Paardje draaien zou je met Paint kunnen doen, hé?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga ik na het slapen pas doen. Daarvoor heb ik namelijk een andere pc nodig. Heb hier niks waarmee ik dat kan doen.
Ik snap niet waarom mensen die moeite nemen... als iemand je nummer niet mag hebben dan zeg je toch gewoon "nee"?!quote:
Of gebruik dat nummer van dat visitekaartje, dan komt de hint ook wel aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen die moeite nemen... als iemand je nummer niet mag hebben dan zeg je toch gewoon "nee"?!
Gert is gewoon een vervelende stokerquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is niet mijn vriendje, ik haat die Blauwe aap!
Allebei. Een ziekte misbruiken is not done - volkomen onacceptabel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert is gewoon een vervelende stoker![]()
Ja, en Disana een betweterig kutwijf.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert is gewoon een vervelende stoker![]()
Ik heb nog wel een bagger pre-paid.. voor half om half gevallenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of gebruik dat nummer van dat visitekaartje, dan komt de hint ook wel aan.![]()
Jammer dart je meteen weer zo verongelijkt doet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Typerend voor jou natuurlijk ook, bij mij ergens iets achter zoeken ook als duidelijk is dat het niet zo is. En dus laat je je virendje maar tegen me schelden ook al ben je modje, nietwaar![]()
Voor dit soort dingen dan he.quote:
Je moet es weten hoe vaak het telefoonnummer faken gebeurdquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis weer eens wat anders als een orgasme![]()
Richt een praatgroep op.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei. Een ziekte misbruiken is not done - volkomen onacceptabel.
Ik geloof toch dat dat een woord is dat hij niet kent, onacceptabel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
Allebei. Een ziekte misbruiken is not done - volkomen onacceptabel.
Die opmerking was inderdaad zeer smerig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dart je meteen weer zo verongelijkt doet.
Zelfs een kléin beetje pesten kun je al niet hebben, hoewel je jezelf wel die vrijheid veroorlooft.
Wat betreft "mijn vriendje": er zijn misschien wel mensen die jou niet aardig vinden, zónder dat ze eerst door mij zijn gehersenspoeld! Gewoon geheel uit vrije wil !
En dan nog iets: die opmerking net van Ian over je partner, vond ik grof! Echt! Raar hè. Terwijl Ian toch "mijn vriendje" is, en ik alleen maar besta om jou het leven zuur te maken.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bagger pre-paid.. voor half om half gevallen
Maar als ik het niet nodig vindt dat iemand m'n nummer heeft dan doe ik daar ook niet moeilijk over, dan zeg ik gewoon dat hij het niet mag hebben.
Ik heb iets gevonden waar Disana en ik het echt roerend over eens zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, en Disana een betweterig kutwijf.
En jij een geflipte vegapot.
En ik een botte klootzak.
Diversiteit for teh pwn.
Die opmerking was niet half zo smerig als wat ik wou zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
Die opmerking was inderdaad zeer smerig.
Het punt is dat hier twee mensen op hun achterste poten staan omdat ik iets zeg waarvan meteen wordt gedacht dat er wat achter steekt. Van jou als mod verwacht ik gewoon niet dat jij, ook al zou je het denken, dat nog eens gaat bevestigen ook. Ik kan dat niet als grapje zien van je.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:12 schreef ppi het volgende:
Ook als het de slager van Moselblümchen is ?
Of ga je dan toch faken![]()
Betekend dit dat ik weer gewoon mag gaan schelden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb iets gevonden waar Disana en ik het echt roerend over eens zijn![]()
En ik ga het koesteren![]()
Nummer herkenningquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb iets gevonden waar Disana en ik het echt roerend over eens zijn![]()
En ik ga het koesteren![]()
Zeg dat maakt het niet beter hequote:Op dinsdag 13 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Die opmerking was niet half zo smerig als wat ik wou zeggen.![]()
En tegen een béétje kritiek of aanval moet je toch ondertussen wel kunnen.
Dit was niet echt je ontmaagding geloof ik.
Ik heb standaard een paar adressen die ik invul.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet es weten hoe vaak het telefoonnummer faken gebeurd![]()
Nee, je mag je gewoon gedragen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Betekend dit dat ik weer gewoon mag gaan schelden?
Normale kritiek heb ik jou nog nooit iemand zien geven. Ik zag gewoon weer het bekende paranoide gedoe en dan niet kunnen accepteren dat je je totaal vergist.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die opmerking was niet half zo smerig als wat ik wou zeggen.![]()
En tegen een béétje kritiek of aanval moet je toch ondertussen wel kunnen.
Dit was niet echt je ontmaagding geloof ik.
Als jij verteld over welke ziekte we het dit keer hebben, want volgens mij ben ik op dat gebied vrij netjes gebleven vandaag.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg dat maakt het niet beter he![]()
Doe gewoon is lief en dan afzoenen okee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |