerlijk toch?!
Goter, vuile tering-newby!
Blijf eens met je gore puber-tengels van mijn plaatje af! Kan je niks beters verzinnen, vieze feut!
En dat semi-intellectueel geouwehoer kun je ook wel laten: de domheid druipt er vanaf!
Eikel! Go-teringstaal een eind op!
Murphy
eerst roep je op mijn topic (Knak Bianca) dat het onderwerp al bestaat, en nu open je er zelf maar een?
Ik hoop dat spreekt voor de 'Newbies'
BTW: Kan zij nog serieus genomen worden als reclasseringswerker. Ik zou me als (ex)-gevangene doodlachen
En slaap lekker (verder!)
quote:
op 10-22-1999 om 12:13 AM schreef Goter het volgende:
Bianca was vooral vol emotie omdat ze zag hoe geweldig het buiten was! Allemaal blije mensen die je opvangen en zij moest weer terug dat rothok in! Zij is degene die zich enorm ongelukkig voelt omdat iedereen ongeveer kotst van haar therapeutisch gelul! En dat is trouwens ook een enorme muur die ze voor zichzelf probeert overeind te houden (dat therapeutisch gelul dus)...
Bianca = 100 x
Volgens mij heeft Goter hier wel een waarheid bij de horens. Die hectische boel daarbuiten confronteerde Bianca met het heimwee waarmee ze al 2 weken ronloopt, de behoefte aan haar normale sociale structuren, en de positieve feedback die ze gewend is van hen te krijgen. De gedachte dat die voordeur over enkele ogenblikken weer hermetisch afgesloten zou worden, werd haar duidelijk even teveel. Het verbaasde me eigenlijk dat de andere overblijvers in het Big Brother huis het alleen benaderden als een heftige reactie op Bientjes vertrek. Van Willem had ik beter verwacht, al was ie wel weer grappig ('komop, ze wordt niet geëxecuteerd'(waarom niet eigenlijk?)). Hoe dan ook, Bianca heeft meer zwakte laten zien dan haar lief is, en zal zich de komende dagen moeten bezinnen op de positie die ze in deze groep ambiëert, want een verandering lijkt me ophanden.
quote:
op 10-22-1999 om 01:20 AM schreef _japie_ het volgende:
Zo Smallsister,eerst roep je op mijn topic (Knak Bianca) dat het onderwerp al bestaat, en nu open je er zelf maar een?
Ik hoop dat spreekt voor de 'Newbies'
Japie dus.....
quote:
op 10-22-1999 om 01:08 AM schreef Goter het volgende:
Nou, nou, Moor...
Is het niet zo dat de bewoners vooraf hadden kunnen inschatten dat er veel over hun gepraat, geoordeeld, geroddeld en gepost zou worden?
Waar is dat Big Brother nou helemaal voor op de televisie denk je? Om er met z'n allen naar te kijken en er dan niks over te zeggen?
De kracht van het programma is namelijk dat je uren lang over mensen kan roddelen (zowel online als offline) zonder je daar schuldig over te voelen!
En je ziet dat stevige uitspraken goed zijn voor de discussie! Heerlijk toch?!
Hier stond tot 03:15 vannacht een stevige, grofgebekte reaktie van Moor naar Goter.
Aangezien alleen voor hem bestemd, bij deze door Moor weer gewist, met excuses aan Danny.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Oktober 1999).]
quote:
op 10-22-1999 om 01:18 AM schreef ik het volgende:
Goter, vuile tering-newby!
Blijf eens met je gore puber-tengels van mijn plaatje af! Kan je niks beters verzinnen, vieze feut!
En dat semi-intellectueel geouwehoer kun je ook wel laten: de domheid druipt er vanaf!
Eikel! Go-teringstaal een eind op!Murphy
En mocht je nu boos in de pen willen klimmen (zo'n toon verdien ik toch niet) over de aanval op jou (waarom moet-ie mij nou weer hebben), dank dan even terug aan je posting hiervoor:
quote:
Is het niet zo dat de bewoners vooraf hadden kunnen inschatten dat er veel over hun gepraat, geoordeeld, geroddeld en gepost zou worden? Waar is dat Big Brother nou helemaal voor op de televisie denk je? Om er met z'n allen naar te kijken en er dan niks over te zeggen?
De kracht van het programma is namelijk dat je uren lang over mensen kan roddelen (zowel online als offline) zonder je daar schuldig over te voelen!En je ziet dat stevige uitspraken goed zijn voor de discussie! Heerlijk toch
En, hoe voelt het, die heerlijke stevige uitspraken over jezelf? Lekker he? En ik hoef me er geeneens schuldig over te voelen, want iedere deelnemer aan dit forum had vantevoren kunnen inschatten dat-ie op zo'n manier te pakken genomen zou worden..
Alleen jammer dat je zelf nog kunt reageren..
Uiteraard denk je er na het lezen van dit berichtje over om een berichtje te posten in de trant van "het zal me allemaal worst wezen", maar door deze zin kom je misschien met iets originelers op de proppen. Ik hoop het.
Murphy
(Ben ik boos? Een beetje, maar zonder haatgevoelens. Goter, je zult in het dagelijks leven best een prima kerel/vrouw(?) zijn, maar ik word een tikkie niet goed van al het ongenuanceerde gescheld hier, vandaar even een koekje van eigen deeg.)
NAGEVOEGDE NOOT: ik het het hier voor alle duidelijkheid niet over humor, hoe platvloers of vunzig dan ook.. Humor is bedoeld om anderen aan het lachen te maken. Wat er hier vannavond meestal gebeurd is dat mensen proberen anderen te naar beneden te halen. Een groot verschil, imo.
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 22 Oktober 1999).]
Bart is eindlijk onder de mannen
een beetje zingen
en niet de hele tijd dat gebedel bij Bianca
Jahoor de mannen slepen hem er wel doorheen
}:0
quote:
op 10-22-1999 om 01:24 AM schreef wouter1 het volgende:
ha Moor, wordt eens wakker... schijnheilige..
9 apies gaan een huis in om bekeken te worden..om de interactie tussen mensen te testen..ze weten dat alles uitgezonden kan/zal worden. Wat denk je, zouden ze lage of hoge kijkcijfers willen hebben? Zouden ze snappen dat er over hun gedrag gediscussieerd wordt? Het taalgebruik zou zo nu en dan wel anders kunnen. Verbazingwekkend trouwens dat je zo'n trouwe deelnemer bent in deze discussies!
Hier stond tot 03:15 vannacht een stevige, grofgebekte reaktie van Moor naar Wouter1.
Aangezien alleen voor hem bestemd, bij deze door Moor weer gewist, met excuses aan Danny.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Oktober 1999).]
--------
Ruud: "Als je eenmaal aan het leven bent, dan ga je door. Tot je een keer zegt; Ho."
Humor is perfect, maar soms niet voor iedereen zichtbaar. Voor je het weet zijn flames je deel (je zou mijn mailbox moeten zien plots
Soms helpt gewooon een smiley of wat literatuur:
Er is zo'n mooi citaat van ik meem Samuel Becket:
De zon scheen daar ze niet anders te doen had nieuws op het niets.
En anders is er wel een fraaie klassieker; wie kent zijn Latijn nog (was in NL: wat Jupiter vermag vermag de os nog niet)
Keep up the good work.
------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 22 Oktober 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |