abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2007 @ 19:07:26 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_54555852
Je vast al wel die reclame over Nuon Groenstroom gezien op tv.
Als je nu overstapt krijg je ook nog een kadobon van 30 euro bij de AH.

Ze garanderen dat je niet meer gaat betalen dan bij de normale stroom.

Hier zijn de voorwaarden
Ze zeggen ook nog in de voorwaarden mocht het duurder worden dan krijg je de keuze of om terug te gaan of het te blijven gebruiken voor het gewijzigde tarief.

Het enige "nadeel"dat ik zie in de voorwaarden is dat je maar 3 x 80 ampere mag gebruiken.
Ik ben gewoon stroomkenner , maar volgens mij is dit voor een standaard huishouden toch gewoon normaal?

En nu ik het toch over Nuon heb, je hebt ook Nuon vast prijs kun je het voor een paar jaar vastzetten de prijs. Als ik het voor 1 jaar vastzet komt ik op 33 euro per maand.

Betaal nu 150 euro per maand 2 volwassen en 1 kindje.

Maar ergens vertrouw ik het voor geen meter
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_54555902
¤ 150,- per maand? Heb je een wietplantage op zolder?
pi_54555924
Die 33 euro is waarschijnlijk de kale prijs van je stroom, zonder belastingen, transport, vastrecht, ecotax etc. etc. en die 150 is waarschijnlijk mét gas, alle belastingen etc. etc.
  maandag 12 november 2007 @ 19:13:23 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_54555999
Zo vreemd is dat niet mijn zus betaald 130 euro per maand.
Dit is wel geschat door Nuon, ze zeiden zelf je kunt het beter iets hoger houden dan heb altijd kans dat je met de jaarrekening een hoop terug krijgt. Ipv bij betalen.

Maar ben in mei hier gaan wonen, eerste maand is er meteen wat fout gegaan bij Nuon kreeg meteen een aanslag van 1000 euro (wat mis gegaan met de meterstanden / oude bewoner) is nu recht gezet.

Maar is dit dan extreem hoog? Volgens mij klopt dit wel aardig als ik iedereen om mij heen hoor.
We zullen zien misschien krijg ik een hoop terug.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 12 november 2007 @ 19:14:02 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_54556006
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:10 schreef detulp050 het volgende:
Die 33 euro is waarschijnlijk de kale prijs van je stroom, zonder belastingen, transport, vastrecht, ecotax etc. etc. en die 150 is waarschijnlijk mét gas, alle belastingen etc. etc.
Het is zonder gas...woon in Almere stadverwarming....
Maar over die 33 euro dat is wel een punt inderdaad waar ik niet aan gedacht had.
  maandag 12 november 2007 @ 19:17:19 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_54556085
Die 33 euro is inderdaad zonder alle bijkomende kosten. Wat je kunt doen is je laatste stroomrekening erbij pakken. Kijk hoeveel stroom je hebt gebruikt en multiplicieer dat met het huidige flexibele tarief. Dat betaal je (zonder net ed) als je niet overstapt.
Doe hetzelfde met de vaste prijs.

Wat betreft groenstroom: ze leggen je toch voor een aantal jaren vast. Als de prijs gaat stijgen, kan je overstappen naar een van de andere producten van Nuon, maar niet naar een andere leverancier. En daar gaat het nuon om.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 12 november 2007 @ 19:20:10 #7
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_54556158
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
Die 33 euro is inderdaad zonder alle bijkomende kosten. Wat je kunt doen is je laatste stroomrekening erbij pakken. Kijk hoeveel stroom je hebt gebruikt en multiplicieer dat met het huidige flexibele tarief. Dat betaal je (zonder net ed) als je niet overstapt.
Doe hetzelfde met de vaste prijs.

Wat betreft groenstroom: ze leggen je toch voor een aantal jaren vast.
Als de prijs gaat stijgen, kan je overstappen naar een van de andere producten van Nuon, maar niet naar een andere leverancier. En daar gaat het nuon om.
Volgens de voorwaarde zit je er 1 jaar aanvast en wordt het stilzwijgend verlengd.
En als de prijs stijgt stap je weer terug...als ik hem begrijp...
  maandag 12 november 2007 @ 19:36:33 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_54556556
Ja, maar de prijs van grijze stroom stijgt ook.
En heb je ook gezien hoe ver je van te voren moet opzeggen? Ik koop stroom in voor een groot aantal bedrijven in Nederland en ben absoluut geen fan van Nuon. Nuon is vaak de duurste leverancier, het callcenter is een ramp en je kan niet van ze op aan. Maar goed, dat is mijn mening
  maandag 12 november 2007 @ 20:16:26 #9
127232 Quint24
Just follow the star
pi_54557500
Groene stroom
Je betaald de ondehoudskosten van de windmolens en jij krijgt gewoon de vieze grijse stroom van de kolen/gas/bio/kerncentrale

Ze moeten eifgelijk eens stoppen met die GROENE stroom term want het is erg misleidend
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
  maandag 12 november 2007 @ 20:27:11 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_54557813
En inderdaad, wat hiervoor gezegd wordt. Groen is niet groen over het algemeen. Denk maar aan de kokosoliecentrale van Eneco....
  maandag 12 november 2007 @ 21:00:44 #11
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_54558838
mooi man, groene stroom uit een kerncentrale ergens in frankrijk
ff wachten nog
pi_54559471
3 keer 80 Ampere is voor een normaal huishouden gigantisch veel.
Er zijn huishoudens en zelfs winkels die probleemloos op 1 keer 25 Ampere draaien.
pi_54559474
Boeiend waar het vandaan komt.

De dag dat er een leverancier komt die zich niet laat meeslepen door die milieuhype stap ik daar naartoe over.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 12 november 2007 @ 21:48:41 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_54560294
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:23 schreef heiden6 het volgende:
Boeiend waar het vandaan komt.

De dag dat er een leverancier komt die zich niet laat meeslepen door die milieuhype stap ik daar naartoe over.
Probeer Electrabel, Main Energie, Dong, Eon...
Die doen zich niet zo groen voor.
pi_54560356
nuon
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')