abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:44:00 #26
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205575
Bianca is volgens mij niet labiel, maar zelfs al was dat zo, zou je dit dan mogen veroordelen? Ik bedoel, al die camera's die je 24 uur per dag volgen, geen privacy, onderlinge spanningen, weinig te eten enzovoort. Volgens mij was ik allang gillend het huis uitgehold! Als je dat in ogenschouw neemt vind ik dat ze het allemaal goed doen.
pi_205576
Die Bianca is gewoon hartstikke onzeker, die opmerkingen van ik ben zo onafhankelijk etc. zijn er alleen maar omdat ze zich zo kan beschermen tegen enige twijfels die ze over zichzelf heeft. Omdat ze zich zo opsteld (niet zo als Sabien die het niet veel kan schelen wat andere mensen va haar denken) wordt ze door de andere bewoners niet als een bedreiging gezien, daarom is ze niet genomineerd deze keer.
pi_205577
Nou moet ik toch ook ff KOTSEN van al die
debiele, onvolwassen arrogante, gruwelijk veroordelende en mensonterende reacties hier,
met als klap op de vuurpijl:
Cyberpunk: "gevalletje a la Zweden"
Wie denk jij eigenlijk wel dat je bent, snotneus !

Ik stel voor Cyberpunk, dat je linea recta naar het BB-huis gaat, dan zullen we jou eens 35 dagen lekker filmen. Kunnen wij jou ook eens lekker afzeiken hier, waardeloze scheldkikker die je bent !!!
En dat geldt ook nog voor een paar anderen hier. Ga mekaar verrot slaan in een steegje, misschien lucht dat op.

BAH !

Lekker gevoel hè, om hier je misselijke scheldpartijen weer keurig netjes terug te zien, officieel in een Forum, misschien nog wel met een zelfbedachte Topic !
Daarom zeik ik jullie nu ook ff af, alleen jullie kunnen reageren (wat je ook niet zal laten, laf stelletje) en de bewoners niet. Lekker toch, lekker jezelf sadistisch uitleven toch, op iemand die weerloos is ?
Doe er vooral nog een schepje bovenop: en zet jezelf nog meer te kakken !

vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:57:00 #29
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205578
Juistem Moor!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:57:00 #30
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_205579
Ik vind Bianca gewoon O.K.!!!

Ze heeft zich de afgelopen weken steeds groot gehouden voor de anderen. Het waren de emoties die vanavond loskwamen. Ze heeft zich gewoon niet meer in kunnen houden toen ze zag dat Martin er ook bij was!! Ze was blij om een "ander bekend" gezicht te zien.
Als je 24/7 dezelfde mensen om je heen hebt en weer een oude bekende te zien dan doet dat je iets.

Ik geloof dat Bianca ook min of meer spijt heeft van haar nominatie.....ik weet het niet zeker hoor! Maar Sabien heeft geloof ik met iedereen gepraat en alles verteld wat er nog gezegt moest worden voor de definitieve afscheid. Misschien was die eerlijkheid van Sabien voor Bianca een "openbaring" en heeft ze misschien ingezien dat ze toch voor Mona of zo had moeten stemmen. Ik moet ook zeggen dat Sabien heel anders over kwam vanavond, ik weet niet of dit de ware Sabien was of gewoon gespeeld!

Ze heeft mij aan het twijfelen gebracht, wat betreft de nominatie......Maar als dit vanavond niet was gebeurd had ik haar gewoon weer een Bitch gevonden....denk ik.

( If only I Could Turn Back The Time)

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_205580
Dit is de 1e keer dat ik reageer..na vele topics gelezen hebbende. De reactie van Bianca vandaag na het bekend worden van het gedwongen vertrek van Sabbelientje...de big smile....wekte bij mij ergernis op....na het voor de 2e keer gezien te hebben en haar reactie bij het vertrek uit het huis van S....besefte ik dat het verplaatst verdriet was ofwel opluchting..nadat ze gehoord had van Mona dat ze als wisselvallig betiteld werd door het Nederlandse volk....ze heeft zich WEKEN ingehouden en geprobeerd als een evenwichtige en sterke, goed nadenkende vrouw over te komen. Die tranen waren dus voor haar zelf..en niet voor S....die by the way leuker overkwam dan ik haar afgelopen weken heb gezien.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:01:00 #32
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_205581
Inderdaad, gek was dat. Ik vond Sabine ook ineens veel syphatieker dan de laatste paar dagen. Vroeg me ook af hoe dat kan. Ze deed me weer denken aan de Sabien van de eerste paar weken. En dan ineens die verzoeningen! Bart die Karin omhelsde! Begrijpen deed ik het niet, maar ik vond het intrigerend en mooi vanavond.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:02:00 #33
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_205582
Ik geloof dat die "Big Smile"van Bianca gewoon zenuwen waren.

In haar gedachte ging het denk ik van: KUT, ikdacht zeker dat Bart zou gaan!!

Ik bedoel Bianca, Karin en Maurice waren gister al bezig om Bart op de Wall of fame te hangen.

Wederom: Bianca heeft spijt! Net als enkele andere mensen in het huis....

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_205583
Nou, nou, Moor...
Is het niet zo dat de bewoners vooraf hadden kunnen inschatten dat er veel over hun gepraat, geoordeeld, geroddeld en gepost zou worden? Waar is dat Big Brother nou helemaal voor op de televisie denk je? Om er met z'n allen naar te kijken en er dan niks over te zeggen?
De kracht van het programma is namelijk dat je uren lang over mensen kan roddelen (zowel online als offline) zonder je daar schuldig over te voelen!

En je ziet dat stevige uitspraken goed zijn voor de discussie! Heerlijk toch?!

pi_205584
Ha moor, weer wakker :-)
ik zat net al mijn vingers af te bijten (vrije variatie op mijn tong afbijten) en heel hard tegen mezelf te verkondigen "negeren negeren negeren". Fijn dat je even mijn gedachten verwoordt, krijg jij tenminste een keer de boze bui over je heen
mijn gedachten over een tegenoffensief tegen voo beginnen steeds scherpere vormen aan te nemen. Als er hier een OMB van de grond kan komen, waarom dan niet een goed onderbouwde actie waarin we duidelijk kunnen maken wat we ervan vinden. En dan ben ik zelfs nog bereid dat in de donderdagavond uitzending te komen vertellen.
mooi he, alles
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:18:00 #36
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_205585
quote:
op 10-22-1999 om 01:08 AM schreef Goter het volgende:
Nou, nou, Moor...
Is het niet zo dat de bewoners vooraf hadden kunnen inschatten dat er veel over hun gepraat, geoordeeld, geroddeld en gepost zou worden? Waar is dat Big Brother nou helemaal voor op de televisie denk je? Om er met z'n allen naar te kijken en er dan niks over te zeggen?
De kracht van het programma is namelijk dat je uren lang over mensen kan roddelen (zowel online als offline) zonder je daar schuldig over te voelen!

Goter, vuile tering-newby!
Blijf eens met je gore puber-tengels van mijn plaatje af! Kan je niks beters verzinnen, vieze feut!
En dat semi-intellectueel geouwehoer kun je ook wel laten: de domheid druipt er vanaf!
Eikel! Go-teringstaal een eind op!

Murphy

pi_205586
Zo Smallsister,

eerst roep je op mijn topic (Knak Bianca) dat het onderwerp al bestaat, en nu open je er zelf maar een?

Ik hoop dat spreekt voor de 'Newbies'

pi_205587
ha Moor, wordt eens wakker... schijnheilige..
9 apies gaan een huis in om bekeken te worden..om de interactie tussen mensen te testen..ze weten dat alles uitgezonden kan/zal worden. Wat denk je, zouden ze lage of hoge kijkcijfers willen hebben? Zouden ze snappen dat er over hun gedrag gediscussieerd wordt? Het taalgebruik zou zo nu en dan wel anders kunnen. Verbazingwekkend trouwens dat je zo'n trouwe deelnemer bent in deze discussies!
...als je prutje maar goed zit..
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:24:00 #39
374 beelzebub
master of disaster
pi_205588
Kan 't zijn dat Bianca huilde omdat ze de volgende keer op 1 van haar 'vrienden'moet stemmen?

BTW: Kan zij nog serieus genomen worden als reclasseringswerker. Ik zou me als (ex)-gevangene doodlachen

vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:27:00 #40
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_205589
Eeh, wie ben je ook al weer nah jah, laat maar: Check te timestamps van de eerste posts even.......

En slaap lekker (verder!)

vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:28:00 #41
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_205590
quote:
op 10-22-1999 om 12:13 AM schreef Goter het volgende:
Bianca was vooral vol emotie omdat ze zag hoe geweldig het buiten was! Allemaal blije mensen die je opvangen en zij moest weer terug dat rothok in! Zij is degene die zich enorm ongelukkig voelt omdat iedereen ongeveer kotst van haar therapeutisch gelul! En dat is trouwens ook een enorme muur die ze voor zichzelf probeert overeind te houden (dat therapeutisch gelul dus)...
Bianca = 100 x

Volgens mij heeft Goter hier wel een waarheid bij de horens. Die hectische boel daarbuiten confronteerde Bianca met het heimwee waarmee ze al 2 weken ronloopt, de behoefte aan haar normale sociale structuren, en de positieve feedback die ze gewend is van hen te krijgen. De gedachte dat die voordeur over enkele ogenblikken weer hermetisch afgesloten zou worden, werd haar duidelijk even teveel. Het verbaasde me eigenlijk dat de andere overblijvers in het Big Brother huis het alleen benaderden als een heftige reactie op Bientjes vertrek. Van Willem had ik beter verwacht, al was ie wel weer grappig ('komop, ze wordt niet geëxecuteerd'(waarom niet eigenlijk?)). Hoe dan ook, Bianca heeft meer zwakte laten zien dan haar lief is, en zal zich de komende dagen moeten bezinnen op de positie die ze in deze groep ambiëert, want een verandering lijkt me ophanden.

Life is what you make it.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:28:00 #42
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_205591
quote:
op 10-22-1999 om 01:20 AM schreef _japie_ het volgende:
Zo Smallsister,

eerst roep je op mijn topic (Knak Bianca) dat het onderwerp al bestaat, en nu open je er zelf maar een?

Ik hoop dat spreekt voor de 'Newbies'

Japie dus.....

pi_205592
quote:
op 10-22-1999 om 01:08 AM schreef Goter het volgende:
Nou, nou, Moor...
Is het niet zo dat de bewoners vooraf hadden kunnen inschatten dat er veel over hun gepraat, geoordeeld, geroddeld en gepost zou worden?
Waar is dat Big Brother nou helemaal voor op de televisie denk je? Om er met z'n allen naar te kijken en er dan niks over te zeggen?

Hier stond tot 03:15 vannacht een stevige, grofgebekte reaktie van Moor naar Goter.
Aangezien alleen voor hem bestemd, bij deze door Moor weer gewist, met excuses aan Danny.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Oktober 1999).]

vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:33:00 #44
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_205593
quote:
op 10-22-1999 om 01:18 AM schreef ik het volgende:
Goter, vuile tering-newby!
Blijf eens met je gore puber-tengels van mijn plaatje af! Kan je niks beters verzinnen, vieze feut!
En dat semi-intellectueel geouwehoer kun je ook wel laten: de domheid druipt er vanaf!
Eikel! Go-teringstaal een eind op!

Murphy

En mocht je nu boos in de pen willen klimmen (zo'n toon verdien ik toch niet) over de aanval op jou (waarom moet-ie mij nou weer hebben), dank dan even terug aan je posting hiervoor:

quote:

En je ziet dat stevige uitspraken goed zijn voor de discussie! Heerlijk toch

En, hoe voelt het, die heerlijke stevige uitspraken over jezelf? Lekker he? En ik hoef me er geeneens schuldig over te voelen, want iedere deelnemer aan dit forum had vantevoren kunnen inschatten dat-ie op zo'n manier te pakken genomen zou worden..
Alleen jammer dat je zelf nog kunt reageren..

Uiteraard denk je er na het lezen van dit berichtje over om een berichtje te posten in de trant van "het zal me allemaal worst wezen", maar door deze zin kom je misschien met iets originelers op de proppen. Ik hoop het.

Murphy

(Ben ik boos? Een beetje, maar zonder haatgevoelens. Goter, je zult in het dagelijks leven best een prima kerel/vrouw(?) zijn, maar ik word een tikkie niet goed van al het ongenuanceerde gescheld hier, vandaar even een koekje van eigen deeg.)
NAGEVOEGDE NOOT: ik het het hier voor alle duidelijkheid niet over humor, hoe platvloers of vunzig dan ook.. Humor is bedoeld om anderen aan het lachen te maken. Wat er hier vannavond meestal gebeurd is dat mensen proberen anderen te naar beneden te halen. Een groot verschil, imo.

[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 22 Oktober 1999).]

pi_205594
######bart Live op de bank########

Bart is eindlijk onder de mannen

een beetje zingen
en niet de hele tijd dat gebedel bij Bianca

Jahoor de mannen slepen hem er wel doorheen
}:0

Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_205595
quote:
op 10-22-1999 om 01:24 AM schreef wouter1 het volgende:
ha Moor, wordt eens wakker... schijnheilige..
9 apies gaan een huis in om bekeken te worden..om de interactie tussen mensen te testen..ze weten dat alles uitgezonden kan/zal worden. Wat denk je, zouden ze lage of hoge kijkcijfers willen hebben? Zouden ze snappen dat er over hun gedrag gediscussieerd wordt? Het taalgebruik zou zo nu en dan wel anders kunnen. Verbazingwekkend trouwens dat je zo'n trouwe deelnemer bent in deze discussies!

Hier stond tot 03:15 vannacht een stevige, grofgebekte reaktie van Moor naar Wouter1.
Aangezien alleen voor hem bestemd, bij deze door Moor weer gewist, met excuses aan Danny.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Oktober 1999).]

pi_205596
Zoals ik al gezegd heb: het taalgebruik kan wel anders..Als ik reageer op ets wat ik gezien heb, probeer ik zonder vooroordelen te reageren. In een van die 14000 posts las ik al iets over die aantallen...."het lijkt wel een soort statussymbool" werd er gezegd. Heb jij echt maar 245 van die 14000 gedaan?
Dus ik hoef maar 245 keer te reageren en dan ben ik ook een Wijze Man? 't Is me niet helemaal duidelijk wat je met je rottige briefje probeert te bereiken. Als Man van het Eerste Uur het FOK-Forum promoten? Denk toch na..
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 02:09:00 #48
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_205597
De emoties in huize FOK!forum lopen vanavond wel erg hoog op. Zijn de spanningen van de nominaties en het vertrek van Sabine de FOK!forummers ook naar de keel gevlogen? Het blijkt ieg weer dat de ethische vraag van het BB-experiment nu echt zal gaan losbarsten. Verassend lijkt het zich nu echter aan te zien dat, in die zich nu eindelijk aandienende discussie, niet Veronica als grote manipulator in de aandacht komt te staan, maar de toeschouwers. Hoe meer we BB volgen hoe meer wij onszelf eigenlijk aan de morele schandpaal zetten. Relax maar blijf verrekte alert is het motto dat ik mijzelf telkens weer moet geven. Van de platste en grofste scheldpartijen tot de diepste en vehevenste psychologische analyses van het groepsgebeuren zijn hier te vinden. De vrijheid (vs BB).
Toch is er wat veranderd.
De goede smaak krijgt sinds de toestroom van psychologisch geschoolden sterk de overhand, maar de leve de LOL types geven zich ook niet zomaar weer gewonnen. De kampen vormen zich en het lijkt hier idd wel villa BB.
Alleen hier is er een vrije toestroom van newbies en dat schudt de babbels soms lekker door de war.
Willen diegenen die blijkbaar moeite hebben met de toestroom van newbies ff bedenken dat ook zij eens een aantal posting van 1 hadden en zich afvroegen "Hoe zal er op mijn stukje gereageerd worden? Zijn de oudgedienden van mij gediend?" Kijk eens wat een bondings hier plaats kunnen vinden. Tot vochtige vereringen (doordevil) aan toe. Wat een boeiend gebeuren, maar laten we het hier ook nog net netjes houden. Even uit je dak gaan over bewoners moet kunnen, als er anderen haar net zo heftig mogen prijzen. Ook wij posters zijn individuen en hebben het recht er te zijn. Kan hier ook iemand even janken, kan hier ook een deelnemer een arm om zich heen voelen? Hoe wordt je welkom geheten en hoe wordt je de deur gewezen?

--------
Ruud: "Als je eenmaal aan het leven bent, dan ga je door. Tot je een keer zegt; Ho."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_205598
ok, wijziging geaccepteerd..
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 02:11:00 #50
798 voyeur
bemoeit zich
pi_205599
Moor: dimmen

Humor is perfect, maar soms niet voor iedereen zichtbaar. Voor je het weet zijn flames je deel (je zou mijn mailbox moeten zien plots

Soms helpt gewooon een smiley of wat literatuur:
Er is zo'n mooi citaat van ik meem Samuel Becket:
De zon scheen daar ze niet anders te doen had nieuws op het niets.
En anders is er wel een fraaie klassieker; wie kent zijn Latijn nog (was in NL: wat Jupiter vermag vermag de os nog niet)
Keep up the good work.

------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 22 Oktober 1999).]

Here we are now, entertain us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')