quote:Op maandag 12 november 2007 16:45 schreef Kanjer het volgende:
Misschien is deze er nog.![]()
Kledingrek, ik snap er geen ! ! KUT ! ! van
Een beetje duur om zo mee te geven, denk je nietquote:Op maandag 12 november 2007 16:37 schreef Sylvana het volgende:
Waar kun je kledingrekken kopen? Wat is een beetje een normale prijs voor zoiets? Of kun je bijvoorbeeld ook gewoon aan winkels vragen of ze er 1 over hebben die je mag hebbenOf doen ze dat toch niet?
Ik heb het liefst een ronde, ivm de ruimte, maar ik zal wel eens kijken bij de Ikea en de Leen Bakker danquote:Op maandag 12 november 2007 18:38 schreef alors het volgende:
[..]! Daar moest ik ook meteen aan denken.
Die rechte hebben ze bij de gemiddelde leenbakker/ikea wel. Van die ronde weet ik niet.
Bij de Blokker hebben ze ze niet, en nog nooit een rond kledingrek gezien?. Das dus gewoon een cirkelvormige stang op een paal die je rond kunt draaien. Hebben ze in elke winkel wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:55 schreef loveli het volgende:
Heb je al bij Blokker gekeken? Bij de Makro is deze week een dubbel rek in de aanbieding voor 12 euro, maar daar heb je wel een pasje voor nodig.
Ik weet trouwens niet wat ik me bij een rond kledingrek moet voorstellen.
Heb ff gekeken, ziet er wel erg mooi uit, alleen totaal 300 euro ( inclusief BTW en verzendkosten) vind ik wel erg prijzigquote:Op maandag 12 november 2007 20:11 schreef baskick het volgende:
Ken je de Soopl Fashion Trolley? Zie www.soople.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |